Het Grote Complimenten Topic
maandag 16 november 2009 om 20:31
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 16 november 2009 om 20:44
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 november 2009 @ 20:39:
Bonny, ik vind dat jij leuke topics opent
Hompeltje, ik vind het knap dat jij je binnen drie maanden (ongeveer?) hebt opgeforumt tot een redelijk bekende forummer Dank je wel Prinses. Het zijn alleen 3 weken. En eigenlijk ben ik gewoon een heel triest geval hoor, dat de hele dag haar tijd verdoet op het forum en zo naamsbekendheid maakt.
Bonny, ik vind dat jij leuke topics opent
Hompeltje, ik vind het knap dat jij je binnen drie maanden (ongeveer?) hebt opgeforumt tot een redelijk bekende forummer Dank je wel Prinses. Het zijn alleen 3 weken. En eigenlijk ben ik gewoon een heel triest geval hoor, dat de hele dag haar tijd verdoet op het forum en zo naamsbekendheid maakt.
maandag 16 november 2009 om 20:50
BAM, hoezo niet weer? Er is research geweest hoor. Maar ik vind dat je een goede smaak hebt qua veren
Hompeltje ik vind je nick leuk, en je avatar ook!
Star, ik vind jou altijd heel adrem en grappig.
*Gaat even bedenken wie ze nog meer kan complimenteren*
Hompeltje ik vind je nick leuk, en je avatar ook!
Star, ik vind jou altijd heel adrem en grappig.
*Gaat even bedenken wie ze nog meer kan complimenteren*
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
maandag 16 november 2009 om 21:11