Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk, maar; we moeten altijd handelen volgens de ons opgelegde regels, want anders kan men weer beschuldigen met het 2 maten meten en dat willen we ten alle tijden voorkomen.

En ingrijpend....tja. We kunnen en willen geen uitzonderingen maken qua regels naleven zeker niet in het geval van Digitalis, die er op hamert geen uitzonderingspositie te willen.
Enige manier om met twee maten te meten is in inches of in cm *is flauw grapje ik weet het*

(Toevallig mailde ik gisteren (?) de nieuwe engel,dat Angelen een continue afweging is van maatregelen c.q. wat men kan gaan beschuldigen)
Dus de nieuwe Angels zijn allemaal al gekozen?
Iets anders
Aha kijk, zo kom ik ook te weten dat alle Angels inmiddels gekozen zijn. Dank je vievke 5 voor deze inside info
quote:Viva Angel5 schreef op 05 april 2010 @ 23:33:

(Toevallig mailde ik gisteren (?) de nieuwe engel,dat Angelen een continue afweging is van maatregelen c.q. wat men kan gaan beschuldigen)Als jullie letterlijk alle opgestelde regels als beleid opvolgen dan denk ik dat er weinig afwegingen meer over blijven. Scheelt je al een hoop gedonder vermoed ik zo. En wat overblijft is -niet oneerbiedig bedoelt- voor Naomi om te beslissen (of doorslag in te geven)
quote:Babsjuh schreef op 05 april 2010 @ 23:34:

Dus de nieuwe Angels zijn allemaal al gekozen?En de niet gekozen wannabe angels hebben netjes bericht gehad zoals beloofd?
Momentje...

Er moet er nog 1 bij hoor. Niet te voorbarig zijn.
Ik ben niet voorbarig, ik stel gewoon een vraag

Al kan ik me voorstellen dat die vraag nadat er in een bepaalde post ge-edit is wel zo over kan komen...
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 05 april 2010 @ 23:43:

..

Ja, jij wel.....

Ow. Beetje teveel weggehaald Maar was dus een reactie op; ik stelde een vraag.

Het wordt tijd om te gaan slapen.
quote:Viva Angel2 schreef op 05 april 2010 @ 23:49:

[...]

Ja, jij wel.....

Okee, even voorop dat ik niet uit ben op stennis schoppen, een rel of wat dan ook. Maar ik weet werkelijk niet hoe ik het moet interpreteren wat je nu schrijft. Mijn initiële reactie toen ik je post las was deze: maar het is laat, ik ben moe en jij waarschijnlijk ook, ik weet werkelijk niet wat je bedoelt en hoe ik het moet interpreteren. Ben ook geenszins van plan van een mug een olifant te maken, al lijkt dat nu misschien wel weer zo..

*zucht* de opmerking van 5, hoe onschuldig ook en hoe anekdotisch die ook bedoeld was, schoot bij mij gewoon even verkeerd. Nja, 't is gewoon tijd dat ik naar bed ga geloof ik...
Iets anders
Ah, crosspost dus. Met dezelfde conclusie Slaap lekker!
Iets anders
Nee ik zei de gek, ik interpreteerde de posting van 5 verkeerd!!! Mea Culpa Maxima.. aan 5, aan 2 en aan Babsjuh. Ik dacht even dat alle vievkes al gekozen waren. Begrijpend lezen is kennelijk voor mij ook erg moeilijk. Solly
Lief van je Dushi, maar wat mij aangaat niet nodig hoor. Denk dat er een collectieve tweede-paasdag-dip heerst of zo
Iets anders
Man ik ben haske duf van al die paasshit...ik geef de schuld aan de paashaas. Mijn begrijpend lezen is meestal van uitmuntende status. Tenminste...dat is...als het dus geen pasen is *lult zich er maar uit*
I hear ya Dushi, I hear ya...

Tenminste, ik hoop dat ik normaal gesproken ook veel beter ben in begrijpend lezen als dat ik vanavond deed...
Iets anders
En ik ben het met je eens dat het door pasen komt! Oh zo!
Iets anders
Mijn naam is Paashaas ik weet van niets
*zingt verder*

Is er wat gebeurd dan? Daar weet ik niks van!

Van mij niks te vrezen

Ik moest hier effe wezen

Mijn naam is haas en ik weet neeeeergens van!

Van wie is dat liedje ook al weer?
Iets anders
Of van Villa Achterwerk:

Echt niet, eerlijk niet, ik heb het niet gedaan

Het is niet wat je denkt,

het is per ongeluk gegaan

quote:Babsjuh schreef op 06 april 2010 @ 00:25:

*zingt verder*

Is er wat gebeurd dan? Daar weet ik niks van!

Van mij niks te vrezen

Ik moest hier effe wezen

Mijn naam is haas en ik weet neeeeergens van!

Van wie is dat liedje ook al weer?Ik weet het niet meer van wie dit liedje is. Maar ik neuriede het refrein idd ook zo mee. (en idd dit bedoelde ik dus ook met mijn Paashaas versie)
Hmm villa achterwerk versie ken ik niet. Jeetje en dat keek ik vroegah zooooooooo ontzettend veel
quote:Dushi74 schreef op 06 april 2010 @ 00:37:

Hmm villa achterwerk versie ken ik niet. Jeetje en dat keek ik vroegah zooooooooo ontzettend veelWas van Roos en haar mannen:

quote:Dushi74 schreef op 06 april 2010 @ 00:37:

[...]

Ik weet het niet meer van wie dit liedje is. Maar ik neuriede het refrein idd ook zo mee. (en idd dit bedoelde ik dus ook met mijn Paashaas versie)Ja! Gevonden! Lowland Trio was 't!
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven