Het grote Napraattopic - 2

donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.

dinsdag 6 april 2010 om 19:35
dinsdag 6 april 2010 om 19:37
quote:rosanna08 schreef op 06 april 2010 @ 19:31:
Daar zitten een paar vileine dames hoor Festen jaja als je niet uit kijkt pleur je van je stoel van verveling, binnen 5 minuten heb je alle topics gelezen plus de reacties en heb je zelf ook nog iets kunnen posten, geen KUT roepen want dan ben je de kant klos
Daar zitten een paar vileine dames hoor Festen jaja als je niet uit kijkt pleur je van je stoel van verveling, binnen 5 minuten heb je alle topics gelezen plus de reacties en heb je zelf ook nog iets kunnen posten, geen KUT roepen want dan ben je de kant klos

dinsdag 6 april 2010 om 19:38
dinsdag 6 april 2010 om 19:41

dinsdag 6 april 2010 om 19:43
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 19:37:
bwhuhuhuhhu crisis bij Libelle...wat doen die wijven dan? Gooien met zelfgeknutselde kaarten? Elkaars breiwerk uitrafelen? Elkaar neersabelen met borduurnaalden? Of de tena's van je tegenstander verstoppen Kan jij niet even undercover gaan om te infiltreren?
bwhuhuhuhhu crisis bij Libelle...wat doen die wijven dan? Gooien met zelfgeknutselde kaarten? Elkaars breiwerk uitrafelen? Elkaar neersabelen met borduurnaalden? Of de tena's van je tegenstander verstoppen Kan jij niet even undercover gaan om te infiltreren?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 6 april 2010 om 19:44

dinsdag 6 april 2010 om 19:45
quote:stratego schreef op 06 april 2010 @ 19:44:
[quote]mylenevalerie schreef op 06 april 2010 @ 19:43:
[...]
Kan jij niet even undercover gaan om te infiltreren?[/quote]
Die rol heb ik al eens op me genomen met als resultaat: een permaban Ja toen was ik er niet bij. Nu leen ik mijn roomwitte kabeltrui uit. En niet lachen dat ik die echt heb.
[quote]mylenevalerie schreef op 06 april 2010 @ 19:43:
[...]
Kan jij niet even undercover gaan om te infiltreren?[/quote]
Die rol heb ik al eens op me genomen met als resultaat: een permaban Ja toen was ik er niet bij. Nu leen ik mijn roomwitte kabeltrui uit. En niet lachen dat ik die echt heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 6 april 2010 om 19:51
hmmm k ben alweer terug van mijn expeditie, bij topic titels als "gemeen" en "stom" verwacht ik wel iets meer dan "Gelukkig een nieuw deel ........... zijn we tenminste van dat gezeur over liegbeesten en het op de heupen hebben af. [yr]
Hier kunnen we gewoon heel "vriendelijk" verder gaan, zonder al die rare fratsen.
Hoewel ......???????"
hoewel ze het daar ook over mosterd hebben.... hmm....
Dames en heren, we hebben een overspelige! Wie bekend schuld?
Hier kunnen we gewoon heel "vriendelijk" verder gaan, zonder al die rare fratsen.
Hoewel ......???????"
hoewel ze het daar ook over mosterd hebben.... hmm....
Dames en heren, we hebben een overspelige! Wie bekend schuld?
dinsdag 6 april 2010 om 19:51
Eén drakenvliegje heeft zelfs een keer tekst van mij hier naar daar gekopiéerd...jaja...zo onschuldig zijn ze daar niet....
MV. een roomwitte kabeltrui is best mooi hoor zelfs wanneer de breibeschrijving van de Margriet komt.
MV. een roomwitte kabeltrui is best mooi hoor zelfs wanneer de breibeschrijving van de Margriet komt.
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 06-04-2010 19:53
Reden: volgens mij kun je niet met Franse kaas breien
Reden: volgens mij kun je niet met Franse kaas breien
% gewijzigd
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.