Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Geen zinvolle toevoeging..........sorry
anoniem_8114 wijzigde dit bericht op 06-04-2010 18:43
Reden: zie boven......
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Babsjuh schreef op 06 april 2010 @ 17:32:

[...]

Volgens mij was dat n.a.v. de speciale Digitalis-regels waar zij zich aan moest houden. Die regels zijn inmiddels toch al weer naar de prullenbak verwezen dacht ik?Volgens mij al een hele lange tijd. Maar als Digi aan dezelfde regels gehouden wordt als een ieder ander dan staat mevrouw wel op haar achterste benen. Dat is dan wel vreemd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Chameleon schreef op 06 april 2010 @ 17:33:

[...]

Tja, ik ben geen Angel noahtb en heb geen zicht over wat zich achter de schermen afspeelt. Ben het met je eens dat het ook bij die anderen weleens op/over het randje is, maar ik beslis daar niet over.

Het lijkt me niet verstandig om de hlp discussie nogmaals aan te zwengelen, al vind ik het ook nog steeds oneerlijk.

Maargoed, ik zit me al weer veel te druk te maken om dit, tijd voor nuttige zaken.
quote:eleonora schreef op 06 april 2010 @ 17:30:

[...]

'Aardig' van ze he Evidenza?
ik mis HPL
quote:Jacqie schreef op 06 april 2010 @ 17:21:

[...]

Je hoeft je naar mij toe niet te verdedigen hoor.

Wat ik al zei het is niet persoonlijk bedoelt.

@ jackie Dat gevoel kreeg ik omdat ik degene was die aangaf het niet verkeerd te bedoelen.

Maar goed ik zoek voortaan wel de minder zware topics om op te reageren. (het lijkt me niet normaal om mezelf rot te laten voelen door het viva forum)
quote:bicycle schreef op 06 april 2010 @ 17:55:

[...]

@ jackie Dat gevoel kreeg ik omdat ik degene was die aangaf het niet verkeerd te bedoelen.

Maar goed ik zoek voortaan wel de wat meer onschuldigere topics om op te reageren. (het lijkt me niet normaal om mezelf rot te laten voelen door het viva forum)

Je moet gewoon lekker reageren waar en hoe je wilt.

Juist met gezeik denk ik dan: het is maar internet.

Terwijl het ook vaak genoeg gebeurt dat mijn koffie tegen het scherm spat of reacties of topics mij heel diep raken en dat is juist het mooie van dit forum.
@bicycle, je hoeft je echt niet rot te voelen over je posts. Je intenties waren goed en je heb betrokken gereageerd. Dat een en ander niet goed overkomen is, is altijd een risico op een forum (en de een reageert daar heftiger op dan een ander), maar geen reden om jezelf rot over te gaan voelen.

Je bedoelde het goed, zo heb ik het tenminste gelezen...
Wat mij zo dwars zit is dat NS een tijdje terug een permaban heeft gehad. Een topic op psyche waar ook heel veel mensen veel tijd en energie in hebben gestoken. Om redenen waar Digi telkens weer mee weg komt. Als het over gelijke behandeling gaat.........
Bedankt voor jullie reacties chameleon en jackie
Taha, wie is NS?
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 18:01:

Wat mij zo dwars zit is dat NS een tijdje terug een permaban heeft gehad. Een topic op psyche waar ook heel veel mensen veel tijd en energie in hebben gestoken. Om redenen waar Digi telkens weer mee weg komt. Als het over gelijke behandeling gaat.........

Oja.

Maar de reden nu van die ban was een andere reden he.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Viva Angel2 schreef op 06 april 2010 @ 14:46:

[...]

22.14 uur. Ban voor Digitalis.Dat is een ban, geen waarschuwing. Die gaat er toch eerst aan vooraf?
quote:Hoeveel mensen zijn nu al aan een aagspoelde walvis aan het trekken?? (paard is te ligt in dit geval).....

Whuh??? een paard is te ligt?? Te licht neem ik aan.

En tel je jezelf mee met al die mensen die aan die walvis trekken ( vreemde metafoor maargoed)

Jacq, ik vind je evengoed een scheetje
quote:Nijntje schreef op 06 april 2010 @ 18:10:

Taha, wie is NS?

Nederlandse Spoorwegen.

Minny, ze heeft toch een waarschuwing via de mail gehad alvorens ze gebannen werd? Ze heeft iig haar mail wel gelezen want daar reageerde ze nota bene op in een van de mod topics.

Waarom zit ik hier eigenlijk nog met mijn grote snavel.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 18:01:

Ik vind het ook jammer en naar dat het zo gelopen is met NS. Ik was het betreffende moment niet online maar heb van anderen gehoord wat er ongeveer gezegd is. Genoeg om volgens de regels een permaban te geven...

Dat is bij Digi nu niet aan de orde.

Vindt het naar dat NS weg is hoor, maar laten we dat niet gebruiken om anderen op de beoordelen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 18:29:

[...]

Jacq, ik vind je evengoed een scheetje hou ook van jou hoor.
*edit*
moonlight82 wijzigde dit bericht op 06-04-2010 21:53
Reden: informatie weggehaald
% gewijzigd
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
NS is newstylist.

en nee, deze keer gaat Digi niet over die grens heen....maar het is wel een aantal keer, zonder grote consequenties, gebeurd. Dat is geen verwijt naar Digi toe, maar wel naar inconsequent beleid. En ik persoonlijk heb een beetje een hekel aan inconsequent.
quote:Taha wrote on 06 April 2010 @ 18:34:

NS is newstylist. Een meisje/vrouw die behoorlijk in de knop zat en uiteindelijk dreigde zichzelf iets aan te doen. Op het laatst kon ze alleen maar uithalen (naar goed bedoelde adviezen)

en nee, deze keer gaat Digi niet over die grens heen....maar het is wel een aantal keer, zonder grote consequenties, gebeurd. Dat is geen verwijt naar Digi toe, maar wel naar inconsequent beleid. En ik persoonlijk heb een beetje een hekel aan inconsequent.Hoe lang ben je hier al? Inconsequent heet hier flexibel...
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 18:29:

[...]

Whuh??? een paard is te ligt?? Te licht neem ik aan.

En tel je jezelf mee met al die mensen die aan die walvis trekken ( vreemde metafoor maargoed)

Jacq, ik vind je evengoed een scheetje

stomme fout idd.

En ja ik tel mezelf mee.

Is ook vreemd. sorry en ik haal mijn post weg.

Liet me meeslepen en dat was niet slim.

nogmaals sorry!!!
quote:Moonlight82 schreef op 06 april 2010 @ 18:33:

.

(Angel... kan dit of moet het weg? )

Moet jij weten. Dit is een topic waar niet gemodereerd wordt. Als jij vindt dat het weg moet, dan moet je dat doen. En als je vindt dat het wel kan, laat je het staan.

Zou ik hier modereren zou ik twijfelen Dus ik ben al blij dat ik geen beslissing hoef te nemen
ghehe twee, jij liever dan ik hoor
Mijn hemel Digi wat een zuur bericht vol met verwijten is je post met 7 punten geworden zeg. Alles ligt aan een ander en niets ligt aan jou? Geen wonder dat Evidenza je een huilie noemde, want dat was je naar mijn mening op dat moment ook.

Waarom open je dit soort topics toch als het niets anders doet dan je nog verder de put in te praten? De lieve berichten negeer je en de "harde" berichten maken je woest. Hoe valt hier nog op te reageren? Eerlijk gezegd weet ik het niet meer .

Wat is me verder ook nog afvraag: is dit forum wel de juiste plek voor jou als je in zo'n neerwaardse spiraal zit?

Ik vind dat de forummers én de Angels enorm veel geduld en mededogen met je hebben en je lijkt niet te beseffen dat je hier een speciaal plekje hebt dat niet veel anderen nog zouden hebben na zoveel commotie.

Ik hoop dat je er ooit eens uitkomt waar je soms in zit (wat dat ook mag zijn), want dat gun ik je van harte, aangezien je hoe dan ook een bijzonder mens ben!
quote:Viva Angel5 schreef op 06 april 2010 @ 14:30:

Jawel hoor;

[Willem, waarschuwing wegens grove postings.

Waarschuwing omgezet in 24-uurs ban, wegens provoceren na waarschuwing.]

Oh oh oh, wat had willem toch een grove postings. Op de o zo serieuze sexpijler. Toe maar.

En dat provoceren, hou je vast, was een reactie in het topic voor vragen aan naomi, op overig. Dus pas op lieve forummers, een vraag stellen aar aanleiding van een reactie van een angel is provoceren.

Ja ja, je moet heel erg zoeken en draaien om willem er bij te lappen, maar het is weer gelukt.

En naomi? Nooit iets van gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven