Het grote Napraattopic - 2
donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
woensdag 7 april 2010 om 23:34
quote:Festen schreef op 07 april 2010 @ 23:17:
komt door die vieze geurtjes dat vertroebeld de hersenen
nee, niet de vieze geurtjes...ik drink ze ook nog, lekker veel alcohol
over vertroebelde hersenen: "dat vertroebelt de hersenen", stam + t
komt door die vieze geurtjes dat vertroebeld de hersenen
nee, niet de vieze geurtjes...ik drink ze ook nog, lekker veel alcohol
over vertroebelde hersenen: "dat vertroebelt de hersenen", stam + t
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
woensdag 7 april 2010 om 23:44
woensdag 7 april 2010 om 23:56
woensdag 7 april 2010 om 23:59
quote:mylenevalerie schreef op 07 april 2010 @ 23:56:
[...]
Ik dacht het alleen. Maar had een vermoeden dat je er iemand mee op zijn tenen gaat staan dus maar niet geplaatst.
Ik post altijd eerst en ga dan pas nadenken. Daar gaat het bij mij wel vaker mis.
En nu maak ik me dus druk over het feit of ik wellicht iemand op de tenen heb gestaan.
En bedankt hè MV!
[...]
Ik dacht het alleen. Maar had een vermoeden dat je er iemand mee op zijn tenen gaat staan dus maar niet geplaatst.
Ik post altijd eerst en ga dan pas nadenken. Daar gaat het bij mij wel vaker mis.
En nu maak ik me dus druk over het feit of ik wellicht iemand op de tenen heb gestaan.
En bedankt hè MV!
donderdag 8 april 2010 om 00:00
Jeetje, Kan me voorstellen Tijgermeisje dat je baalt en het uitgesproken wilt hebben. Ik kom nooit op jullie topic maar is dat niet het topic waar je elke dag vertelt wat voor geur je draagt?
Hebben jullie geen hyves waar je alles open kan gooien en het uit kan praten?
Kunnen wij als buitenstaanders helpen?
Hebben jullie geen hyves waar je alles open kan gooien en het uit kan praten?
Kunnen wij als buitenstaanders helpen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 8 april 2010 om 00:00
donderdag 8 april 2010 om 00:01
quote:noanne schreef op 07 april 2010 @ 23:59:
Lees tig pagina's terug dat er een rel was op Libelle en iets met paaseieren en Willem. Floor, hij heeft toch niet in je ballenbad gezeten? Ga s ff kijken.Djezussss..... Willem heeft toch niet gerukt in mijn ballenbad? Weet je wat dat kost zo'n extern schoonmaakbedrijf?
Lees tig pagina's terug dat er een rel was op Libelle en iets met paaseieren en Willem. Floor, hij heeft toch niet in je ballenbad gezeten? Ga s ff kijken.Djezussss..... Willem heeft toch niet gerukt in mijn ballenbad? Weet je wat dat kost zo'n extern schoonmaakbedrijf?
donderdag 8 april 2010 om 00:02
quote:floor72 schreef op 07 april 2010 @ 23:59:
[...]
En bedankt hè MV!
gheghe, graag gedaan
[...]
En bedankt hè MV!
gheghe, graag gedaan
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 8 april 2010 om 00:03
dat is dus het probleem, dat de ruzie niet over parfum gaat, het gaat over antipathieen van de een naar de ander waar iedereen van kan meegenieten. De angel had mails gehad met 'steken onder water die voor een leek niet zichtbaar zijn maar voor de insiders wel'.
Daar kun je dus helemaal nix mee, met die vaagheden.
Stel de helft van de 3000 + ers heeft n meet, en die organiseer jij. Vervolgens is er iemand bij die meet die over je roddelt tegen iemand die niet bij de meet was. Die vertelt vervolgens tegen mensen die er ook niet bij waren en die jou toch al niet zo mochten allerhande lasterlijke dingen en zo ontstaat een scheuring.
Waar het nou echt om begonnen is en nu nog steeds om draait is nog nooit door iemand uitgesproken.
En dan zijn er dus 2 kampjes, mensen die achter jou staan en mensen die tegen je zijn, en wie niet bij een kampje wil horen wordt daar ongevraagd in weggezet/als zodanig benaderd en de mensen die zich simpelweg ergeren aan de sfeer op het topic blijven weg/komen veel minder vaak langs dan voorheen.
Daar kun je dus helemaal nix mee, met die vaagheden.
Stel de helft van de 3000 + ers heeft n meet, en die organiseer jij. Vervolgens is er iemand bij die meet die over je roddelt tegen iemand die niet bij de meet was. Die vertelt vervolgens tegen mensen die er ook niet bij waren en die jou toch al niet zo mochten allerhande lasterlijke dingen en zo ontstaat een scheuring.
Waar het nou echt om begonnen is en nu nog steeds om draait is nog nooit door iemand uitgesproken.
En dan zijn er dus 2 kampjes, mensen die achter jou staan en mensen die tegen je zijn, en wie niet bij een kampje wil horen wordt daar ongevraagd in weggezet/als zodanig benaderd en de mensen die zich simpelweg ergeren aan de sfeer op het topic blijven weg/komen veel minder vaak langs dan voorheen.
donderdag 8 april 2010 om 00:03
quote:floor72 schreef op 08 april 2010 @ 00:01:
[...]
Djezussss..... Willem heeft toch niet gerukt in mijn ballenbad? Weet je wat dat kost zo'n extern schoonmaakbedrijf?Geld. Geld dat je trouwens toch s moet investeren, want na de 14dagen van de vorige keer heb ik je dat bad niet meer schoon zien maken.
[...]
Djezussss..... Willem heeft toch niet gerukt in mijn ballenbad? Weet je wat dat kost zo'n extern schoonmaakbedrijf?Geld. Geld dat je trouwens toch s moet investeren, want na de 14dagen van de vorige keer heb ik je dat bad niet meer schoon zien maken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 8 april 2010 om 00:05
donderdag 8 april 2010 om 00:06
Er bestaan mensen, zoals Tijger en ik, die een parfumafwijking hebben, bovengemiddelde fascinatie voor geuren en parfums. Het is leuk om daarover van gedachten te wisselen op een forum, omdat je in het normale leven meestal als een botsauto wordt aangekeken als je over je hobby begint...de onderlinge strubbelingen op het parfumtopic zijn nogal persoonlijk, en hebben niet zoveel met parfum an sich te maken. Op welk topic het dan ook is, uitlokking / zwartmakerij / overdreven lange tenen..zijn nergens leuk.
Wel een goeie trouwens, de lucht moet geklaard worden...
Wel een goeie trouwens, de lucht moet geklaard worden...
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill