Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
O, we zijn alweer een paar parfumpagina's verder...
quote:noahtb schreef op 12 april 2010 @ 11:36:

Ik heb een addblocker. Die Geve aanraadde..

Doet het niet hoor..Kijk, dàt is nou een interessante casus: w'rom niet! Ligt het aan jouw installatie (waarschijnlijk), aan je software-versies of aan je locatie? Dat kan allemaal worden uitgezocht. "Doet het niet" is duidelijk als eindresultaat maar o zo vaag als reden waarom he...
Alle reacties Link kopieren
Tangerine het kwam toen ik iets leuks voor de tweede keer had georganiseerd en aan tafel zat en een hele fijna avond dacht te hebben met gelijkgestemden tot ik die mail kreeg ja. Dat heb ik op het topic gezet omdat ik wist dat ik nog een keer zou gaan en ik heb er geen zin in om met mensen te moeten gaan die achter mijn rug zeggen dat ik op hun kosten heb gegeten in het restaurantje en dat ik er baat bij heb als er iets wordt georganiseerd. Dat wilde ik peilen en weten en daar heb ik ook recht op. Maar....eerst heb ik geprobeerd uit te zoeken waar dat vandaan kwam via Berteke die er niet bij was maar ik las alleen maar wij dit en wij dat. Vervolgens inderdaad dat op het topic gezet om eens te zien hoe men erover dacht want dan heb ik geen zin meer om iets te organiseren als er zulke verhalen komen. Bijna iedereen was verontwaardigd en een boel reacties inderdaad alleen een paar bleven er stil en zwijgen ene toen wist ik al wat ik al dacht.

Inderdaad ben ik altijd lang van stof en inderdaad verdedig ik mezelf te vaak waar ik nu ook geen zin meer in heb.

Ik ken mezelf te goed maar ieder mens reageert anders en ik ging mezelf teveel verdedigen. Klopt helemaal. Heb nu geleerd dat dat niets toevoegt want als men graag alles doet om een slecht beeld in stand te houden van je dan kan je daar niks aan doen, wat je ook zegt, alles werkt dan tegen je. Ook weer mee geleerd inderdaad.

En even voor de duidelijkheid, ik had er verdriet van maar zielig ben ik niet vind ik. Wel teleurgesteld .
Berteke schreef:

"Inkie, wij wilden wel rust hoor. Wij hebben ons gehouden aan de afspraken die we met de angel hebben moeten maken. Jij niet

Jij doet niets anders dan afgeven op mensen die je nog nooit gezien hebt. Zo apart, je doet nml niets anders dan sneren dat er zo onaardig tegen Smelly wordt gedaan door mensen die haar nog nooit gezien hebben en wat doe jezelf..?

Ik vind het wel grappig hoe je in ieder geval over jezelf praat. Eindelijk begin je in te zien dat je met een stel dames de hele dag hier een mooi topic hebt lopen vergallen en verzieken"

Berteke je hebt me nog nooit gezien, we hebben nooit gemaild (behalve die rare paranoïde mail die je me gestuurd hebt waarin je me ook succes wenste met Smelly) en kent me al helemaal niet.

Hoe kom je aan de wijsheden?
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 12:10:

[...]

Kijk, dàt is nou een interessante casus: w'rom niet! Ligt het aan jouw installatie (waarschijnlijk), aan je software-versies of aan je locatie? Dat kan allemaal worden uitgezocht. "Doet het niet" is duidelijk als eindresultaat maar o zo vaag als reden waarom he...

Ik zal het specificeren dan..

Jij (volgens mij was jij het) gaf in het bannertopic een cursusje. Ik heb IE8 met addblock. Wat ik verkeerd kan hebben gedaan tijdens mijn installatie is me onduidelijk.

Doet het niet wil zeggen: Ik krijg nog steeds van die stomme pop-ups.

Firefox haat ik.. En daarnaast vertik ik het om een browser die prima functioneert te vervangen omdat Viva me doodgooit met adds.
Berteke, de afkorting voor namelijk is nl. en niet nml, is niet als sneer bedoeld.
quote:Berteke schreef op 12 april 2010 @ 11:58:

Smelly,

Als jij naar mij mailt dat ik mijn vader, die op sterven lag gebruikte om achter dingen over jou te komen, dan zegt dat genoeg over jou en dan gooi je elke deur dicht. Dan valt er niet meer te praten, dergelijke opmerkingen zijn zwaar ziekelijk en getuigen van een gestoorde geest

Jouw geest. Jij hebt dat gezegd en gemaild. Dan ben je gek. Eerst gebruikte je mijn zieke vader om aan te geven dat het leuk moest blijven en dat we moesten kijken naar Berteke haar zieke vader en toen je leugens steeds duidelijker werden gebruikte je mijn vader weer, maar nu door te zeggen dat ik zijn ziekte vader zou hebben gebruikt om achter dingen van jou te komen.

Hoe gestoord ben je. En dan vervolgens gaan jammeren op het forum hier dat bepaalde mensen niet meer met jou willen praten. Je vraagt er om, zelf. Dus hou op jezelf op te hemelen, je verlaagt jezelf met de minuut

Ik heb nooit hoeven zoeken naar jouw leugens, je verspreekt jezelf zo vaak. Zelfs je grote vriendinnen, daar waar je zo graag komt, die komen steeds meer achter jou leugens

Je bent werkelijk een pathologische leugenaarIs er een dokter in de zaal, mijn medicijnen zijn bijna op !
Kan er voor de parfummetjes niet een naTRAPtopic geopend worden?!
dames, hoe interessant ik dit ook vind, is dit echt de plek om jullie ruzies uit te vechten voor het oog van het hele forum?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:noahtb schreef op 12 april 2010 @ 12:16:

Ik zal het specificeren dan..

Jij (volgens mij was jij het) gaf in het bannertopic een cursusje. Ik heb IE8 met addblock. Wat ik verkeerd kan hebben gedaan tijdens mijn installatie is me onduidelijk.

Doet het niet wil zeggen: Ik krijg nog steeds van die stomme pop-ups.

Firefox haat ik.. En daarnaast vertik ik het om een browser die prima functioneert te vervangen omdat Viva me doodgooit met adds.Als je het opgelost wil hebben wil ik dat wel onderzoeken, maar bovenstaande is niet genoeg. Stuur me een mail (zie profiel) en dan bespreken we dit off-forum.
quote:rosanna08 schreef op 12 april 2010 @ 12:29:

dames, hoe interessant ik dit ook vind, is dit echt de plek om jullie ruzies uit te vechten voor het oog van het hele forum?

Ehm. Ja. Daar is dit nu bij uitstek de plek voor.

Ik heb uiteraard niks meegekregen van de rellen in parfumland ( vinden jullie dit ook zo'n heerlijke contradictio in terminis? ) en als ik dit zo lees, zegt het me nog niks.

Lijkt me prima dat ze hier proberen het te bespreken en wellicht zelfs ( door reacties van anderen) het kunnen oplossen.
Op zich heb je daar wel gelijk in Evidenza, alleen lees ik hier voornamelijk moddergegooi, geen constructieve postings die de indruk geven dat alle partijen, wie dat dan ook mogen zijn, het op willen lossen.
Tijgermeisje, ik was naar je op zoek en zie dat je hier post dus ik stel mijn vraag ook even hier, in de hoop dat je het leest. Zou je mij willen mailen op vivaetosha@gmail.com ? Dank!
Die constructieve postings zijn er wel geweest hoor, er is al diverse keren een semi-discussie hier geweest maar het echte moddersmijten is nu pas begonnen
ah ok Suus, ik lees alleen wat er hier wordt geschreven
Ach ja, meestal moet er eerst door de modder heengeworsteld worden toch?

Ik begrijp dat andere pogingen helemaal niet beantwoord worden, dan is dit al vooruitgang.

Ik heb niet de illusie dat ze eruit gaan komen overigens. Maar misschien kunnen ze hier besluiten elkaar gewoon met rust te laten.
Nou dat dus Evi. Leven en laten leven en allebei een eigen parfumtopic.
Geen parfum-topics meer.

Ik las daar graag mee.

Hopelijk heeft iedereen zijn zin?

Stelletje kleuters tssssss.
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 12:40:

Die constructieve postings zijn er wel geweest hoor, er is al diverse keren een semi-discussie hier geweest maar het echte moddersmijten is nu pas begonnenPffff, ik haal de tuinstoelen wel weer uit de box, ik dacht dat we het nou wel hadden gehad .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 11:59:

Tangerine, je hebt gelijk. Het is alleen zo, dat ik me heel goed kan voorstellen dat het niet leuk is om persoonlijk zwartgemaakt te worden. Weet je nog, dat je wilde weten waar het nu om ging? Taylor bood toen aan om het jou wel even te mailen, dus ze zou haar verhaal met zwartmakerij wel even naar derden kunnen mailen, maar niet met Smelly persoonlijk kunnen bespreken.

Als jij persoonlijk zo zou worden beschuldigd zou je je toch ook willen verdedigen?Wat bedoel je Marnie..? Feiten graag!
quote:Inkie2 schreef op 12 april 2010 @ 12:17:

Berteke, de afkorting voor namelijk is nl. en niet nml, is niet als sneer bedoeld.Jij hebt nu vast de spellingscontrole gebruikt!!
Ik wist niet dat er over parfum ook al te rellen viel

Ga maar eens wat real life doen..
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 12:46:

[...]

Wat bedoel je Marnie..? Feiten graag!

Nou Taylor, ik zal het nog eens uitleggen. Jij zei toen dat je dingen over Smelly wist "waar de honden geen brood van lusten". Je zou het niet op een openbaar forum plaatsen, maar als mensen wilde weten hoe het zat, kon je ze mailen.

Zo duidelijk?

Natuurlijk is dat bericht later weer weggehaald, maar dat wil niet zeggen dat je het niet gezegd hebt.
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 12:47:

[...]

Jij hebt nu vast de spellingscontrole gebruikt!! Goh, is het laagje beschaving er af?
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:greta123 schreef op 12 april 2010 @ 12:44:

Geen parfum-topics meer.

Ik las daar graag mee.

Hopelijk heeft iedereen zijn zin?

Stelletje kleuters tssssss.Jeetje, nou als de gemoederen bedaard zijn misschien een nieuw kletstopic openen. Of op hyves, dat is alleen wel sneu voor de meelezers.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven