Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doelt Geve op gedoe van lang geleden. Maar dat is niet waar Dalida en Marnie op doelen.
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2010 @ 14:42:

Wat verdient een mediator per uur?

* bij deze wil ik mij wel opdringen aanbieden hoor * Weet ik niet, maar als je gesandwiched wordt tussen twee mag je dubbel tarief aanrekenen.
quote:Nijntje schreef op 12 april 2010 @ 14:45:

sjee, ik kan niet kiezen tussen dit topic en "verzakking door te hard persen".

Moeilijk!Pssst, 2 schermen openen......
quote:Nijntje schreef op 12 april 2010 @ 14:45:

sjee, ik kan niet kiezen tussen dit topic en "verzakking door te hard persen".

Moeilijk!Doe jij de verzakking, hou ik het hier even bij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik doel op het gedoe van heden hoor Geve!

Beetje opheldering kan geen kwaad zo te lezen.
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 14:45:

[...]

Nee hoor, dat riekt naar tabak

Tabak met een luchtje

*owjee, heb nog een kind op school zitten*

Graag straks een samenvatting.
quote:Charlotte69 schreef op 12 april 2010 @ 14:26:

[...]

Ik denk niet dat we ouwe koeien uit de sloot moeten gaan halen maar ik had gewoon even een momentje van herkenning en dat wilde ik met jullie delen...

Van de parfumrel weet ik heeeeelleeeemaal niks, maar nu ik zo hier en daar wat nagelezen heb, kreeg ik last van een dejavu en besloot ik niet meer op mijn handen te blijven zitten want daar gaan ze helemaal niet lekker van ruiken enzo...Nou mooi is dat, eerst naar de sloot wijzen en roepen "Hey! Een ouwe koe!" en vervolgens verrekken het arme beest er ff uit te halen. Tssssk...
Als de kampen zo duidelijk zijn, waarom elkaar dan nog lastigvallen? Ik zou dan toch werkelijk niets meer met die anderen te maken willen hebben.
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 14:47:

[...]

Weet ik niet, maar als je gesandwiched wordt tussen twee mag je dubbel tarief aanrekenen. Klinkt goed, uhm lekker.
quote:zusenzo schreef op 12 april 2010 @ 14:48:

Beetje opheldering kan geen kwaad zo te lezen.Vooral niet voor de mensen op de klapstoelen
Dalida geeft niks hoor, laat mailadres maar lekker staan, wie weet krijg ik toch nog eens vrienden daardoor. Hoe stel ik mezelf dan voor? Ik lieg zoveel dat ik dan steeds mijn eigen naam vergeet. Zeker sneu maar Dalida jij bijt liever je tong af maar stuurt wel mails over mij naar. T... das pas sneu hoor en laf ook nog.

Ik heb me dus ook in jou vergist maar dat mailde ik je al via Hyves. Jij in mij ook dus dan is het wederzijds. Erg sneu voor ons beiden .
Ik forum hier al veuls te lang dan goed voor me is...
quote:Evidenza schreef op 12 april 2010 @ 14:49:

Als de kampen zo duidelijk zijn, waarom elkaar dan nog lastigvallen? Ik zou dan toch werkelijk niets meer met die anderen te maken willen hebben.Het ene kamp wordt achtervolgd door het andere kamp.
dat zou een oplossing zijn ware het niet dat er nooit is afgesproken dat het ene topic voor kamp 1 en het andere voor kamp 2 is, dat etterde alleen maar, was bij nader inzien wel zo handig geweest om die duidelijkheid voor iedereen te scheppen.

En wat doe je als je graag over parfum schrijft en geen deel wenst uit te maken van welk kamp dan ook?

Dan val je mooi tussen wal en schip, als je niet al ongevraagd wordt ingedeeld.
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 14:49:

[...]

Het ene kamp wordt achtervolgd door het andere kamp.

Ah, dan weet ik voor wie ik ben. Stalkers zijn nooit leuk.

Waarom doen ze dat?
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 14:48:

[...]

Nou mooi is dat, eerst naar de sloot wijzen en roepen "Hey! Een ouwe koe!" en vervolgens verrekken het arme beest er ff uit te halen. Tssssk... Sorry Minny, maar deze koe mag van mij lekker in de sloot blijven liggen. Lama verzuipen, ik hoef d'r niet meer!
Angel 1 had vast geen rellen verwacht toen ze voor de pijler Beauty koos.
quote:tijgermeisje schreef op 12 april 2010 @ 14:41:

Livre heeft wel degelijk met de rel te maken want ze kwam zo ongeveer vanuit het niets meedoen met smelly bashing.

Geconfronteerd waarmee? Met leugens? Tis maar net wie je wil geloven.Heel herkenbaar weer! Erg jammer voor jullie parfumgroepje dat de geschiedenis zich weer herhaalt..
geve denk idd dat we het over iets anders hebben, ik forum nu ongeveer een jaar aktief.
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2010 @ 14:57:

Angel 1 had vast geen rellen verwacht toen ze voor de pijler Beauty koos. Tja, het was zoooo mooi verdeeld: elk een zware pijler en de rest spielerei... nou, het kan verkeren!
Hmz, ik heb even een broodje gemaakt, dus ben het weer kwijt, is het nu 7-6 of 6-8???
ik krijg het idee dat er verschillende dingen door elkaar heen lopen of begrijp ik het nu verkeerd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Winx68 schreef op 12 april 2010 @ 14:44:

[...]

Dit riekt naar hengelen...

He, waar word ik nu van beticht?

"dat was niet de bedoeling", zou mijn dochter zeggen.
Zoals mijn oma vroeger heel wijs placht te zeggen: "een dag niet gelachen gereld, is een dag niet geleefd!".
quote:wallace schreef op 12 april 2010 @ 15:05:

He, waar word ik nu van beticht?

"dat was niet de bedoeling", zou mijn dochter zeggen.Een hengel riekt alleen als er een vette vis aan hangt, die haal je dan even door de parfumsloot van de oude koe en niks aan de hand hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven