Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
probleemstelling: na forumuitje roddel verspreiden over organisator et voila, het wegwerken kan beginnen.
quote:Evidenza schreef op 12 april 2010 @ 14:20:

[...]

Heb je nog meer? Probeer het anders eens met melkzuur en lavendelolie. Ook helemaal beauty en ook ontspoord.En dan daarna een drupje vitamine E? Echt shocking tegenwoordig die Beauty pijlerT hier op Viva!
aanvulling probleemstelling:

-paranoide e-mails sturen naar andere forummers: als die niet "luisteren" dan boos gaan doen

-beschuldigen van diefstal
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
* ik heb wel een goeie dag uitgekozen om "ziek/beroerd" met laptop op de bank te zitten, saai is het vandaag niet *
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
horrorpijler is er nix bij!
quote:wallace schreef op 12 april 2010 @ 14:27:

*pakt verse thee en steekt een sigaret op*

Kom er maar in!Voor de gelegenheid heb ik ook wel weer zin in een peukie, mag ik er eentje bietsen?
**Zoekt sensatiebelust naar een parfumtopic maar komt teleurgesteld terug. ***
quote:tijgermeisje schreef op 12 april 2010 @ 14:27:

probleemstelling: na forumuitje roddel verspreiden over organisator et voila, het wegwerken kan beginnen.Ik zou een aftershave topic starten. Heb je dit geneuzel nooit.
quote:Charlotte69 schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

[...]

En dan daarna een drupje vitamine E? Echt shocking tegenwoordig die Beauty pijlerT hier op Viva! Serieus, heb jaren verspild op de verkeerde pijlers.
quote:Zamirah schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

**Zoekt sensatiebelust naar een parfumtopic maar komt teleurgesteld terug. ***zijn gesloten, onderaan kijken Zam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

-paranoide e-mails sturen naar andere forummers: als die niet "luisteren" dan boos gaan doen

-beschuldigen van diefstalDeze behoeft enige verduidelijking.
quote:Zamirah schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

**Zoekt sensatiebelust naar een parfumtopic maar komt teleurgesteld terug. ***Ze staan allemaal met een slotje onderaan bij beauty.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh mensen,ik heb in al die maanden op het parfumforum niet zo gelachen als die paar uurtjes hier.Hier hebben ze tenminste humor!Hadden jullie niet gezellig wat eerder ons forum kunnen redden met die humor,beetje laat nu,snik.

Marnie,wij gaan het duo list en bedrog vormen,jij hebt ook al van die goeie ideeen hihi.Als Smelly ze dan uitvoert!

Hoop dat Tijgermeisje bezig is met een nieuwe meetingpoint,kan me niet schelen waar,als is het op het forum vd Donald Duck.
Het probleem de vorige keer was niet dat het niet werd verstuurd maar dat het niet terugkwam. Maar da's al een héél ouwe koe hoor die trouwens netjes voor altijd (dacht ik) haar sloot weer werd ingeleid.
quote:smelly schreef op 12 april 2010 @ 14:26:

[...]

O Charlotte ik zie dat jij onze Livre kent? Ze kent mij ook goed en ik inspireerde haar enorm geloof ik. Ja hoor ik kreeg 2 keer 10 mililiter van haar van een hele dure geur en die heb ik inderdaad nooit ontvangen terwijl alles toch netjes aankomt bij mij hoor. Hoe apart en toen ik haar om opheldering vroeg via Hyves werd ik van haar Hyves afgegooid. Normaliter zou je dan iemand toch te woord staan als je echt 2 keer 10 ml opstuurt?

Smelly, ooit dacht ik dat ik haar kende.. ik kwam bedrogen uit helaas... En wist je nog niet dat de Hyves van Livre spoken heeft? Die doen allemaal hele rare dingen zonder dat iemand daar iets aan kan doen.

Nu hou ik op hoor, want ik word er een beetje melig van en dan ga ik dingen zeggen die ik beter niet kan zeggen enzo.
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

[...]

Voor de gelegenheid heb ik ook wel weer zin in een peukie, mag ik er eentje bietsen?Alstu! Vuurtje?
Oh wat erg, wat Charlotte schreef was het eerste wat ik dacht toen ik las over de parfumtopicrel (whatever that may be, whahaha).
Charlotte
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 14:29:

-beschuldigen van diefstalKunnen jullie ook even de twee kampen toelichten? Wie is er voor wie enzo? Dan weet ik ook voor wie ik ben..
oude koeien zijn uitgeprate issues die na tijd van vrede weer opgedoken worden.

Er is nooit ook maar een poging gedaan tot uitpraten/hoor wederhoor toepassen, alles is een eigen leven gaan leiden.
quote:wallace schreef op 12 april 2010 @ 14:33:

[...]

Alstu! Vuurtje?

Graag!

* ssssshhhhhfffff............ aaaaaaaaahhhhhh *

Nou daar was ik wel aan toe, dank je wel!
Wie hoort bij wie en hoeveel staat het?
Pfff.....ik ben nu pas weer een beetje bijgelezen over al het gedoe op de parfumtopics....Eerst de ene gisteravond al dicht, vandaag de rest. Niet goed voor de productiviteit op mijn werk.

Goed om te lezen dat andere forummers er ook nog wat plezier aan hebben gehad

Maarre...op Viva kunnen we nu dus nergens meer over onze verslaving hebben? Bij het idee alleen al begin ik te trillen.
kampen: enerzijds naar eigen zeggen voormalig goede vriendin van organisator v uitjes, met medestanders, anderzijds de van oplichting/commerciele doeleinden betichtte forumuitjeorganisator.
LadyPhoxy: wordt aan gewerkt...
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven