Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Boo effin' hoo.

(Ik ben zelf ook erg flexibel.)
quote:willem1959 schreef op 06 april 2010 @ 18:52:

[...]

Oh oh oh, wat had willem toch een grove postings. Op de o zo serieuze sexpijler. Toe maar.

En dat provoceren, hou je vast, was een reactie in het topic voor vragen aan naomi, op overig. Dus pas op lieve forummers, een vraag stellen aar aanleiding van een reactie van een angel is provoceren.

Ja ja, je moet heel erg zoeken en draaien om willem er bij te lappen, maar het is weer gelukt.

En naomi? Nooit iets van gehoord.Ahhh wat ben je zielig. Schuif in de rij aan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik kom de meest gore woorden en bijvoegelijke naamwoorden tegen op de sexpijler. Maar die van mij zijn expliciet...... kut zeg.
Ik hou wijselijk mijn mond, maar ik vind wel van veel dingen wat.
Ik begrijp wel wat Willem hier bedoelt, want zijn posts waren hooguit flauw en niet overdreven grof voor de sexpijler en bij zijn berichtje aan Naomi zag ik eerlijk gezegd zelf niets provocerend.

Als men Willem zo beu is waarom wordt hij dan niet direct uit zijn lijden verlost met een permaban (hoeft van mij niet hoor!), want dit is ook niet te doen voor beide partijen....
Ga je even verder in de ballenbak spelen bij de Ikea.
quote:Ja ja, je moet heel erg zoeken en draaien om willem er bij te lappen, maar het is weer gelukt.

En naomi? Nooit iets van gehoord.

Nee hoor. volg gewoon de topics waarin de titel staat PIJPEN BEFFEN NEUKEN PIK KUT en je komt vanzelf bij jou uit.

Weet je Willem, ik vond het topic dolkomisch hoor, en wel kunnen qua eh explicite teksten, ik zie ze idd wel erger. Maar wees een man en geef toe dat je het hele topic alleen maar neerknalt om even te provoceren.

Be a man and own it baby!
quote:Ligeia schreef op 06 april 2010 @ 18:36:

[...]

Hoe lang ben je hier al? Inconsequent heet hier flexibel... Ik kom hier al vanaf het begin (onder een andere nick), dus heb genoeg voorbij zien komen (schrijf niet altijd actief mee).....maar flexibel?? Kan het dan niet consequent flexibel zijn?
quote:mylenevalerie schreef op 06 april 2010 @ 18:59:

Ga je even verder in de ballenbak spelen bij de Ikea.Ja, leuk was dat topic he. Of vond jij het ook grof enzo?
Maar als ik het goed begrijp wil Willem dus géén slaag als-ie stout is?...
Hij was leuk grof. Dit terzijde. De reden erachter Willemansje
quote:Taha wrote on 06 April 2010 @ 19:01:

[...]

Ik kom hier al vanaf het begin (onder een andere nick), dus heb genoeg voorbij zien komen (schrijf niet altijd actief mee).....maar flexibel?? Kan het dan niet consequent flexibel zijn?Consequent inconsequent is het toch al?...
quote:willem1959 schreef op 06 april 2010 @ 19:01:

[...]

Ja, leuk was dat topic he. Of vond jij het ook grof enzo?

De laatste jaren kan ik niets meer leuks aan je vinden. Maar dat heb ik al vaker gezegd. Vroeger vond ik je nog leuk en aardig en met de jaren willen mannen wel leuker worden maar jij valt er niet onder. Sorry. Maar dat weet je.

Oh waren je topics leuk of humor? Zo had ik het zeker niet gezien. Vast een gebrek aan mijn humor, ik zal je voor zijn.
quote:Moonlight82 schreef op 06 april 2010 @ 18:31:

[...]

Ik vind het ook jammer en naar dat het zo gelopen is met NS. Ik was het betreffende moment niet online maar heb van anderen gehoord wat er ongeveer gezegd is. Genoeg om volgens de regels een permaban te geven...

Dat is bij Digi nu niet aan de orde.

Vindt het naar dat NS weg is hoor, maar laten we dat niet gebruiken om anderen op de beoordelen.

Ik oordeel de Angels daarop. Want ook Digi heeft wel vaker (na het grote drama) gedreigd met zichzelf wat aan te doen, zonder een permaban als consequentie en zoiets stoort mij.

Ik ben niet zo'n fan van grof uithalen, wie het ook doet. Als we aardig zijn richting Digi ziet ze het niet en als we wat harder in onze bewoording zijn (harder, niet grof), haalt ze heel grof uit. Dat vind ik niet zo fijn. Maar goed, dit is al door meerdere mensen geschreven.
quote:dangeensuus schreef op 06 april 2010 @ 19:00:

[...]

Nee hoor. volg gewoon de topics waarin de titel staat PIJPEN BEFFEN NEUKEN PIK KUT en je komt vanzelf bij jou uit.

Weet je Willem, ik vond het topic dolkomisch hoor, en wel kunnen qua eh explicite teksten, ik zie ze idd wel erger. Maar wees een man en geef toe dat je het hele topic alleen maar neerknalt om even te provoceren.

Be a man and own it baby!

Dat is het hem nou juist, er stond geen PIJPEN BEFFEN NEUKEN PIK KUT in de titel.

Terwijl half nederland doelloos door de IKEA slentert, zijn er uitgerekend een paar zuurpruimen online die mijn topic het toppunt vinden. Een waarschuwing waardig. En at wordt gemeld met infantiele scheldwoorden waar klaarblijklijk niets tegen gedaan wordt omdat het schelden naar willem is.

En een vraag van mij in het naomitopic levert een ban en een groot stilzwijgen van naomi op.
Ik wil wel even voor angel spelen maar ik vind wel dat jullie de berichten weg moeten halen die de" identiteit" onthuld van NS.

Ze is hier niet meer, kan niks meer zeggen , oude koeien uit de sloot halen etc. Ik vind het niet netjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:willem1959 wrote on 06 April 2010 @ 19:06:

[...]

Dat is het hem nou juist, er stond geen PIJPEN BEFFEN NEUKEN PIK KUT in de titel.

Terwijl half nederland doelloos door de IKEA slentert, zijn er uitgerekend een paar zuurpruimen online die mijn topic het toppunt vinden. Een waarschuwing waardig. En at wordt gemeld met infantiele scheldwoorden waar klaarblijklijk niets tegen gedaan wordt omdat het schelden naar willem is.

En een vraag van mij in het naomitopic levert een ban en een groot stilzwijgen van naomi op.Als het zo is gegaan zoals je vertelt, dan klopt dat niet, lijkt me. Maar ja, ook voor jou geldt dat flexibele modereren. Had je maar aan je aaibaarheidsfactor moeten werken...
NS is slechts een afkorting van haar forumnaam....haar identiteit weet ik niet eens en wordt dus ook niet onthuld. Ik zal wel inhoudelijk het stukje weg halen.....
Lig, ik ben net als de rest geen angel dus ik raad even met je mee. Nee ik denk niet dat het aan de aaibaarheidsfactor lag, maar meer aan het provoceren? Het ene topic bij seks verwijdert en dan denken, schijt aan de angels, als het niet linksom kan dan doe ik het wel rechtsom? Ik gok alleen mee hoor.
Voor mijn gevoel valt de weegschaal bij Digi meestal positief uit en bij Willem meestal negatief. Of hij het hier zelf naar gemaakt heeft laat ik in het midden, maar geheel objectief en onpartijdig komt het in ieder geval niet op mij over....
Uhh Willem, als je het over die opmerking van Festen hebt; zie bantopic hoor.

Verder is Naomi vandaag aan het werk geweest, maar grotendeels voor Libelle, waar ze crisis hadden. Dus ze zal je vraag morgen wel beantwoorden hoor, wees niet bang.
quote:iris1969 schreef op 06 april 2010 @ 19:13:

Voor mijn gevoel valt de weegschaal bij Digi meestal positief uit en bij Willem meestal negatief. Of hij het hier zelf naar gemaakt heeft laat ik in het midden, maar geheel objectief en onpartijdig komt het in ieder geval niet op mij over....Ik vind dat je daar gelijk in hebt.
quote:Taha schreef op 06 april 2010 @ 19:11:

NS is slechts een afkorting van haar forumnaam....haar identiteit weet ik niet eens en wordt dus ook niet onthuld. Ik zal wel inhoudelijk het stukje weg halen.....Ik had het ook tussen haakjes gezet. (veranderd)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Viva Angel5 schreef op 06 april 2010 @ 19:15:

Uhh Willem, als je het over die opmerking van Festen hebt; zie bantopic hoor.

Verder is Naomi vandaag aan het werk geweest, maar grotendeels voor Libelle, waar ze crisis hadden. Dus ze zal je vraag morgen wel beantwoorden hoor, wees niet bang.Ja, excuses, ik had het zojuist gezien. Opmerking bewerkt. Dank je wel angel 5.
Crisis bij de Libelle???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven