Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 14:08:

Leo , ze heeft al een keer eerder een naam van een forummer genoemd, waar ze persoonlijk een situatie mee had, en deze situatie had ze ook weer neegezet omdat de persoon om wie het ging hier een actief forumster is

Dat zeg ik.

Dan is het toch ook mogelijk haar daar op aan te spreken? Mag niet, duidelijk, bij nog een keer waarschuwing of ban of zo en posting editten maar meteen helemaal weg, ik vind het rigoureus.
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 14:10:

Ow je vatte het wel Leo

Beschouw mijn posting als ongeschreven graag

Ik schrijf graag met je hoor Suus.

Maar goed, wat kan het me ook schelen verder, dat topic, ik vind het alleen zonde dat ik geen antwoord heb gehad.
Daarom zei ik al , paarlen voor de zwijnen. Deze dame was helemaal niet van plan om inhoudelijk een gesprek aan te gaan, wat jammer is wat er zullen waarschijnlijk talloze dames en heren in een zelfde situatie zitten als TO.
Het is inderdaad wel vreemd dat er verder geen waarschuwing of ban is gevolgd, maar ik vrees dat je post toch echt aan TO verspild was Leo. Misschien nog in het begin toen ze nog "rustig en waardig" was, maar later spuwde ze alleen nog maar vuur....
Ik hou wel van een 'bijtertje' zo nu en dan. Ben nu eenmaal een sucker for pittige typjes en menselijke puzzeltjes.
Alle reacties Link kopieren
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gemist.. zucht.. alhoewel.. dit keer wel het begin meegekregen
quote:eleonora schreef op 09 april 2010 @ 14:16:

Ik hou wel van een 'bijtertje' zo nu en dan. Ben nu eenmaal een sucker for pittige typjes en menselijke puzzeltjes.En daarom hou je ook van mij... Ik weet het.
quote:nieuweauto schreef op 09 april 2010 @ 14:20:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gemist.. zucht.. alhoewel.. dit keer wel het begin meegekregenIk ook. Jullie beginnen ook veel te vroeg met die vrijdagmiddagrellen!
What te hell is dit nu weer?
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 14:08:

Leo , ze heeft al een keer eerder een naam van een forummer genoemd, waar ze persoonlijk een situatie mee had, en deze situatie had ze ook weer neegezet omdat de persoon om wie het ging hier een actief forumster is
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ha die BE, je hebt het gevonden!

* rolt de rode loper uit voor deze forummer met koninklijke onderscheiding *
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 14:04:

Verder vind ik het niet zo boeiend. We hadden het over je tieten.,

O, ja.

laten we het dáár eens fijn over hebben. Wil je iets weten? Of moet ik voordragen uit eigen boezem?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:stratego schreef op 09 april 2010 @ 14:33:

[...]

Bis en dito
quote:eleonora schreef op 09 april 2010 @ 14:09:

[...]

Ja, omdat de verder onbekende forumster een schrijfster is hier.

Dus het had een ruzie kunnen gaan worden, dat zal voorkomen hebben willen geworden zijn.

Maar, maar, maar.....

Er is nu bijvoorbeeld ergens een " akkefietje " gaande ( onnodig te zeggen waar want ik kan me niet voorstellen dat zoiets niet opgemerkt wordt, alleen de animo om zich erin te mengen is - snap ik - niet erg groot ) . Dat gaat over - even grof geschetst - iets wat tussen twee forummers is gebeurd tijdens het meeten. En die stukken tekst zijn verwijderd. Niet wegens off topic, maar wegens onbehoorlijk. Maar , zegt Angeltje , het mag wél in dit topic besproken worden want ( quote : )" De betrokkenen mogen het desgewenst wel uitpraten in het napraattopic, omdat ze allemaal al lang lid zijn " .

Dus hier mag een "ruzie" wel, maar niet in een apart topic?
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 14:13:

Daarom zei ik al , paarlen voor de zwijnen. Deze dame was helemaal niet van plan om inhoudelijk een gesprek aan te gaan, wat jammer is wat er zullen waarschijnlijk talloze dames en heren in een zelfde situatie zitten als TO.Nogmaals, wat zijn paarlen?
quote:iris1969 schreef op 09 april 2010 @ 14:34:

Ha die BE, je hebt het gevonden!

* rolt de rode loper uit voor deze forummer met koninklijke onderscheiding *
quote:Brown_Eyes schreef op 09 april 2010 @ 14:51:

[...]

Nogmaals, wat zijn paarlen?

Zat jij mij nou van de week nog voor iets onbenulligs uit te maken omdat ik een posting niet begreep?

ja.....dat was jij!
quote:eleonora schreef op 09 april 2010 @ 14:16:

Ben nu eenmaal een sucker for pittige typjes en menselijke puzzeltjes.Ik hou ook van jou schat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 april 2010 @ 14:54:

[...]

Zat jij mij nou van de week nog voor iets onbenulligs uit te maken omdat ik een posting niet begreep?

ja.....dat was jij!

Jij kon niet lezen, dat is wat anders.

En als je het antwoord niet weet, hoef je ook niet te reageren.
Maar goed, nu heb ik nog steeds geen contact met Hookedup.

Anyone else nog interesse in een lotgenotengroepje.

Alles boven en onder de 35 met of zonder kinderen al dan niet bedrogen is welkom.
quote:Brown_Eyes schreef op 09 april 2010 @ 14:56:

[...]

Jij kon niet lezen, dat is wat anders.

En als je het antwoord niet weet, hoef je ook niet te reageren.

O, ik kon niet lezen?

Aha, nee, nu wordt het me duidelijk, joh.

En jouw Google is stuk, afgesloten? Jouw kennis van uitdrukkingen en gezegdes is niet zo groot?
Ik weet trouwens wél het antwoord, maar ik heb zooooooooooooo geen zin om het te geven.
Mens, laat me is me rust wil je.
Bruinoogje wat ben je aanwezig vandaag ben je wat hyper, lentekriebels of moet je gewoon poepen?
Wacht even... Ik besloot vandaag eindelijk de afwas te doen voor het eerst sinds vorige week vrijdag... En juist toen zijn jullie allemaal gaan rellen?

...

Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven