Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
vrijdag 30 november 2012 om 22:21
Ik heb:
* rompertjes in diverse maten, vooral meisjesachtig, maar in de kleine maten ook neutrale rompertjes
* jas voor een jongetje maat 86 klik
* jas voor een meisje maat 74 klik
* 2 maillots 74/80 grijs en wit
De jasjes kan ik alleen versturen via pakketpost, de rest kan via de brievenbus.
Boeken:
* Monaldi & Sorti: Versluiering
* Geert Mak: Mijn land
* 52 zondagen wandelen en lunchen'
* Jan Siebelink: laatste schooldag (past niet door de brievenbus)
* Landelijk wandelprogramma 2013
* rompertjes in diverse maten, vooral meisjesachtig, maar in de kleine maten ook neutrale rompertjes
* jas voor een jongetje maat 86 klik
* jas voor een meisje maat 74 klik
* 2 maillots 74/80 grijs en wit
De jasjes kan ik alleen versturen via pakketpost, de rest kan via de brievenbus.
Boeken:
* Monaldi & Sorti: Versluiering
* Geert Mak: Mijn land
* 52 zondagen wandelen en lunchen'
* Jan Siebelink: laatste schooldag (past niet door de brievenbus)
* Landelijk wandelprogramma 2013
zaterdag 1 december 2012 om 09:08
zaterdag 1 december 2012 om 09:17
quote:bird73 schreef op 30 november 2012 @ 08:48:
En wat gaat het weer snel, alweer deel 5. Heb alleen niet meer zo veel te geef. Maar wie weet over een paar weken weer.
Marels, ik heb nog wel een paar kapotte kettingen. kan jij de kralen/onderdelen gebruiken?
Ja!
Graag!!!
marelsmarels@gmail.com
Wat voor kettingen zijn het? Meeste dingen kan ik zeker wel wat mee, haske leuk!
En wat gaat het weer snel, alweer deel 5. Heb alleen niet meer zo veel te geef. Maar wie weet over een paar weken weer.
Marels, ik heb nog wel een paar kapotte kettingen. kan jij de kralen/onderdelen gebruiken?
Ja!
Graag!!!
marelsmarels@gmail.com
Wat voor kettingen zijn het? Meeste dingen kan ik zeker wel wat mee, haske leuk!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 1 december 2012 om 11:17
quote:lelytjevandalen schreef op 01 december 2012 @ 09:08:
Wil iedereen die een kleurboek wil mij even mailen?
Lelytje.van.dalen@gmail.comGedaan!
Wil iedereen die een kleurboek wil mij even mailen?
Lelytje.van.dalen@gmail.comGedaan!
zaterdag 1 december 2012 om 13:12
zaterdag 1 december 2012 om 15:56
quote:woepsie schreef op 01 december 2012 @ 14:41:
@ mamak
Nr. 1 wil niet. Dus eerst is jl en dan jij
Jl wat is je mail?Mijn mail is: jessicavdbosse@hotmail.com
@ mamak
Nr. 1 wil niet. Dus eerst is jl en dan jij
Jl wat is je mail?Mijn mail is: jessicavdbosse@hotmail.com
zaterdag 1 december 2012 om 16:52
quote:mrspuntzak schreef op 01 december 2012 @ 13:12:
Ik lees al een tijdje mee!
Heeft er iemand interesse in een nieuwe (2x geprobeerd mezelf erin te wurmen) spijkerbroek (recht model) van only, maatje 27? Ik zeg bewust maatje, want hij valt echt heel strak aan de bovenkant. Mooie broek, zonde om 'm te laten liggen.
Ha MrsPuntzak, heb je een foto?
Ik heb hier nog een assymetrische Angel Age Winterjas maat XS. Voor kleine mensen, die niet te breed aan de schouders zijn.
Een zwarte blouse maat 38 met flinke pofmouwen. Mij te groot maar misschien hier liefhebbers?
foto's? mail maddyalbrightviva [at ] gmail.com.
Ik lees al een tijdje mee!
Heeft er iemand interesse in een nieuwe (2x geprobeerd mezelf erin te wurmen) spijkerbroek (recht model) van only, maatje 27? Ik zeg bewust maatje, want hij valt echt heel strak aan de bovenkant. Mooie broek, zonde om 'm te laten liggen.
Ha MrsPuntzak, heb je een foto?
Ik heb hier nog een assymetrische Angel Age Winterjas maat XS. Voor kleine mensen, die niet te breed aan de schouders zijn.
Een zwarte blouse maat 38 met flinke pofmouwen. Mij te groot maar misschien hier liefhebbers?
foto's? mail maddyalbrightviva [at ] gmail.com.
zaterdag 1 december 2012 om 17:05
quote:Fame schreef op 29 november 2012 @ 20:53:
Dames, zgan laarzen en jassen. Zijn alleen geshowd! Toe nou, ik wil ze mijn huis uit ivm ruimte!Voor de forumsters tegen portokosten.
Gratis voor de dames met schoenmaat 36/37 zga laarzen en superjassen maat 36/S. Contact me via MP. De Uggs niet want die zijn niet van mij. Kijk even bij al mijn advertentes ivm porto.
Ik check op zijn vroegst pas weer in het weekend. Heb even andere bezigheden, maar ik wil het allemaal mijn huis uit!
Dames, zgan laarzen en jassen. Zijn alleen geshowd! Toe nou, ik wil ze mijn huis uit ivm ruimte!Voor de forumsters tegen portokosten.
Gratis voor de dames met schoenmaat 36/37 zga laarzen en superjassen maat 36/S. Contact me via MP. De Uggs niet want die zijn niet van mij. Kijk even bij al mijn advertentes ivm porto.
Ik check op zijn vroegst pas weer in het weekend. Heb even andere bezigheden, maar ik wil het allemaal mijn huis uit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!