Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ik zal morgen even een foto maken! ben nu beetje druk. Volgens mij heb ik je email adres nog wel, want je had me laatst kattenspullen gegeven, dus dan mail ik morgen de foto wel even naar je!
3xl gaat meer richting maat 50 volgens mij. Xl is officieel rond de 44-46 dacht ik.
Werkt niet altijd zo Soep, dan zou ik met mijn 48 in een XXL van een gewone winkel kunnen en dat werkt lang niet altijd zo.

Ik heb goeie hoop voor de 3XL van JL
668, the neighbour of the Beast
Kan ik hier iemand blij maken met een kortingsbon van 75 euro voor een bril bij Pearle?

Gereserveerd voor Watervrouw
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 16 december 2012 @ 17:07:

Kan ik hier iemand blij maken met een kortingsbon van 75 euro voor een bril bij Pearle?

Ja

Moet ik dan gaan kerstshoppen of kan januari 2013 ook nog?

watervrouw2 atgmailpuntcom
Is er nog behoefte aan jongens babykleding maatje 50/56

Dan ga ik van de week even uitzoeken.
Watervrouw, ik krijg hem bij mijn nieuwe bril die met een week ongeveer klaar is. Vanaf dat ik mijn bril ophaal, is de bon nog een maand geldig, dus januari moet lukken. Als ik de bon heb, mail ik je voor je adres ok?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Is goed
Kom even aanwaaien, heb even niks nieuws in de weggeef nog, nog steeds een anita buikband voor zwangeren, drie slabbetjes voor baby's eerste kerstfeest......

Mijn kleine, grote meiske had vandaag helemaal een vivaweggeefoutfit aan, combi van gewoonzus en sallie, wilde even laten weten dat het zo geweldig leuk is, en we kregen allemaal complimentjes dat ze er zo mooi uitzag..... dank nogmaals!!!

Ik ben druk bezig kleding van meiske en knul uit te zoeken, maar schiet nog niet heel erg op. Heb bijna vakantie, hoop dat het dan écht lukt, dan heb ik ook weer mooie collectie om aan te bieden

Fijne avond allemaal nog!

Groetjes Ayla
ayla

ik hoorde dat jij donald duck plaatjes zocht, klopt dat?

Heb er een stel gekregen bij de bruna.
quote:Shenandoah schreef op 16 december 2012 @ 22:00:

ayla

ik hoorde dat jij donald duck plaatjes zocht, klopt dat?

Heb er een stel gekregen bij de bruna.ik houd me aanbevolen ;)
Voor de liefhebbers staat het topic Marelsparels 2 online, op het prikbord.

Ik kreeg hier van de week vragen wat ik nu maak met al die kralen. Dat kun je daar dus gaan bekijken
668, the neighbour of the Beast
ik heb nr's 4, 3 x, 5,6,8,9 2 keer,10, 14 3 keer en 6 stickers zonder nummer met oa katrien, donald enzv

als je je adres mail naar nick apenstaartje xs4all punt nl
Marels: mooie kettingen maak je!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Lelytje, ik heb de combisleepers opgestuurd. Heb jij ze binnen? Groetjes!
quote:ayla2 schreef op 16 december 2012 @ 21:43:

Kom even aanwaaien, heb even niks nieuws in de weggeef nog, nog steeds een anita buikband voor zwangeren, drie slabbetjes voor baby's eerste kerstfeest......

Mijn kleine, grote meiske had vandaag helemaal een vivaweggeefoutfit aan, combi van gewoonzus en sallie, wilde even laten weten dat het zo geweldig leuk is, en we kregen allemaal complimentjes dat ze er zo mooi uitzag..... dank nogmaals!

Groetjes AylaLeuk, leuk, leuk .... Fijn dat jullie er zo blij mee zijn! Ik deed t heel graag.
quote:Marels schreef op 16 december 2012 @ 17:07:

Werkt niet altijd zo Soep, dan zou ik met mijn 48 in een XXL van een gewone winkel kunnen en dat werkt lang niet altijd zo.

Ik heb goeie hoop voor de 3XL van JL Heb de foto's gemaild! Nee het is geen 50 hoor, echt hooguit een kleine 48...anders had ik ook niet gedacht dat ik m zou passen toen ik m zag want 50 is veeeels te groot voor me
Oh, ik hou van dit topic!

En inderdaad Ayla, het is zo leuk om te zien hoeveel kindjes er zoveel plezier hebben van de kleding! En de schoentjes, want die hebben hun weg ook hier naartoe gevonden. De kleding die ze hier niet meer passen gaat ook steeds weer weg via dit topic. Het leukste spul tenminste. De rest gaat naar de voedselbank.

Ik heb net sinds lange tijd weer eens wat kleding in de winkel gekocht. Voor allebei een shirtje. Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst had gedaan.

Dus ik dank jullie allemaal voor al het moois dat jullie weg geven! We zijn er hier oprecht heeeel erg blij mee.
quote:MamaK77 schreef op 17 december 2012 @ 09:11:

Oh, ik hou van dit topic!

En inderdaad Ayla, het is zo leuk om te zien hoeveel kindjes er zoveel plezier hebben van de kleding! En de schoentjes, want die hebben hun weg ook hier naartoe gevonden. De kleding die ze hier niet meer passen gaat ook steeds weer weg via dit topic. Het leukste spul tenminste. De rest gaat naar de voedselbank.

Ik heb net sinds lange tijd weer eens wat kleding in de winkel gekocht. Voor allebei een shirtje. Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst had gedaan.

Dus ik dank jullie allemaal voor al het moois dat jullie weg geven! We zijn er hier oprecht heeeel erg blij mee.Hier geldt hetzelfde. Zoonlief heeft vandaag ook al een weggeeftopic outfit aan. En gister hadden we een feestje en had hij een gedeelte weggeeftopic aan, en iedereen vond dat shirtje zo leuk!
Dochterlief heeft ook vaak een weggeef outfit aan... krijg ook vaak complimenten over dr weggeef kleding hoor! ik koop eigenlijk bijna nooit wat in de winkel voor dr, alles komt van hier of uit de kringloop, daar hebben ze ook superleuke kleren voor kinderen.
Hier heeft dochter voor Sinterklaas haar eerste 'gekochte' kleertjes gekregen. Maatje 74... Tot die tijd alles van marktplaats, haar grotere nichtje, van hier, of uit de omgeving.

Nu zoon langer in dezelfde maten zit krijgt die wel geregeld wat nieuws (nu weet ik tenminste dat hij het dan een tijd zal dragen). Ook omdat jongens vanaf maat 80 lastig is om tweedehands te krijgen.

Heb een stapeltje met meisjes-sokjes in de allerkleinste maatjes in de aanbieding. Anyone?

O, en de dvd's van Calvijn zijn binnen! Oooo ik ga zo'n relaxte middag hebben. Want ja, dvd's krijgen en er dan niet naar mogen kijken is natuurlijk ruk...

O, overigens, voor de tweedehands kinderkleding mensen: kennen jullie 'flockfolie' al?

Een soort strijkvelours dat je in allerlei kleurtjes kan kopen. (He ziet het geregeld op shirtjes/rompers van de hema) Kost niet zoveel, en je vermoffelt er een vlek mee, een stom plaatje op een verder nog mooi shirtje, of je hipt er een simpele longsleeve mee op.

Hier in huis zijn ze er gek op. Zoon 'bestelt' bij mij wat hij op zijn truien wil. 'Nijntje trui' 'Brandweerauto trui' 'Graver trui'. Ik vind het extra leuk op gestreepte longsleeve's.

Google maar eens.
Ik heb ook een spijkerbroek (ZGAN) te geef van Miss Etam.

Het is maat 46, lengte 30. Na 2 keer aangehad te hebben en gewassen slobbert hij rond mijn benen en is duidelijk te groot.

Ik ben helaas niet ineens een paar kilo afgevallen dus het ligt echt aan de broek

Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
quote:Zaza_zebra schreef op 17 december 2012 @ 14:23:

O, overigens, voor de tweedehands kinderkleding mensen: kennen jullie 'flockfolie' al?

Een soort strijkvelours dat je in allerlei kleurtjes kan kopen. (He ziet het geregeld op shirtjes/rompers van de hema) Kost niet zoveel, en je vermoffelt er een vlek mee, een stom plaatje op een verder nog mooi shirtje, of je hipt er een simpele longsleeve mee op.

Wat leuk zeg! Dat vind ik zelf nog wel leuk!

Thanx voor de tip!
Thanks Zaza! Leuke tip! Ga het zeker eens inslaan!
Lely en Shenandoah; ik heb inderdaad wel een leuk stapeltje kleding voor resp. de dame en heer. Ik ga jullie mailen.

Ukkie, de kinderkleding is weer even uitgezocht, dameskleding is nu aan de beurt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven