Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Voordeel dat moeders in het ziekenhuis werkt is dat ze gezien heeft dat ik als tweede aan de beurt ben dus heb ik waarschijnlijk niet heel veel tijd om me heel druk te maken. En anders hebben ze vast nog wel een paar lekkere pilletjes om mij te kalmeren :-)
Het komt heus goed hoor TIkker!! Alleen eng is het!
De laatste keer dat ik onder narcose moest, kreeg ik vooraf ook een pilletje waar ik heel rustig van werd.

Vriend had me nog nooit zo relaxed meegemaakt en vroeg dan ook aan de verpleging of ie er niet een paar mee mocht nemen voor me

Komt vast goed allemaal!
Nee als ik braaf een plasje heb gedaan, na het wakker worden, mag ik naar huis. Zo'n bypass lijkt me ook heel eng, ben je ook wel een stuk langer onder zeil. Mijn feestje duurt ongeveer 35 minuten en de anesthesist heeft al uitgelegd dat, dat echt heul kort is haha.
Dank jullie!! Ik heb ook die pilletjes in huis allen die bewaar ik voor mijn vliegreis vrijdag. Vind ik ook niet fijn, vliegen...

Zo nu hou ik op met zeuren! Kijken jullie tv en welk programma? Ik kijk lekker fout naar MTV de music awards. Althans dat gaat zo beginnen.
35 minuten is niks inderdaad. Dan is die bypass wel heftiger. Qua tijd dan. Narcose blijft eng.

Mag dat wel trouwens, vliegen zo kort na een narcose? Is dat niet eng en risico ofzo?
Hahaha geen idee.... nee denk ik niet hoor, de persoon die mij heeft ingepland weet dat ik vrijdag ga vliegen.

De eerste hit op google zegt dat een piloot na 48 uur weer mag vliegen. Nou dat red ik wel

Marels ik vind jouw Avator zo gaaf. Echt een geweldig arrogant katten gezicht!
Ja, geweldig he. Zo zat ie bij mijn vriend op schoot, jaaaren geleden.

Gelukkig, dat je niet dood neervalt in de lucht omdat je toch niet mocht vliegen
Sterkte Tik zal aan je denken morgen. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.

sorry was puin ruimen vandaag was zeker gezellig maar een beetje vermoeiend.

Kijk nu heerlijk private practice die ik heb gekregen voor mijn verjaardag.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Heb ik altijd zo'n hekel aan, vermoeiende feestjes met teveel rose

Moet je morgen weer werken of kan je nog lekker een dag bijkomen?

Lief dat je aan me denkt

Heb ook een geweldige foto van mijn kat. Haal 'm zo wel weer weg!

Euhh hoe moet ik een plaatje plakken als ie van mijn eigen pc komt?
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 07-11-2010 20:44
Reden: Sjips hoe moet dat nou?
% gewijzigd
Morgen weer werken om half 2 dus kan een beetje uitslapen.

Ja ik heb veelste veel rose op

Graag gedaan Tik is het minste wat ik kan doen..

Geen idee hoe je plaatje moet plakken ben een echte nerd....
Via Mijnalbum ofzo. Daar uploaden en dan de link hier plakken.

Ofwel je doet niet moeilijk en je mailt me gewoon de foto zodat ik hem kan zien. Hoef je hem niet weg te halen ook.

Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com

Ik ben hier overigens weg voor vandaag, tot morgen ofzo!
You've got mail!
Mogge.

Tikker, hoe is het gegaan vandaag? Ben je al weer thuis? Hoop dat 't meegevallen is! Heb je mail gekregen trouwens, ik mail straks/later even terug.

Heb er even geen fut voor. Koppijn en chagrijnig.

Maar ik verveel me wel, dus, wie nog?!
Echooohoooohoooo!
Net pas thuis. Heb aan je gedacht hoor Tikker!

Ik hoop dat je je een beetje goed voelt

Alles is goed gegaan! Ik vond het uiteindelijk best meevallen allemaal. Het is wel heel raar om zo'n operatiekloffie aan te trekken en dan in een bed te gaan liggen terwijl je niet ziek bent haha. Ik heb ook een kalmeringspilletje gevraagd en mijn vriend heeft erg gelachen. Het schijnt dat ik begon te giechelen en daarna als een blok in slaap viel! Toen ik werd gehaald had ik dus al een uur geslapen

Bij de OK werd het infuus aangelegd en dat deed bijna geen zeer ( hoorde dat een infuusnaald best venijnig was) viel dus ook weer mee. Toen kwamen er twee jolige mannen mij halen, ook gezellig! En op de OK kreeg ik een handje van de anesthestist en een vraag van de gyn en ondertussen werd mijn arm warm en weg was ik!

Ze hebben een poliep of een vleesboompje weggehaald. Het wordt nu onderzocht wat het is en 7 december krijg ik uitslag. Het is niets ernstigs iig.

Marels ben je alweer blij? En Kampen werkze!

Ga zo eens mijn bed uit en douchen. En bellen met werk dat ik morgen weer kom
Tikker, super dat het zo is meegevallen en dat het allemaal goed lijkt nu!
Mogge. Ik was gisteren niet online.

Tikker, wat fijn dat het zo is meegevallen!! Echt super! Hoe voel je je nu? En al zenuwachtig voor vrijdag?

Ik ben niet meer chagrijnig hoor. Wel druk mijn huiswerk aan het doen.... Deathly Hallows aan het herlezen, ik ga vrijdag naar de voorpremiere van Harry P.
En je hebt mail terug Tikker!
Nog vervelerts in de buurt?
Ik zit me geheel alleen te vervelen, snuf
Nee, hoor, heb even warme chocomel pauze...je bent niet alleen
He lekker, warme choco!!! Wil ik ook wel, helaas is de melk hier net op.
Ik heb gewoon en pakje chocomel gepakt en open geknipt, vind ik nog lekkerder ook eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven