Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Naaahh, zit ik me nu gewoon in mijn eentje te vervelen..
Sorry sorry sorry, ben weer terug in verveel-modus
Haha, maakt niet ui hoor, juist lekkerder als je niet verveeld. Vrij vandaag?
Ja vrije dag. Lekker weer om vrij te zijn he, word je lekker actief van hahaha.
Weer om lekker in ed te kruipen, gordijnen dicht en dvd aan...
Dat klinkt inderdaad heel goed. Moet alleen nog wel eerst even boodschappen doen, afspraak bij de VK en rond 5 uur eten i.v.m. St Maarten. Krijg 't nog druk?
Jij hebt helemaal geen tijd om je te vervelen
Nee 't is waar.... m'n verveelmoment is bijna voorbij.
Haaaai.

Welkom Annewiep!

Ik ben weer thuis, vandaag de hele dag op sjouw geweest. Nu vijf minuten zitten, dan het eten klaar zetten, koken, stofzuigen.... Ook geen tijd om me te vervelen dus. En toch kom ik hier langs
Ik heb 't koud....
Tis ook koud en winderig en regenachtig. Ik zag ook bliksem net. Hoop dat mijn vliegtuig morgen niet terug de baan op gewaaid wordt

Marels thx voor je mail. Ik ben ook geen grote mailer hoor, dus ik ga niet dagelijk stalken

Ga zo even lekker GTST kijken en daarna koffer pakken!!
Tikker geniet van je vakantie ennuh een vliegtuig waait niet zomaar van de baan als het piloot het niet vertrouwt gaan ze niet eens de lucht in. Dus maak je geen zorgen om het weer maar denk aan het weer wat je te gemoet gaat!

Fijne vakantie Tik laat je ons weten hoe het was
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hoe lang ga je Tik?

Ik vind het heerlijk, dit weer. Lekker herfstweer, zalig. Wind om je oren en dan lekker met rooie wangen van de kou binnen komen. Ik ben gek op herfst.

Ben er maar even trouwens vanavond, ik moet nog aan mijn huiswerk
quote:Marels schreef op 11 november 2010 @ 19:32:

Ik heb 't koud....Dan moet je de kachel aan doen of wat hoger zetten en anders een lekker warm dekentje pakken
Dekentje!

De kachel is al aan, al kan ie wel weer wat opgestookt worden geloof ik.
Wil je wel geloven dat ik de kachel nog maar 1x heb aan gehad
Hoe koud is het bij jou binnen dan?

Ik heb de cv ook nooit aan hoor.
tis gemiddeld 19 graden vind het nog niet koud genoeg om de kachel aan te doen
Nee, dat is inderdaad geen kachel-temperatuur.

Hier was het 15,5 toen ik binnen kwam. Dat vind ik toch een ander verhaal
Tuurlijk laat ik weten hoe het was. Misschien héél misschien als ik toch in een internetcafe mijn vriend mail, waai ik nog even langs. Maar beloof het niet.

Ik ben dinsdag 23 november weer terug dus ben 12 dagen weg.

Marels: vind je dit winderige van de herfst ook lekker dan? Oei nee daar heb ik echt niets mee. Ik vind als het zoals gister koud, maar droog en bijna windstil, heerlijk. Al die mooie kleuren en de paddo's. Maar wind en miezerregen bah! De kat vind het ook niets trouwens die komt beledigd binnen stampen als 'ie weer eens twee spatjes regen op zijn vacht heeft.
Jaaaa, ik vind JUIST die wind zo heerlijk! Uit je jasje waaien en dan binnen komen bij een brandend kacheltje en dan een kop thee zetten.

Heerlijk, wandelen met dit weer.

Waar ging je ook alweer heen?

Denk maar vooral niet teveel aan ons hoor, we zien je wel weer verschijnen. Als je ons maar niet vergeet
Naar curacao gaat ze ben zo jaloers ;P
Lekker hoor!

Ik heb nog niet over vakantie nagedacht.... Hoop dat we dit jaar naar Scandinavië kunnen! Ik ben niet zo'n zonaanbidder, paar jaar geleden in Spanje geweest en dat was veeeeeel te warm naar mijn zin
Jullie doen toch nog wel lief tegen me als ik terugkom? Ik wil natuurlijk geen lelijke jaloerse reaties
Tuurlijk doen we lief Tikker alleen willen we wel foto's zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven