Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 11 november 2010 om 20:23
Tsssk, toe maar.
Ik zit al op de bank. Zonder koffie, want dan slaap ik niet. Ga zometeen thee zetten, maar mijn vriend is voorlopig kwijt. Of althans, die zit boven met de elektrieke gitaar te spelen.
Dus ik forum nog maar even verder.
Donuts heb ik ook al niet, maar nog wel zelfgebakken cake.
Ik zit al op de bank. Zonder koffie, want dan slaap ik niet. Ga zometeen thee zetten, maar mijn vriend is voorlopig kwijt. Of althans, die zit boven met de elektrieke gitaar te spelen.
Dus ik forum nog maar even verder.
Donuts heb ik ook al niet, maar nog wel zelfgebakken cake.
donderdag 11 november 2010 om 20:41
donderdag 11 november 2010 om 20:42
donderdag 11 november 2010 om 20:45
Ja joh, nieuwbouwwijk (staat nu ongeveer 10 jaar dus de vruchtbare grond doet 't goed). Dan komen ze met hordes tegelijk. Heb dus altijd iets van 4 grote zakken met van die uitdeel snoepjes. Meestal hou ik niet zo heel veel over maar nu waaide de kinderen gewoon de straat uit.... ik heb nog even overwogen om de snoepies ook gewoon de wind in te smijten en dan te hopen dat ze goed zouden terecht komen
donderdag 11 november 2010 om 20:48
donderdag 11 november 2010 om 20:52
Ik heb ook bijna niks gezien of gelezen van Harry P.
Wie is dat?
Ik had vandaag ook vrij hoor, feestdag in België. Dus ik had gisteren een half dagje, vandaag vrij, en morgen een half dagje. Zo slecht had ik het deze week dus niet.
Dit weekend ga ik niet zoveel doen, zaterdagmorgen de intocht van Sinterklaas kijken, zaterdagavond naar een verjaardag en verder niet zo veel, denk ik.
Wie is dat?
Ik had vandaag ook vrij hoor, feestdag in België. Dus ik had gisteren een half dagje, vandaag vrij, en morgen een half dagje. Zo slecht had ik het deze week dus niet.
Dit weekend ga ik niet zoveel doen, zaterdagmorgen de intocht van Sinterklaas kijken, zaterdagavond naar een verjaardag en verder niet zo veel, denk ik.
donderdag 11 november 2010 om 21:00
Ohja, hij komt in Harderwijk. Woon jij daar in de buurt dan?
Grappig.
Ik ga ook wat huishoudelijks doen. Morgenmiddag even dweilen enzo. Denk dat we vooral ook wat lekker thuis gaan zitten, da's wel eens lekker.
Zit met een half oog bonje met de buren te kijken, wat een gezeik weer.
Grappig.
Ik ga ook wat huishoudelijks doen. Morgenmiddag even dweilen enzo. Denk dat we vooral ook wat lekker thuis gaan zitten, da's wel eens lekker.
Zit met een half oog bonje met de buren te kijken, wat een gezeik weer.
donderdag 11 november 2010 om 21:08
Ik heb het rijk alleen, die van mij staat onder de douche.
Ben vandaag mijn herdertjes op wezen halen. Ik heb een houten kerststal, van een houtsnijder, handgemaakt enzo. Voor dit jaar heb ik er een groepje bij van twee herdertjes en twee schaapjes, en ik ben er zoooooo gelukkig mee.
Kost je een godsvermogen, maar ik ben er zó verliefd op
Ben vandaag mijn herdertjes op wezen halen. Ik heb een houten kerststal, van een houtsnijder, handgemaakt enzo. Voor dit jaar heb ik er een groepje bij van twee herdertjes en twee schaapjes, en ik ben er zoooooo gelukkig mee.
Kost je een godsvermogen, maar ik ben er zó verliefd op
donderdag 11 november 2010 om 21:14