Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Wacht maar totdat hij je tegen de muur aanzet en met zijn airbrushes te keer gaat...

Oelala!!
Ik krijg hier hele typische visualisaties van Marels....

Blij dat de migraine niet heeft doorgezet!

Helaas kan ik niet op de kat van Kampie passen, rond juni heb ik net even wat anders te doen..... heeft vast met een ziekenhuisopname te maken en een pijnlijk iets.

Mooie sieraden!!!! Crea hoor.
Ja het is wel te doen denk ik iemand in mijn huis maar wie is nog even de vraag maar komt goed.

Gaat t nou alweer over sex....
Het gras aan de overkant is niet groen.
Oh en Kampen, wat moet je in vredesnaam in Afghanistan zoeken?
Ja Miekie dat is een goeie vraag. Je weet wat voor werk ik doe toch of niet?
Nee maar als je naar Afghanistan gaat voor 4,5 maand kan ik 't natuurlijk wel bedenken
O sorry Kampen mijn nederige excuses. Het is (bij mij) iig zo dat ik rond de eisprong enorm geil ben en dan euhhh krijg je wel eens zo je ideeen. En weetik eigenlijk alles wel om te zetten in sex.
Hamburgers bakken!!!!!!!!!!!
Tikker, ik kreeg al een vermoeden.
Heb m'n dochter vanavond met 't eten nog voor de gek gehouden met een hamburger . Ik zeg nog "jij hoeft geen komkommer te eten hoor" Zij blij want daar houdt ze niet van. Ze kreeg daarentegen wel een groenteburger met ketchup erover voorgeschoteld. Roept ze nog "he er zit een spruitje bij, die hoef ik niet" Heeft ze er dus welgeteld 1 doperwt uitgepeuterd maar de rest lekker op zitten knagen.
Je hoeft geen excuus te maken TIk alleen rekening te houden met degene die gewoon al heel lang niks heeft gehad zucht
En springende eiers komen er aan he Tikkie

Laat de beeb maar komen
Ik zeg *poef*.... ga ik door voor de koelkast of moet ik de herkansing in?
In 1x goed mag t nu weer weg
Yeah, ik kan goed raden
Miek; Kampie werkt op Skiphol bij de Burger King. Hamburgers flippen. Maar da's classified information.
Ik wist 't wel..... d'r is er maar 1 die zo goed kan flippen als Kampen! Woon je dan ook in de buurt van Schiphol?
Mwah dat niet maar wil niet herkend worden door mensen die me kennen. Wil graag anoniem kunnen blijven rellen ofzo
Nee miekie ik woon in Overijssel lees nick is woonplaats
Logisch! En ik wil 't niet op m'n geweten hebben dat je bekend wordt hier en dat ik vervolgens geen knappe burger meer krijg op Schiphol
Zo is t

Maar wel grappig dat jij je dochter hebt weten foppen met die burger
Ik moet pissen.
Dan mot ie goan he
Ja ik dacht nog, ze trapt daar echt niet in. Je zag de doperwten en brokken wortel gewoon zitten. Maar een flatch ketchup doet wonderen.

Ik vond je al zo stil Marels..... Ik probeerde me niet voor te stellen wat je aan 't doen was (thanks Tikker, a dirty mind is a joy forever)
Ik ben vooral gewoon moe Miek.

En ik moet nog gitaarspelen en Wolfuns vermoorden, maar ik heb gewoon geen fut. Maar gitaar moet moet moet echt wel, vandaag. Gisteren ook niet geoefend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven