Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Maar volgens Google kan het wel, gewoon gaatjes prikken.
Ik ben er overigens vanaf de laptop.

Was zelf ook érg blij met het resultaat van zwemmen. Super om te zien dat iemand helemaal open bloeit. Echt geweldig.
Hmm nou lama boerenkool is toch al op kom morgen wel bij de hutspot

Gek is dat toch dat iemand dan helemaal op bloeit. Maar je hebt tenminste 1 iemand een leuke middag bezorgd
Het gras aan de overkant is niet groen.
Goed bezig Marels, fijn dat zo'n man opeens los komt. En zeker tof dat je hebt doorgezet ondanks dat anderen geen vertrouwen er in hadden.

Had ik al verteld dat ik een hele vervelende steek heb die al de hele dag regelmatig in m'n pols schiet. Ik dacht vanmorgen bij 't opstaan dat ik er op gelegen had maar dan zou 't nu wel 's over moeten zijn.

Ik ga ff quality time met dochter doen.
Ja, 't was echt bizar. Van iemand die normaal dwars door iedereen heen kijkt naar iemand die lacht en spontaan tegen je begint te praten.

Ik had hem nog noooooit zo gezien.

Sterker, ik denk zelfs dat ik hem nog nooit had zien lachen.
Oh, dat heb ik ook wel eens, van die irritante steken. Heeeeeel naar. Hoop dat 't snel over is.
Rsi hebben jullie allemaal van dat ding dat muis heet of wat anders maar goed die catergorie laat ik aan tik over
Neeheeeee geen RSI, heb hier een mighty mouse, kan niet zo zijn dat ik daar rsi van krijg (dat zou m'n vertrouwen in m'n mac wel crushen) en op m'n werk gebruik ik een wacom board. Die zou ik thuis ook wel willen hebben ware het niet dat die idioot duur zijn.
Ik heb een touchpad
Ook van een wacom board kun jij gewoon RSI krijgen hoor.

Het is alleen allemaal wat ergonomischer computeren. Maar als jij 12 uur per dag achter je wacom board zit krijg je ook gewooooon RSI.
Hoopr dat nieman dit gelezen heeft
hahaha werk gelukkig geen 12 uur per dag. Dan mogen ze de arbeidsvoorwaarden wel 's even wat verbeteren. Zeker qua overwerk vergoeding
Maar ging ff met dochter tutten.

Tot later.
Veel plezier Miekie
Wat stond er Kampie?

En waaaarom is er niemand op msn?! Ik verveel me.
Ik heb alleen jou op msn van hier dan he en er is iemand online die ik niet wil spreken Ow en jij bent niet diegene overigens, maar kom zo wel effe kieken

Ik ga jou niet vertellen wat er stond
Ik heb de hint al begrepen
Marels trots op jouw!! Wat gaaf dat die man helemaal opleefde! Met een beetje geluk houdt dat nog een paar dagen aan en wat super dat je gekozen hebt voor je eigen weg

Miekie wil je die bestanden dan naar mij mailen? En anders wil ik je wel een usbstick opsturen?!

Kampie goed gedaan! Heb je hem nog gezien?? Wassie blij je weer te zien?

Dames even serieus nu ik heb namelijk RSI en nee niet van het trekken Ik heb een penmuis en dat helpt gelukkig anders had ik niet meer kunnen computeren vrees ik. Zo serieuse modus kan weer uit

Wat is Blue Monday? En valt het volgende daar ook onder: belde vanochtend om afspraak te maken voor iui zegt de dame. Sorry kan niet we zitten vol. PARDON?????? Ik was witheet! En kan kan het kort houden: het is nu geregeld
Kampie wat zit jij allemaal te wissen? Daar word ik rete nieuwschierig van...
Ik las die ui in penmuis even niet geloof ik.....

Da's bewezen he, dat je de eerste en laatste letter van een woord leest en de rest eigenlijk maar half. De letters kunnen helemaal door elkaar staan en je leest het nog goed.

Hahahahah, dies gek. Zit je eeuwen je eieren te meten tot ze op niveau zijn en dan zouden ze geen plek hebben.

Heb je ze verteld dat ze ter plekke de vliegende vinkentering kan krijgen?
Zie dat bedoel ik Tik begrijpt meteen in welke categorie ze moet zoeken

Zo tik kwamen de hormonen omhoog of??? Wel stoer haha en grappig dat het toen wel kon.

Ja ik ben ook heel nieuwsgierig wat er stond Spontaan geheugen verlies.

Ja heb m gezien en we waren allebei aan t blozen even snel een bakkie gedaan want ik was rete druk Morgen werkt hij ook dus wie weet
Ik heb het heel netjes gehouden
Ow en voor de info hij is 28 ik moest weten hoe oud hij was. Dus ik heel achterlijk zeg hoe oud ben je eigenlijk
Wat heb je dan gezegd tikker??

Trouwens voel me net een puber weet me gewoon niet normaal te gedragen herkenbaar?
Goedzo en morgen vraag je aan hem waarom hij altijd zo moet blozen als hij jou ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven