Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
In mijn eigen handschrift Tikker. Dus de grote van de tekst zal afhangen hoe groot onder beschreven ontwertp word

De tattoo word vrij groot. Ga proberen uit teleggen hoe het zit.

Het is een soort klimop in een boog en op de boog komt de tekst en aan het begin van de boog zit een bloem.

Hmm als hij erop zit stuur ik je een foto kan je hem zien lastig omschrijven heb ook geen link ofzo.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik wil er een tattooëerder die meedenkt over kleur, lijnen, vorm en stippen. Maar ik heb echt nog geen idee. Misschien kunnen we samen op zoek?

Ik was vanmorgen in de sportschool aan het hardlopen op de band (een half uur met 7.7 km/uur!) en op de schermen hadden ze een programma over Miami Ink. Daar liet een jonge meid een tattoo zetten in de vorm die jij beschrijft, Kampen. Alleen was dat een orchidee en geen tekst. Zij liet hem op de binnenkant van haar linkerenkel zetten. Ook een prachtige plek!

Tikker, ik wil hem juist op een plek die ik kan zien. Hij vindt dat er veel mooiere plekken zijn voor die tattoo, maar uiteindelijk ben ik degene die beslist waar ik hem laat zetten

Je brengt me trouwens wel op een idee over mijn adopt dochter! Had ik al eens gezegd dat ik zo blij ben dat zij (weer) in mijn leven is? Dat is zo'n mooi mens! Stapelgek op haar!

Morgen gaan man en ik een weekend naar Milaan. Dus tot maandag!
Geniet van je weekend Milaan!

Netjes hoor de sportschool doe je goed. Ik mijd de sportschool ik loop lekker buiten ben even sportschool moe

Uiteraard bepaal jij waar de tat komt en niemand anders.

Nou ik wil geen orchidee ik wil een eigen creatie mooie bloem en ook dat de tattooman mee denkt natuurlijk.

Samen zoeken idd een optie samen zetten ook??

Ja je had het al eens gezegd maar ik denk dat zij dubbel zo blij is met jou dan jij denkt.

Tot maandag
En mag ik dan komen kijken??? Snap ik meteen wat je nu precies laat zetten. O en eigen handschrift vind ik ook helemaal gaaf!

Veel plezier Yonna en zeker fijn dat je adopt dochter weer terug is in je leven. Heb lief en koester elkaar. Ik heb zelf een aantal jaren geen contact gehad met mijn zus en ben zo blij dat we hechter zijn dan ooit. Is het tenminste nog ergens goed voor geweest.
Ja hoor Tikker van mij mag je komen kijken
Morguuhh

Ga vanacht de nachtdienst in dus zal de komende dagen niet heel veel hier zijn.

Zo even boodschappen doen en dan weer slapen. Zo'n eerste nacht valt toch altijd zwaar

Ben trouwens weer snotverkouden niet leuk meer. Maar we gaan niet ziek worden!!!

Tikker in welk provincie woon je?

Fijne dag allemaal en anders een fijn weekend
Morreguh,

O fijn de nachtdienst in. Lijkt me zo lastig dat omschakelen. Ik heb eens nachtdiensten op Lowlands gedraaid en voor een paar dagen gaat het wel maar moet er niet aan denken om dat op regelmatige basis te doen.

Ik ben ook aan het sniffen maar of het nu allergie is of een verkoudheid is die niet doorzet weet ik nog niet helemaal. Hoop dat het allergie is, dat gaat sneller over en heb geen idee waar ik vanavond eventuele zakdoeken moet laten. Draag een cocktailjurkje namelijk en neem echt geen tasje mee.

Ga huis opruimen en daarna douchen!! Werkze!
Middag! Hoe'st hier? Ik heb 't koud zeg.... ga even een tosti maken en een koppie thee. Dan kan ik strakjes lekker zeuren dat ik 't warm heb
Hai Mieke, ja koud en we hadden hier net een beetje regen. O ik zie dat er nog steeds regen is: miezerregen. Hopen dat het niet gaat vriezen vanavond anders hebben we (ik) een probleem!
Nee even niet vriezen en laten we 't morgen en overmorgen ook nog even drooghouden. Ik ga naar Duitsland, kerstmarkten!
Nee mag niet gaan vriezen word anders met hand aan de vangrails richting werk.

Ga zo even eitje bakken soepie eten en dan hop hop bedje in.

Ja is een hele omschakeling de nachtdienst maar is altijd wel leuk hoor. Kan er opzich goed tegen alleen uit het nachtritme komen is minder prettig.

Hmm kun je die tissues niet ergens weg moffelen? Bij je vriend in zijn zakken of ehmm tja. Nou hoop voor je dat het een allergie is en geen verkoudheid.
Wat voor soepie wordt het Kampen.... Ben gek op soepies
Ja ik kan hem er wel een paar geven samen met de sleutels en de lipgloss

Ben ook gek op soepies!!

Nou ladies ik ben weer te lui aan het doen. Dus ga nu echt aan de slag!
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 10-12-2010 12:37
Reden: sleutelsen? is dat?
% gewijzigd
Gaat hier net het luchtalarm af (grote brand in de buurt) maar nu vroegen we ons af.... wanneer weet je nu dat je wel weer ramen en deuren open mag slingeren (alsof het daar het weer voor is). Ben niet van plan 3 weken binnen te gaan zitten hahaha
O goeie vraag zeg.. Misschien een regionale krantwebsite opzoeken of regionale radiozender?

Of gewoon de politiebellen: zeg kenne we weer? Tis zo heul mooi weer wil gaarne al mijn ramen openzette!
quote:Tikker schreef op 10 december 2010 @ 13:42:

O goeie vraag zeg.. Misschien een regionale krantwebsite opzoeken of regionale radiozender?

Of gewoon de politiebellen: zeg kenne we weer? Tis zo heul mooi weer wil gaarne al mijn ramen openzette! Leuk idee, dat de hele regio even de politie belt of we al onze neus naar buiten mogen steken. Geloof dat de regionale tv een extra nieuwsuitzending ging doen maar die heb ik uiteraard alweer gemist.
Ah, een topic naar mijn hart. Verveel me de rambam.
Wees welkom vicodin!
Leek me wel een goed plan

Zit jij in de buurt van dat transportbandenbedrijf?

Welkom Vicodin, wat is jouw excuus om je te vervelen?
Niets te doen op het werk. Echt helemaal niets. En jullie?
quote:Tikker schreef op 10 december 2010 @ 14:04:

Leek me wel een goed plan

Zit jij in de buurt van dat transportbandenbedrijf?

Welkom Vicodin, wat is jouw excuus om je te vervelen?Ja, daar zit ik in de buurt. Gelukkig ver genoeg af om er echt last van te hebben, hoop ik.
Ook geen last van de rook? Dat is zo naar banden die branden! Heb je nog wel zicht als je naar buiten kijkt?

Ik persoonlijk verveel me momenteel helemaal niet. Ik ben vandaag vrij en wel 100 dingen te doen. Ik heb er ook wel zin in maar moet mezelf ook een beetje rustig houden. Ik heb vanavond een feestje en moet daar energie voor overhouden. Dus ik ben het vandaag gewoon erg rustig aan, aan het doen.

Hoe kun je je vervelen op je werk? Dat heb ik nou nooit...
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 10-12-2010 14:12
Reden: Zo serieus was het nou ook niet bedoeld...
% gewijzigd
Misschien moet je trouwens ff bij die brand gaan staan, krijg je het lekker warm van
Ik ben ook op zoek naar iets anders. Maar het is gewoon echt serieus erg rustig. En ik ben niet in loondienst, dus ik zit niet op kosten van een baas te internetten heur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven