Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Gofferdegoffer! Ik hoorde vanmorgen ook al een soort gelijk verhaal. Ze hebben de macht he, met hun grote wagens.... stelletje klojo's!

voor jou!
Dankje Yonna trg gewoon omdat het kan

En de tattooshop gaan we zeker doen. Ben druk aan het zoeken! In arnhem zit een goeie en nemen echt de tijd maar zit op een k*t locatie bijna niet te doen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hoezo, kutlocatie?
Super lief Kampen!! Ik hou het nu wel ff centraal aangezien Yonna ook "aangeschoven" is (weet ff geen ander woord). Ik wis het straks wel ff. Maar ik maak vast nog wel gebruik van je aanbod mail je adres maar naar tikker@live.nl dan hoef je 'm hier niet te wissen.

Wat een verhaal!!! Tjeezus kan me voorstellen dat je een hartverschikking kreeg!! Lekker ontspannen morgen!
Niet te bereiken met auto! Allemaal een richtingsverkeer zodat je niet bij een parkeergarage komt. En als je die hebt dan moet je 10 km lopen voor je er bent

Ow verder ben ik een muts hoor daarin met rijden in een onbekende stad.

Maar ze zijn erg goed en denken erg goed mee het is l'extreme ben er geweest voor een ontwerp maar dat is niks geworden.
Ow Yonna is een onwijs lief en wijs mens heb ik uit betrouwbare bron en vind het vast niet erg als het hierover gaat.

Je kan het weghalen ga je nu mailen!
[quote]Kampen86 schreef op 21 december 2010 @ 21:46:

Niet te bereiken met auto! Allemaal een richtingsverkeer zodat je niet bij een parkeergarage komt. En als je die hebt dan moet je 10 km lopen voor je er bent

quote]

Lees net op de website dat je bij de politie kan parkeren
hahaha ja klopt maar met tom tom is er niet te komen en tis gewoon een doolhof
Oh haha ik bedoelde met centraal dat Yonna ook een vraag heeft gesteld omtrent mijn werkperikelen. Ik vind het niet aardig om met jou hierover te mailen en haar vraag te negeren.
Oww zo maar denk dat Yonna dat wel begrijpt

Weet je waarom: We zijn namelijk familie

Niet verder vertellen he
Hoe ben je er de vorige keer gekomen dan? Als ik rijd komen we er vast wel en anders is er altijd nog de parkeerplaats van de politie

Moeten we Tikker dan maar helemaal inlichten Kampen?

Ik heb alle begrip, Tikker!
Ik heb bijna 6 km gelopen

Lekker dom he maar goed.

Ja zullen we doen? Vind het geheimzinnige gedoe maar lastig.

Bedoel je bent toch min of meer mijn.......
Kampen is mijn 'adoptertje' Ze is mijn nichtje, maar eigenlijk is ze mijn tweede dochter
Zo, dát lucht op!
En ik kan weer gewoon doen

Ja Yonna is mijn 2e mama! Ben blij met dr
Bedoel... bedoelen jullie dat jij Kampen het "verloren" adoptiekind bent waarmee Yonna sinds kort weer contact heeft??
*zit op puntje van stoel*

Hoe bedoel je weer normaal doen? Je hebt trouwens mail
Dan hoef ik niet meer te doen alsof ik Yonna niet ken

En Yonna is mijn tante maar door omstandigheden mijn 2r moeder.

Dus niks moeilijks met verloren kind!

Jij hebt mail trg
Ja mis of meer verloren ja we hadden even geen contact maar sinds iets meer dan 2 jaar wel weer
Het voelde niet helemaal lekker, Tikker. Nu kunnen we weer gewoon doen en niet net alsof

Nou ja, een klein beetje wel, Kampen. Ik was je wel even kwijt, maar gelukkig hebben we dat al jankend weer helemaal goedgemaakt en al die verloren jaren weer ingehaald.
Wauw wat gaaf!!!

Nou groepshug

Ladies wat een leuke afsluiter van de dag. Ik lees nog ff je mail Kampen en daarna ga ik naar bed!

Tot morgen (mochten jullie nou een momentje hebben duim dan ff voor me rond 9.30 uur...)

Goh die Marels... die heeft een klote avond uitgekozen om een RL te hebben... of wist zij dit al?
Haha ja ik denk daar nog vaak aan. Zatten we boven een stukje appeltaart te janken.

Ja we hebben elkaar weer! Was mooi geweest voor all you need is love vind je niet. Het geeft drama gehalte

Vind je lief
Een reallife moest even denken hahaha.

Marels wist dat ik Yonna ken maar dit niet geloof ik.

Groepsknuffel

IK ga voor je duimen en ik ben al nieuwsgierig geweest

Slaap lekker
Mooi he?

Over All you need gesproken; jammer dat je er niet bij ebnt vrijdag! Kun je je niet ziek melden ofzo?

Slaap lekker, Tikker en ik duim voor je morgen!!
Foei! Nooit janken boven eten!!

*Owww nu ben ik weer nieuwschierig wat je van me vindt...*

Ik zeg power to the brownhairedpeople!

Nu ben ECHT weg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven