Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Heb voor morgen met pijn en moeite vrij gekreven ivm weer.

Maar als het vrijdag drama is ga ik de deur ook niet uit.

Ehmm nee ik kan me niet ziek melden heb me al moeten melden omdat ik 5x ziek ben geweest dit jaar.

Vind het ook erg jammer hoor! Volgend jaar hopelijk beter en niet alleen Niet dat er nu iemand is maar een voornemen of zoiets voor het nieuwe jaar ;-p
Het gras aan de overkant is niet groen.
Meende het ook niet echt hoor Vind het jammer.

Ik zal voor je uitkijken naar een leukerd, oké?

Morgen is Boev er niet, die komt donderdag omdat zijn mama en papa dan een kerstdiner van het werk hebben. Dus eigenlijk ben ik ook een beetje vrij morgen!
Sweet dreams!
Lekker geniet ervan Yonna!

Heb net gedoneerd aan 3fm heb ik mijn target gehaald dit jaar om goede doelen te steunen;)

Kijk maar uit naar een leukerd doe ik dat ook

Slaap lekker zo ik ga nog even een beetje rondstruinen op het net ben opzoek naar een paar leuke dvds en een playstationspel!

Ben benieuwd of het duimen geholpen heeft!

Vandaag lekker uit geslapen, toen met pa shoppen Hij had nieuwe kleding nodig en wie kan er dan beter mee als zijn dochter.

Heb wel gelachen want bij een lunchroom zagen ze mij aan als de vrouw van Pa was even buiten roken en de mevrouw vroeg of mijn man ook koffie wou. Ik zei nou denk wel dat mijn vader een bakkie lust Je had erbij moeten zijn denk ik

Vanmiddag aan geklooit en sex en the city 2 gekeken leuk leuk.

Gesprek is goed gegaan. Vrijdag krijg ik terugkoppeling. Spannend!!

Goed van je om te doneren aan goede doelen! Heb je een vast bedrag per jaar dat je wil doneren? Ik heb geen vast bedrag per jaar maar steun een aantal keer per jaar de kankerstichting (krijg vanzelf een acceptgiro met enquete), koop altijd de pink ribbon, ben dit jaar van provider verandert en heb mijn laatste beltegoed opgesmst aan goede doelen en we hebben een gedeelte van het kerstpakket van vriend gedoneert aan het goede doel.

O eten is klaar!
top Tikker! Heb aan je gedacht vandaag!

Heb geen vast bedrag maar ik doneer aan een aantal "vaste" goede doelen. Ik ben lid van het WNF dat is maandelijks en de rest doneer ik. Elk jaar voor pink ribbon, kika, 3fm actie, unicef en lokaal dierenasiel.

Was het eten lekker? Heb niet gekookt vandaag geen zin in
O ja wij zijn ook lid van WNF!

Super dat er aan mij gedacht is vandaag, ik heb het echt gevoeld. Ben wel trots op mezelf, ik zal het je zo ff mailen!

Eten was simpel maar lekker, rijst, kip, boontjes en een pot kipkormasaus d'r doorheen.

Jij hebt je ook goed vermaakt zie ik! Haha die serveerster zich wel enorm geschaamd hebben!!

Ik vind SATC ook helemaal geweldig. Vorige week was deel 1 op tv, heerlijk gekeken en in het vliegtuig laatst deel 2 weer gezien. Vanavond komt love actually ook zo'n leuke film. Maar we gaan toch maar bright flight kijken die hebben we nog niet gezien en schijnt ook super te zijn.
En lustte je pa een bakkie? Was het bij de lunchroom waar ik denk, iets met uitschieters enzo?

Wij gaan naar Night at the museum kijken.

Tikker, ik ben trots op je!! Kun en wil je iets meer vertellen. En wat houdt die terugkoppeling precies in?
haha hij luste wel een bakkie en nee t was bij de peper mile ofzo peper molen.

Ik kijk nu stepup 3d maar er is geen reet aan.

Maar night at the museum is erg leuk
Euhh ja dat kan ik wel heb het net allemaal aan Kampen gemaild: geef ff een seintje als je het gelezen hebt dan doe ik weer de grote verdwijntruc.

*poef*
Helleu!

Marels wist allang van Kampen en tante Yonna heur. Dus wat dat betreft geen schokkende zaken. En Kampen en Yonna jankend boven een stuk appeltaart kan ik me ook wel iets bij voorstellen.

Tikker, wat fijn van je gesprek. Is in dienst blijven tot je iets anders hebt geen optie?

Marels heeft het druk, trouwens, met een echt leven. Vriend heeft vakantie dus ik vind het niet leuk om hele avonden achter de pc te zitten. Daarbij is het druk op het werk.

Gisteren heb ik dus 11 uur moeten werken en daarna had ik echt niet zoveel zin meer om te computeren. Vanavond eigenlijk ook niet, maar ik ging wat opzoeken met vriend, dus vooruit dan maar.

Ik ben er niet zo heel lang vanavond trouwens, ik ga straks nog even lekker lezen of tv kijken ofzo.
De laatste lijkt mij een prima optie! Maar de keus van Marels is ook niet verkeerd trouwens.

Gelezen dus!

Die ken ik niet Kampen. Moet ik toch eens wat vaker naar jullie centrum.......

Groot gelijk Marels, een RL is ook helemaal niet verkeerd! Geniet ervan!
Je mag ook naar mijn centrum maar wij hebben geen tea rooms. Geen centrum ook trouwens
Ow gezellig gaan we daar samen shoppen

Ja een RL zou ik ook eens aan moeten beginnen
En ik mag weer niet mee?
Marels groot gelijk! Dit is ook ff mijn laatste reactie want ik ga film kijken.

De optie van Marels zou normaliter de beste zijn. Echter begint de situatie voor mij onhoudbaar te worden. Klein voorbeeldje is dat ik regelmatig gepest word. Misschien dat ze dat zelf niet zo zien maar ik heb er geen andere benaming voor. Zij maken mij klein. Ja ik laat me klein maken... klopt ook! Anyways het is niet goed! Daarom wil ik ook graag die begeleiding ik wil mezelf weer waardevol en vakvolwassen voelen.

De laatste optie lijkt me ook prima, ik ben benieuwd of er iets geschikts is.

Ladies tot later!
Marels jij mag mee hoor gaan we met zijn allen

Waarom laat jij je dan klein maken Tik?

Omdat je dan met je mond vol tanden staat of...

Je vind vast wat geschikts! Nou ga lekker film kijken als je dat al niet doet.

Laterzz
Jeuj, ik mag mee!

Tik, dan moet je lekker zorgen dat je zo snel mogelijk opgerot bent daar. Dan moet je daar vooral niet blijven zitten

ik ben ook weg, met boek in bed.
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 24-12-2010 20:04
Reden: privacy
% gewijzigd
Daarom prijs ik mezelf zo gelukkig dat ik niet in dat soort bedrijfs leven zit. Neem aan dat het een bedrijfs is dat winst moet maken?

Tikker ik zou gewoon lekker een nieuwe start gaan maken.

Ik was vroeger verbaal ook niet zo sterk maar nu lullen ze me niet meer onder de tafel hoor.

Tis inderdaad Piefen en je bent niet arrogant als jij jezelf alround vind. Hadden ze je waarschijnlijk ook wel gevonden als je had gezegt ben een harde werker. Laat die jaloerse lui maar lekker! Jij bent nog jong en gaat het waarschijnlijker beter doen dan die oude lui.

Ik ga zo even de stad in heb super mooie laarzen gezien en ik moet kerstboodschappen doen samen met pa want met mijn mams gaat het helemaal niet goed. Ze was al mager maar nu is er helemaal niks meer van over maar goed.

Ik spreek jullie snel
Jup moeten wel winst maken ander gaat mijn bonus aan mijn neus voorbij

Ik ga ook een nieuwe start maken. En ik heb me mondje wel bij me alleen is het hier gewoon helemaal scheef gegroeid. Doen we helemaal niets meer aan helaas. Nieuw jaar nieuwe kansen!!

O jee is je moeder nog grieperig? Of is ze helemaal slap geworden van het ziek zijn? Ik weet niet of ze van bouillon houdt? Maar dat is lekker krachtig. Ik durf het bijna niet te zeggen van paardenbouillon is eigenlijk het beste als je flink moet aansterken. Ik zou het pas drinken als ik echt geen andere keuze heb maar misschien denkt je moeder daar heel anders over.

Ik heb lekker weekend!!! Morgen de toetjes maken, heb er helemaal zin in!
Balen Kampen, dat 't nog niet goed is met je moeder. Ik hoop dat ze snel beter is!

Tik, gewoon snel een andere baan zoeken.

Ik ben er maar heel even vandaag, ik ga zo douchen en dan ga ik in bed nog wat tv kijken. Ik kruip er vroeg in vandaag.

Vandaag vermoeiende dag op 't werk gehad, maar het was op zich geen vervelende dag. En ik heb een kerstpakket gekregen

Met een Sjeemie Oliver waterfles met glas, chocola, rijstwafels (olé), stroopwaffels, appelsap en thee. Ik vond 't leuk
Ja moeders is echt heel ziek. Ze drinkt veel vers geperst sap en bouillon ook. Maar paardenbouillon gaat ze niet doen haha.

Dit is de eerste keer in 12 jaar dat ze weer ziek is zo vlak voor de kerst best lullig.

Ik heb me vreselijk misdragen vandaag

Heb 2 paar laarzen gekocht wel in de opruiming maar toch! 2 nieuwe truitjes, armbandjes en mailots tja had ze nodig en dat was het maar heb het verdiend maak ik mezelf maar wijs
Nee ik zou het ook niet doen hoor. Maar het schijnt wel heel goed te zijn. Hoop dat ze snel weer opknapt!

Ik ben eens ziek geweest met kerst (meerdere keren besef ik me nu) en toen had mijn moeder een pyjama voor me gekocht zodat ik er toch een beetje "feestelijk" bij zou liggen. Het was een vréselijk (laat ik het nog een keer herhalen om extra kracht bij te zetten: vréselijk!) ding. Met beertjes enzo, ja ik was de 20 al een tijdje gepasseerd. Maar 't kwam uit een goed hart en hem 'm maar aangetrokken, hij zat wel erg lekker.

O heerlijk ik hou van misdragen, vooral als het shoppen betreft. Tuurlijk heb je het verdiend! Je werkt er potverdorie hartstikke hard voor!

Marels klinkt goed dat kerstpakket, stuur maar op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven