Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 maart 2013 om 15:00
Bikorimana, je hebt mail!
Hier nog steeds ernstig door griep geveld, er komt niks uit mijn handen, overal zweet ik me kapot van.... Ppppffffttt, doe erg mijn best goed uit te zieken, is wel belangrijk geloof ik.....
Wie nog wacht op mail van mij, sorry, ik ben t overzicht ff kwijt.... Hopelijk snel beterschap!
Hier nog steeds ernstig door griep geveld, er komt niks uit mijn handen, overal zweet ik me kapot van.... Ppppffffttt, doe erg mijn best goed uit te zieken, is wel belangrijk geloof ik.....
Wie nog wacht op mail van mij, sorry, ik ben t overzicht ff kwijt.... Hopelijk snel beterschap!
woensdag 20 maart 2013 om 20:24
woensdag 20 maart 2013 om 22:05
Ik heb twee kaarten gewonnen voor de Zwarte Lijst Afterparty. Die heb ik zojuist online aangevraagd, moest wel mijn naam en adres enz. ervoor opgeven, dus ben er niet zeker van of ze zomaar overdraagbaar zijn. Maar mocht dit zo zijn, kan ik hier iemand blij mee maken? Het is 1) niet mijn muziek en 2) aanstaande vrijdag in Amsterdam, dus voor mij niet meer te regelen op zo'n korte termijn.
Hoop dat hier iemand is die er blij van wordt! (of iemand kent die..)
Edit: Reageren kan op mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl.
Hoop dat hier iemand is die er blij van wordt! (of iemand kent die..)
Edit: Reageren kan op mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl.
donderdag 21 maart 2013 om 20:00
Jeuh! Ik heb weer internet. Voor de mensen die foto willen, ze komen morgen.
Wij hebben al een jumbo en de c1000's hier worden appie.
Ik ben het niet met shenadoah eens. Ik vind het juist andersom. Ik koop vaak bij.jumbo omdat het goedkoper is. Het eigen merk.is niks mis mee, vergelijkbaar met euroshopper.
C1000 vind ik heel erg duur. Ga er alleen heen voor de aanbiedingen als die goed zijn.
Wij hebben al een jumbo en de c1000's hier worden appie.
Ik ben het niet met shenadoah eens. Ik vind het juist andersom. Ik koop vaak bij.jumbo omdat het goedkoper is. Het eigen merk.is niks mis mee, vergelijkbaar met euroshopper.
C1000 vind ik heel erg duur. Ga er alleen heen voor de aanbiedingen als die goed zijn.
donderdag 21 maart 2013 om 20:02
Hier is C1000 net AH geworden, dacht dat het allemaal AH zou worden... ook niet verkeerd met de Euroshopper artikelen...
Heb trouwens een voortuin met groter groeiend onkruid in de aanbieding... iemand? Mochten er meer geinteresseerden zijn, dan heb ik in de achtertuin ook nog wel wat liggen... Dus niet vechten, we komen er heus wel uit...
Heb trouwens een voortuin met groter groeiend onkruid in de aanbieding... iemand? Mochten er meer geinteresseerden zijn, dan heb ik in de achtertuin ook nog wel wat liggen... Dus niet vechten, we komen er heus wel uit...
donderdag 21 maart 2013 om 23:03
Mag ik de achtertuin? Zwevende tuin zal de onderbuurman leuk vinden
C1000 en AH zijn allebei Ahold. Heb al een tijdje geen prijzen vergeleken, maar Jumbo pretendeert de goedkoopste te zijn..
Iemand nog interesse in een kaartje om strafport te betalen?? TNT/Postnl struikelde over één hele gram teveel cent tekort.....
C1000 en AH zijn allebei Ahold. Heb al een tijdje geen prijzen vergeleken, maar Jumbo pretendeert de goedkoopste te zijn..
Iemand nog interesse in een kaartje om strafport te betalen?? TNT/Postnl struikelde over één hele gram teveel cent tekort.....
vrijdag 22 maart 2013 om 11:33
Voor ons blijkt de Jumbo duurder te zijn omdat we bij c1000 eigenlijk alles eigen merk kopen, en veel de aanbiedingen. Jumbo heeft veel minder eigen merk, en wat ze hebben en ik geprobeerd heb is vaak niet lekker, het enige wat bevalt zijn de luiers en de babymelk. Vandaar dat voor ons de Jumbo wel een stuk duurder is. Gelukkig is de andere c1000 winkel hier nog wel c1000, dus ik ga eigenlijk altijd daar naartoe.