Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Voor ons blijkt de Jumbo duurder te zijn omdat we bij c1000 eigenlijk alles eigen merk kopen, en veel de aanbiedingen. Jumbo heeft veel minder eigen merk, en wat ze hebben en ik geprobeerd heb is vaak niet lekker, het enige wat bevalt zijn de luiers en de babymelk. Vandaar dat voor ons de Jumbo wel een stuk duurder is. Gelukkig is de andere c1000 winkel hier nog wel c1000, dus ik ga eigenlijk altijd daar naartoe.
Ik kom even zwaaien, momenteel niets om weg te geven maar nog steeds in de grote opruiming dus er zal vast wel wat komen binnenkort
Haaai Koko!

Jl1986 en Mamak jullie hebben mail met foto's.

Als het goed is heb ik nu iedereen gemaild die op mijn mail zat te wachten.

Als dat niet zo is, mail mij dan even ( sorry warhoofd).
quote:BlauwTheekopje schreef op 22 maart 2013 @ 18:10:

Haaai Koko!

Jl1986 en Mamak jullie hebben mail met foto's.

Als het goed is heb ik nu iedereen gemaild die op mijn mail zat te wachten.

Als dat niet zo is, mail mij dan even ( sorry warhoofd).Komt wel goed schatje
Hierbij nog een keertje mijn lijstje.

Mocht hier verder geen interesse zijn gaat het binnenkort richting kringloopwinkel :P

een cd/radio/cassettespeler, klein formaat,alleen de boxen ontbreken (die zijn op de opvolger ervan, mediacenter, in gebruik) wel inclusief afstandsbediening.

een witte rijstpapieren bollamp van de ikea.

een fel rood gekleurd kussenhoesje van de hema.

een gratis naar bepaalde dierentuinen bon van de v&d

mailen mag bij interesse nickname @ xs4all punt nl
@ Marels: je hebt mail.

@ bankje en maylea: als het goed is zijn jullie pakketjes onderweg of hebben jullie ze al binnen.

@ ukkie : zodra ik een geschikte doos heb gevonden dan gaat jou pakje ook verzonden worden.

@ watervrouw: ik heb nog geen mogelijkheid gehad om de cd's te zoeken, zodra ik dat gedaan heb gaat jou pakketje ook de deur uit.

@ bikorimana: de verzendkosten zijn overgemaakt.

Mali en choco ik mail jullie dit weekend nog.

Ontvang je geen mail, trek dan even aan de bel. Ik ben de laatste tijd nogal chaotisch en vergeetachtig.

Vergeet ik nog iemand?
@flower

heb je mijn mail ontvangen? Zo te lezen ben je weer thuis? Probeer het pakketje morgen en anders maandag op de bus te doen.
@ shenandoah: ja ontvangen. Volgens mij zelfs beantwoord.

Ik wist gewoon dat ik iemand vergat te noemen in mijn vorige post.
Ik heb nog niks ontvangen. Wanneer is het verstuurd?
quote:_flower_ schreef op 22 maart 2013 @ 22:15:

@ watervrouw: ik heb nog geen mogelijkheid gehad om de cd's te zoeken, zodra ik dat gedaan heb gaat jou pakketje ook de deur uit.

Ik ben de laatste tijd nogal chaotisch en vergeetachtig.

Ik zie het vanzelf verschijnen
@bankje, volgens loepje was maandag/dinsdag de bedoeling..

Hier zijn nogal eens onhandige/haastige postbodes. Goed om te weten dat het afhaalbericht iig (nog) niet bij mijn buren ligt..
@ bankje: mijn man zei net dat hij dacht dat hij dat gisteren op de post heeft ged aan.

Ik had gehoopt dat hij dat maandag of dinsdag al had gedaan.

Mijn excuses voor de vertraging.

Nog steeds wat stress hier.

En we zijn weer 'gezellig' ziek hier met zijn alle.

Nu ook druk bezig met het huis schoonmaken, er is nogal wat rommel door een verbouwing die we hebben laten doen.
@flower

succes met de schoonmaak.

Je pakket is net met de post mee. Heb er ook nog wat 68 bij gedaan, waar zoon inmiddels uit is, en wat dingen die voor ons in het verkeerde seizoen vielen, maar voor jou waarschijnlijk wel net goed (zomerbroeken)
quote:BlauwTheekopje schreef op 15 maart 2013 @ 14:19:

Ik heb weer wat weg geef spullen. Zomerkleding en 1 trui.

- zwarte wikkeljurk maat 38. H&m.

- geel shirtje nooit gedragen, flink decolleté. One size. ( m/l)-roze en witte straples shirtjes. Beide maat S. Gekregen hier op het forum maar ze zakken mij af. Weet niet meer van wie ik ze had dus ik hoop dat die persoon het niet erg vind dat ik ze hier weer aanbied.

-linnen korte broek. Grijs/groen. Maat 44.

- grijs kort rokje maat 40. Edc by esprit.

-korte spijkerstrechbroek maat 42 ( kan volgens mij ook met 44 vind m groot uitvallen).

-grijs gestreept shirtje met 3/4 mouw. Loopt iets wijd uit. Maat 42/44. Bonprix

- zwart kort rokje. Maat S. Valt groot.

- donker grijze coltrui. Kort model. Maat ? Denk s/m.

Mailen kan op: theekopjeviva @ hotmail.nl

Ff een update. Zit nog niet aan de 200 post dus foto's per mail.

Heb ook nog het spel Viegenvanger. Nooit gespeeld, kan door de brievenbus.

En nog 15 ongeopende c1000 weetjes boekjes ( NewNick, had je hier over gemaild. Laat je nog even weten of je ze wilt)
@blauwtheekopje.

Heb je evt een foto van het zwarte wikkeljurkje?

wil je die evt mailen op nickname @ xs4all punt nl?
Ik heb niks meer bijgelezen.. Ben namelijk 21 maart bevallen van een zoon! 3330gr en 51,5 cm. Was 2 april uitgerekend, maar hij kwam al eerder
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Gefeliciteerd Woepsie!
Van harte gefeliciteerd Woepsie!!! Lekker genieten nu!!
BlauwTheekopje, ik ben wel nieuwsgierig naar het EDC-rokje. Als je wilt mag je een foto mailen naar gabysmissie at hotmail punt com

Ik vind EDC een leuk merk!
Gefeliciteerd woepsie met jullie knulletje, gaat alles goed ?

@ theekopje, mocht newnick ze niet willen dan hou ik me aanbevolen voor de boekjes als dat mag.
Woepsie, gefeliciteeeerd! Een klein knulletje, wat gaaf.

Hopenlijk heb je een heerlijke kraamtijd!
Woepsie gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed verlopen (behalve het vroege verhaal)
Woepsie!!!! Gefeliciteerd met je mannetje! Was wel even schrikken denk ik eerder bevallen? (ik 3 keer op en na de uitgerekende datum dus weet niet hoe eerder bevallen is )

Heb je een leuke kraamverzorgster?
Gefeliciteerd woepsie!
Woepsie, wat leuk nieuws!! Gefeliciteerd! Gaat alles goed met jou en je zoontje?

Ik zit over de 200 postings, dus ik zal het plaatjes plakken aanvragen. Ik heb wel wat voor de weggeef: kinderkleding een ik zal ook een ronde maken door mijn eigen Kleding.

Een ik heb nog een stapel bekeken die van mij weg mag. Later vandaag meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven