Het is zaterdagmorgen!
zaterdag 2 september 2017 om 08:01
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. 
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
zaterdag 2 september 2017 om 08:25
Dank, gaat lukken. Jij ook!!
Doet die
Wat lief dat je wat wilde doen voor mij..
Mag nog steeds hoor...
(Zal ik anders ff email geven, als die pb zo irritant doet..
Kan um hier ff neerzetten en snel weghalen?)
zaterdag 2 september 2017 om 08:27
Goedemorgen cateautje!
Veel plezier vandaag!!
Wij zijn nog op vakantie in italie (nog twee weken) maar vandaag een hele koude dag en geen warme kleding en pyama mee voor kwik en kwek. Nachten worden nu ook koud.
Dus zo eerst maar even naar een shopping mall (geen straf) om wat warme kleding in te slaan.
Veel plezier vandaag!!
Wij zijn nog op vakantie in italie (nog twee weken) maar vandaag een hele koude dag en geen warme kleding en pyama mee voor kwik en kwek. Nachten worden nu ook koud.
Dus zo eerst maar even naar een shopping mall (geen straf) om wat warme kleding in te slaan.
zaterdag 2 september 2017 om 08:28
zaterdag 2 september 2017 om 08:30
Dankjewel!Teigera schreef: ↑02-09-2017 08:22Gezellige dag gewenst Cateautje! En natuurlijk ook de anderen.
Wij zijn net twee dagen terug van vakantie. Maandag weer werken. Vriend is nu op een LAN en komt morgenmiddag pas weer terug (gistermiddag vertrokken). Peuter en ik hebben net ontbeten en we gaan zo op de fiets de stad in, ze moet schoenen hebben en regenlaarzen en we doen een rondje markt. Later op de dag ook nog wat boodschappen hier in de buurt en dan hoop ik dat ze na de lunch lekker slaapt, dan kan ik het namelijk ook doen (morgen 28 weken zwanger en dat kost best wat energie). We vermaken ons wel samen.
Dat vond ik altijd heel gezellig, dingen kopen samen met die gast van mij. Je bent natuurlijk ook volop bezig met spulletje voor je nieuwe kleintje. Mooie tijden zijn dat, geniet er maar van, voor je het weet is het alweer voorbij.
Fijne dag!
zaterdag 2 september 2017 om 08:32
Relaxen is een must na een vakantie, want die vergt meestal meer van je dan gepland, dus geniet maar van je rust.Damselindistress schreef: ↑02-09-2017 08:23Hier rustige dag. Straks wat weekend boodschappen en mijn zwager en schoonzus wippen even aan ergens vanmiddag. Verder vanavond met manlief op de bank en ik vertrek kijken. Morgen met vrienden de zomer afsluiten met een bbq.
Niet veel, maar genoeg leuke dingen voor een heerlijk weekend.
Fijne dag.
zaterdag 2 september 2017 om 08:34
Ik heb je geen PB gestuurd want dat ding doet het toch niet.Alicereturns schreef: ↑02-09-2017 08:25Dank, gaat lukken. Jij ook!!
he was ik er niet??? Ik was er wel hoor...
Doet diePB weer moeilijk?
Wat lief dat je wat wilde doen voor mij..![]()
Mag nog steeds hoor..., ik ben er...
(Zal ik anders ff email geven, als die pb zo irritant doet..
Kan um hier ff neerzetten en snel weghalen?)
Maak even een emailadres aan dat je verder niet gebruikt.
zaterdag 2 september 2017 om 08:35
Ja, daar loopt het nu ook op een eind, het mooie weer. Hebben jullie het wel naar je zin?ducktales schreef: ↑02-09-2017 08:27Goedemorgen cateautje!
Veel plezier vandaag!!
Winkelse, altijd leuk.
zaterdag 2 september 2017 om 08:36
Kom op meid, in de beentjes, laat dat kroost niet op je wachten. Huphup!!!00gjes schreef: ↑02-09-2017 08:28Goeiemorgen Cateau! Ik zit moed te verzamelen om naar buiten te gaan. Heb eigenlijk een luie bui, maar het zonnetje schijnt zo heerlijk. Jongste heeft zo meteen zijn eerste wedstrijd dit seizoen, en middelste vanmiddag ook. Wordt een voetbaldagje dus. Fijn weekend allemaal!
Geniet van al die sportiviteit.
zaterdag 2 september 2017 om 08:38
Lekker relaxed Herfst, geniet ervan. Het wordt een goede dag voor een fietstochtje.herfstappeltaart schreef: ↑02-09-2017 08:31Ha Cateau. Maandag moet man weer beginnen dus dit weekend rustig aan.
Vandaag beetje boodschappen doen, misschien nog even stukje fietsen, om een bakje koffie bij jongste en verder.......niets![]()
Fijne zaterdag gewenst!![]()
zaterdag 2 september 2017 om 08:39
Goedemorgen Cateautje en alle andere forummers,
wat leuk, weer een zaterdagtopic! Hier was het vroeg op... dochtertje kon niet meer slapen van de spanning. Vanmiddag komen er wat mensen langs voor haar verjaardag van anderhalve maand geleden, toen iedereen weg was en omdat we nu drie maanden samen in ons nieuwe huisje wonen. En een klein beetje omdat ik ook jarig was.
Nog een paar dingetjes te doen.... en mijn nieuwe lief komt vanmiddag ook...
Ken je dat gevoel, dat je gewoon gelukkig bent? Ook al is mijn auto eergisteren afgekeurd, hahaha!
Fijn weekend, geniet lekker op de markt, is altijd zo gezellig!
wat leuk, weer een zaterdagtopic! Hier was het vroeg op... dochtertje kon niet meer slapen van de spanning. Vanmiddag komen er wat mensen langs voor haar verjaardag van anderhalve maand geleden, toen iedereen weg was en omdat we nu drie maanden samen in ons nieuwe huisje wonen. En een klein beetje omdat ik ook jarig was.
Ken je dat gevoel, dat je gewoon gelukkig bent? Ook al is mijn auto eergisteren afgekeurd, hahaha!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
zaterdag 2 september 2017 om 08:40
Eén van de redenen waarom ik graag zou verhuizen, een tuintje. Moet volgend jaar maar eens een uitgebreide balkontuin op gaan zetten, want ik verlang er steeds meer naar.
Geniet van je rustige dag!
zaterdag 2 september 2017 om 08:42
Ja, er zijn van die momenten dat alles loopt zoals gedroomd. Heerlijk hè? Geniet er maar van, wees maar gelukkig.felice71 schreef: ↑02-09-2017 08:39Goedemorgen Cateautje en alle andere forummers,
Geniet van je dag en van elkaar en van jezelf.
Ik zal genieten zoveel ik kan en anders denk ik eventjes aan jou.
zaterdag 2 september 2017 om 08:44
zaterdag 2 september 2017 om 08:50
Fijne vakantie gewenst! Ga je nog ergens naartoe? Of moet je thuisblijven voor het geval er een flitsend kind uit je buik wandelt?
zaterdag 2 september 2017 om 08:51
Veel plezier met de familie, maak er een gezellige boel van.
zaterdag 2 september 2017 om 08:54
Je kan ook moestuinieren op je balkon inderdaad in bakken of een vierkantenmeter-tuin.
Mijn moestuin is mijn hobby en mijn ontspanning, en ik hou van vers koken, dus ik wordt er helemaal blij van
zaterdag 2 september 2017 om 09:03
Ik wil het al een hele tijd, maar een depressie heeft alles op de lange baan geschoven. Nu ben ik er wel aan toe om de dingen te ondernemen die al een tijdje onder de pet zitten.
Ik begin eerst maar eens met een paar potten herfstgroen met blommekes, valt niet van te eten, maar wel gezellig.
zaterdag 2 september 2017 om 09:07
Goedemorgen allen! Wat een gezellig topic zeg. Vroeg mijn bedje uit gestapt voor een vroege wandeling met mijn honden. Ik vind het heerlijk wanneer de ochtenden wat frisser worden. Kijken jullie ook zo uit naar de herfst?
Straks een minder leuk event in de vorm van een begrafenis, maar daarna heerlijk uit eten mijn mijn nichtje (die nu nog heerlijk ligt te snoezen).
Straks een minder leuk event in de vorm van een begrafenis, maar daarna heerlijk uit eten mijn mijn nichtje (die nu nog heerlijk ligt te snoezen).