Het is zaterdagmorgen!

02-09-2017 08:01 109 berichten
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. :)

Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad. :proud:

Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Troeteltje schreef:
02-09-2017 12:09
Verschil moet en zal er zijn....en daarom staan jouw balkonmeubels vast nog te schitteren op hun plek. Klaar voor de volgende ronde. Of haal jij die het gehele jaar door niet naar binnen?
Ik heb twee loggia's, dat is zijn inpandige balkons, dus ik kan het hele jaar alles laten staan
Cateautje schreef:
02-09-2017 12:12
Ik heb twee loggia's, dat is zijn inpandige balkons, dus ik kan het hele jaar alles laten staan
Dat is een decadente bedoening daar.

;-)

En die schoenenrekken hebben gouden plankjes?
Troeteltje schreef:
02-09-2017 12:23
Dat is een decadente bedoening daar.

;-)

En die schoenenrekken hebben gouden plankjes?
Ja joh, je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden. :proud:
Goede zaterdag allemaal!

Mijn dag begon om half zes, kleuter had in bed geplast en kon vervolgens niet meer slapen.
Kleuter is vandaag moe en hangt overal overheen en gilt schreeuwt en huilt veel.
Je hebt van die dagen.....
Lekker naar de stad geweest, kaasuien brood gehaald bij de bakker en verse champignonssoep gemaakt..
Verder nog geprobeerd een slag te slaan in het huishouden maar niet erg vooruit te branden en misselijk (6 weken zwanger van kindje 3).
Zonnetje schijnt: straks met dreumes, oververmoeide kleuter en man op de fiets (3 km) naar de Trekkertrek :hihi: yeah i know.. meer voor het genot van man en zoon, maar dan zijn we er lekker even uit.. dreumes en kleuter kaplaarzen aan en lekker rondlopen in de modder...
Vanavond lekker alleen op de bank, want man moet bier drinken met boeren..

Fijne zaterdag allemaal
Zo hèhè, wedstrijd 2is achter de rug. Lekker in de rust een broodje bal genomen, dat had ik verdiend. Nu zit ik lekker in de zon met een biertje, daar was ik aan toe.
Ik heb het gevoel dat ik helemaal niks gedaan heb vandaag en daar ben ik dan de hele dag mee zoet geweest... :@@:
Cateautje schreef:
02-09-2017 08:12
De Efteling is altijd leuk en nu de vakantie voorbij is misschien niet zo druk. Fijn ook dat je dan niet hoeft te koken vanavond.

Geniet van je dag. :)
Dank je wel :) Efteling was goed te doen, het leek druk maar er waren ook veel groepen vandaag. Bij de attracties zelf hebben we hooguit 10 tot 20 minuten gestaan. Rond 3 uur waren we weer thuis (lang leve een abonnement ;) ), nu nog wat opruimen en dan richting de bbq. Fijn dat ik inderdaad zelf niet voor eten hoef te zorgen. Het zonnetje schijnt ook nog lekker vandaag, prima dagje dus!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-09-2017 08:34
Ik heb je geen PB gestuurd want dat ding doet het toch niet.
Maak even een emailadres aan dat je verder niet gebruikt.
Doe ik, wat lief dat je me helpen wil.

Meld je het even als je um hebt en dit leest :$ :smooch: ?

Het was een geweldige dag maar ik had andere schoenen aan, mijn arme pootjes... :'-( :'(
Maar het belangrijkste is dat ik een erg leuke dag had!
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 20:50
3.80% gewijzigd
Een abbo Efteling, wat lijkt me dat leuk zeg.

En die loggia's lijken me ook te gek.
Ik had bedacht dat ik nog een zomerjurken wou hebben voor de vakantie .. maar de herfst collectie hangt alweer in de winkels. Ik ben een beetje te laat :facepalm:

Wel nog leuke kleren gescoord wat weer helemaal niet de bedoeling was.. haha
Floor789 schreef:
02-09-2017 18:49
Ik had bedacht dat ik nog een zomerjurken wou hebben voor de vakantie .. maar de herfst collectie hangt alweer in de winkels. Ik ben een beetje te laat :facepalm:

Wel nog leuke kleren gescoord wat weer helemaal niet de bedoeling was.. haha
:-D Dat heb ik nou ook altijd, dat ik pas iets wil als het te laat is/al weg uit de winkels ;-D (ok ik heb schijthekel aan winkelen en ga ook pas iets nieuws halen als er nog 3 draadjes aan zitten...)
Ik kreeg zojuist bezoek van een halfnaakte mannelijke gespierde huisgenoot. Helaas was het iets minder spannend dan het voorvak doet vermoeden. Hij wilde weten of zijn haar goed zat :proud:

Zijn haar zag er goed uit. De rest ook trouwens :$
FiIee schreef:
02-09-2017 19:20
Ik kreeg zojuist bezoek van een halfnaakte mannelijke gespierde huisgenoot. Helaas was het iets minder spannend dan het voorvak doet vermoeden. Hij wilde weten of zijn haar goed zat :proud:

Zijn haar zag er goed uit. De rest ook trouwens :$
Nah Filee, je was wel onder de indruk! Op 2 topics posten bewijst dat :rofl:
herfstappeltaart schreef:
02-09-2017 19:22
Nah Filee, je was wel onder de indruk! Op 2 topics posten bewijst dat :rofl:
Ja! Ik moet er even van bijkomen :P

Zo mooi lichaam :proud:
Alleen een beetje jammer dat hij te jong voor mij is.
FiIee schreef:
02-09-2017 19:24
Ja! Ik moet er even van bijkomen :P

Zo mooi lichaam :proud:
Alleen een beetje jammer dat hij te jong voor mij is.
Wacht maar tot je 60 bent :cry:
02-09-2017 19:25
Sst. Zeg dat nou niet. Ik vind 30 al erg genoeg :cry:
02-09-2017 19:25
Te jong? is er zoiets als te jong? Nahhh, daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan.
Cateautje schreef:
02-09-2017 19:28
Te jong? is er zoiets als te jong? Nahhh, daar heb ik nou nog nooit bij stil gestaan.
Als bijna dertiger kan je niet iets beginnen met een jochie van net 19. Dat kan gewoon niet.
FiIee schreef:
02-09-2017 19:29
Als bijna dertiger kan je niet iets beginnen met een jochie van net 19. Dat kan gewoon niet.
Waarom niet?
Cateautje schreef:
02-09-2017 19:36
Waarom niet?
Dat voelt niet goed voor mij.
Cateautje! :cheer: Inmiddels al zaterdagavond maar ach, zo leuk weer een zaterdagtopic van je te zien! :jump:
NYC schreef:
02-09-2017 19:38
Cateautje! :cheer: Inmiddels al zaterdagavond maar ach, zo leuk weer een zaterdagtopic van je te zien! :jump:
Leuk dat je het leuk vindt. :proud:

Misschien open ik er volgende week weer eentje, wees er dan bij, want je hoort erbij. :)
FiIee schreef:
02-09-2017 19:37
Dat voelt niet goed voor mij.
Raar!
FiIee schreef:
02-09-2017 19:29
Ben het met mevrouw Teau eens, leeftijd zegt helemaal niks..
Ach en alleen van het uitzicht genieten is ook leuk.. :proud:
Alicereturns schreef:
02-09-2017 20:08
Ben het met mevrouw Teau eens, leeftijd zegt helemaal niks..
Ach en alleen van het uitzicht genieten is ook leuk.. :proud:
Het uitzicht was niet verkeerd nee :proud:
Cougar.......trend.
Zet die trend voort of start die trend op...........gun jezelf ook eens wat Filee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven