Het is zaterdagmorgen!
zaterdag 2 september 2017 om 08:01
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. 
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
zaterdag 2 september 2017 om 08:04
Goedemorgen Cateautje!
Leuk een zaterdag topic!
Hier gaan we straks naar (de laatste?) pas-sessie van het trouwpak van mijn aanstaande man, daarna hebben we een bezichtiging bij een woning.
En vervolgens gaan we lekker uitrusten samen.
En vanavond lekker eten afhalen, wat eigenlijk gister al op de planning stond maar toen had ik al gekookt voor vriend het voorstelde!
Fijne zaterdag!
Leuk een zaterdag topic!
Hier gaan we straks naar (de laatste?) pas-sessie van het trouwpak van mijn aanstaande man, daarna hebben we een bezichtiging bij een woning.
En vanavond lekker eten afhalen, wat eigenlijk gister al op de planning stond maar toen had ik al gekookt voor vriend het voorstelde!
Fijne zaterdag!
zaterdag 2 september 2017 om 08:08
Hè Cateautje, leuk je er eens te zien! Veel pezier vandaag.
Wij sluiten vandaag de zomer af met een buurt-barbecue. Het sportseizoen van de kinderen begint vandaag dus gaan we even kijken. Middelste heeft met zijn 17 jaar en plaatsje gekregen in senioren 2 dus best bijzonder om bij zijn debuut te zijn!
Morgen komt onze dochter terug van acht weken vakantiewerk en sluiten we als gezin de vakantie af met een etentje.
Maandag begin ik met mijn nieuwe baan, en vrijdag met mijn andere nieuwe baan.
Alleen maar leuke dingen dus!
Wij sluiten vandaag de zomer af met een buurt-barbecue. Het sportseizoen van de kinderen begint vandaag dus gaan we even kijken. Middelste heeft met zijn 17 jaar en plaatsje gekregen in senioren 2 dus best bijzonder om bij zijn debuut te zijn!
Morgen komt onze dochter terug van acht weken vakantiewerk en sluiten we als gezin de vakantie af met een etentje.
zaterdag 2 september 2017 om 08:10
De dag nadert langzaam maar gestaag, whoehoehoehoe.Daremanda schreef: ↑02-09-2017 08:04Goedemorgen Cateautje!
Leuk een zaterdag topic!
Fijne zaterdag!![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook trouwen!
zaterdag 2 september 2017 om 08:12
De Efteling is altijd leuk en nu de vakantie voorbij is misschien niet zo druk. Fijn ook dat je dan niet hoeft te koken vanavond.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-09-2017 08:07Goedemorgen!
Zometeen even een paar uurtjes de Efteling in, met een vriendin.
Vanavond heb ik een BBQ. Hopelijk blijft het goed weer zoals nu!
Fijne zaterdag allemaal!
Geniet van je dag.
zaterdag 2 september 2017 om 08:13
Wat ben je er vroeg bij, handig want dan kan ik even posten voor ik weg ga.
Wat ik vandaag ga doen? Wandelen!
Ik woon in een gebied waar (net als bij jou maar dan een paar jaar later) in de 2e wereldoorlog heel hard gevochten is tijdens de Market Garden operatie.
Ivm dat zijn hier in september ieder jaar allerlei herdenkingen en dat begint met de Airborne wandeltocht. (Kan je kiezen, 10, 15 25 of 40 km)
Is reuzegezellig en een gigantische happening, ik doe ieder jaar mee (met vrienden of familie), uiteraard sla ik dit jaar niet over.
Ik heb er veel zin in dus ik stond 2 uur geleden al vrolijk naast mn bed te springen
Vanavond nog wat drinken met een vriendin, als ik daar nog puf voor heb en mn voetjes daar nog zin in hebben..
Fijne zaterdag!!
Ps wat ik je laatst vertelde is ff anders gegaan dan gehoopt, er is iets gebeurd waarna ik besloten heb om weer single te zijn omdat ik in ging zien dat deze persoon niet goed is voor mij en ik niet denk dat ik gelukkig word van deze relatie.
Baalde ik kort erg van maar ben nu erg opgelucht (scheelt een hoop stress) en trots dat ik voor mezelf opgekomen ben
Hou je idd in met shoppen, zal duimen dat je die schadevergoeding snel hebt, kun je meteen een weekendje Parijs regelen als je ff goed wil shoppen
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 02-09-2017 08:22
24.19% gewijzigd
Zeker allemaal leuke dingen.Andersom schreef: ↑02-09-2017 08:08Hè Cateautje, leuk je er eens te zien! Veel pezier vandaag.
Wat worden dat voor banen die je gaat vervullen?
Ja, ik verheug me het meest op de ceremonie en daarna op de huwelijksreis
zaterdag 2 september 2017 om 08:14
Goedemorgen Cateautje,
Ik lig op de bank, dochter zit tv te kijken en manlief mag uitslapen. Morgen is het mijn beurt
Straks de week boodschappen doen, nog wat uitnodigingen voor de verjaardag van dochter rond brengen, kaarsje naar graf van zoon brengen en het en der alvast beginnen met spullen bij elkaar scharrelen voor onze vakantie.
Morgen gaan we natuurlijk Max kijken
Al met al een rustig weekendje dus.
Ik lig op de bank, dochter zit tv te kijken en manlief mag uitslapen. Morgen is het mijn beurt
Straks de week boodschappen doen, nog wat uitnodigingen voor de verjaardag van dochter rond brengen, kaarsje naar graf van zoon brengen en het en der alvast beginnen met spullen bij elkaar scharrelen voor onze vakantie.
zaterdag 2 september 2017 om 08:17
Hallo Alice, Ik heb nog naar je uitgekeken want ik wilde nog iets voor je doen, maar je was in geen velden of wegen te bekennen en vandaag dus letterlijk niet.Alicereturns schreef: ↑02-09-2017 08:13![]()
![]()
Ha lieve Cateau, goedemorgen!!!
Wat ben je er vroeg bij, handig want dan kan ik even posten voor ik weg ga.
Wat ik vandaav ga doen? Wandelen!
Ik woon in een gebied waar (net als bij jou maar dan een paar jaar later) in de 2e wereldoorlog heel hard gevochten is tijdens de Market Garden operatie.
Ivm dat zijn hier in september ieder jaar allerlei herdenkingen en dat begint met de Airborne wandeltocht. (Kan je kiezen, 10, 15 25 of 40 km)
Is reuzegezellig en een gigantische happening, ik doe ieder jaar mee (met vrienden of familie), uiteraard sla ik dit jaar niet over.
Ik heb er veel zin in dus ik stond 2 uur geleden al vrolijk naast mn bed te springen![]()
![]()
Vanavond nog wat drinken met een vriendin, als ik daar nog puf voor heb en mn voetjes daar nog zin in hebben..![]()
Fijne zaterdag!!
Fijne zaterdag meid, geniet ervan.
zaterdag 2 september 2017 om 08:17
.
Ik ben onderwijsassistent en heb de afgelopen jaren heel veel korte contacten gehad omdat ik ook invalsbasis werkte. Max drie maanden en soms zelf minder dan een week. Nu ben ik aangenomen voor een heel schooljaar! 24 uur op twee scholen.
zaterdag 2 september 2017 om 08:18
Dat leest als een vredig dagje. Ik hoop dat het je brengt wat je wenst.smart79 schreef: ↑02-09-2017 08:14Goedemorgen Cateautje,
Ik lig op de bank, dochter zit tv te kijken en manlief mag uitslapen. Morgen is het mijn beurt![]()
zaterdag 2 september 2017 om 08:19
Wij gaan vandaag de kinderen na 3 weken bij de andere ouders weer ophalen. Gelukkig hebben we ze alledrie tussendoor wel een paar keer gezien (fijn dat dat kan bij onze beide exen
)
Daarna gaan we het land door, want we hebben een pup gekocht en de kinderen hebben de pup nog niet gezien, dus die willen ook wel even kijken. Over 2 weken mogen we hem ophalen.
Daarna gaan we het land door, want we hebben een pup gekocht en de kinderen hebben de pup nog niet gezien, dus die willen ook wel even kijken. Over 2 weken mogen we hem ophalen.
zaterdag 2 september 2017 om 08:20
Gefeliciteerd met je aanstellingen. Dat gaat de goede kant op. Heel veel plezier gewenst in je werk, is een mooi beroep.
zaterdag 2 september 2017 om 08:21
zaterdag 2 september 2017 om 08:22
Gezellige dag gewenst Cateautje! En natuurlijk ook de anderen.
Wij zijn net twee dagen terug van vakantie. Maandag weer werken. Vriend is nu op een LAN en komt morgenmiddag pas weer terug (gistermiddag vertrokken). Peuter en ik hebben net ontbeten en we gaan zo op de fiets de stad in, ze moet schoenen hebben en regenlaarzen en we doen een rondje markt. Later op de dag ook nog wat boodschappen hier in de buurt en dan hoop ik dat ze na de lunch lekker slaapt, dan kan ik het namelijk ook doen (morgen 28 weken zwanger en dat kost best wat energie). We vermaken ons wel samen
.
Wij zijn net twee dagen terug van vakantie. Maandag weer werken. Vriend is nu op een LAN en komt morgenmiddag pas weer terug (gistermiddag vertrokken). Peuter en ik hebben net ontbeten en we gaan zo op de fiets de stad in, ze moet schoenen hebben en regenlaarzen en we doen een rondje markt. Later op de dag ook nog wat boodschappen hier in de buurt en dan hoop ik dat ze na de lunch lekker slaapt, dan kan ik het namelijk ook doen (morgen 28 weken zwanger en dat kost best wat energie). We vermaken ons wel samen
zaterdag 2 september 2017 om 08:23
Wat goed, die goede verstandhouding, je leest weleens anders. Dus de vakantie is voorbij. Is heerlijk om je kinderen weer bij je te hebben, geeft weer leven en gezelligheid.Amaqanda schreef: ↑02-09-2017 08:19Wij gaan vandaag de kinderen na 3 weken bij de andere ouders weer ophalen. Gelukkig hebben we ze alledrie tussendoor wel een paar keer gezien (fijn dat dat kan bij onze beide exen)
Leuk, een pup! Wat is het voor merk?
zaterdag 2 september 2017 om 08:23