Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, vraag anders de directeur om opslag! Hij heeft nog enige speelruimte, heb ik uit betrouwbare bron!
Alle portemonnees weer terecht?

Ik heb een stukkie. Het is nog te lang.
Klotedag vandaag. Ik ben geirriteerd, jankerig en onredelijk. Ernstig toe aan Gezelligheid ende Genoeglijkheid. Volgens mij moet ik ook zo'n daglichtlamp gaan kopen, heb net het idee alsof ik keihard richting de herfstblues ren.

Zo, genoeg geklaagd alweer. Koffie, anyone?
.
O, toch nog even klagen. Ik heb het koud. En ik heb het zo koud omdat...........

..............

...............

..............

het erop lijkt alsof de dozen met daarop "Winterkleding Marie" en "Laarzen Marie" verdwenen zijn tijdens de verhuizing.

Dikke huil-smiley.

Nou zullen jullie denken: feins! Een reden om te winkelen! Maar echt AL mijn winterkleding zit in die dozen en vrijwel AL mijn laarzen. In ieder geval de kleding en laarzen die ik voor mijn werk nodig heb. Gofferjuu.
.
**geeft M'anas wat Vitamine B en begint een lekkere sjaal voor haar te breien**

Moet je misschien even zoeken in de kledingkasten van Oudste Dochter? Hoeveel verhuisdozen staan er nog, niet uitgepakt? Allemaal even nazoeken, ik vond mijn fototoestel-oplader tussen de tuinspullen, na de verhuizinig.

Heb vandaag met Jom - Mk ging bij een vriendinnetje spelen - vlierbessen geplukt en er jam van gemaakt Holadiee huischelijk geluck

NU zit ik alleen wel met 5 potten vlierbessenjam. Dat gaan we niet opkrijgen, denk ik. Maar eens gaan uitdelen.
Schrijven is schrappen tila .

Oh Marie . Snap je helemaal. En verdwenen laarzen en kleding is ook gewoon heel erg balen.

Toen mijn vader met zijn tweede vrouw ging samenwonen heeft zij een vuilniszak met schoenen wegegooid. Daar was zij ook ziek van.

Spullen kwijt raken tijdens verhuizing sucks.

Zijn de portemonnees weer terecht? Dat sucks ook.

Weer werken ook niet leuk. Ik heb de afgelopen drie weken in zo andere flow gezeten heb, dat ik het allemaal vergeten ben. Nou ja korte week gelukkig.
*dubbele posting*
Oh lekker Tila.

Ik hou me aanbevolen.
Portomonee gevonden! Zat gewoon in een andere tas :-)

He wat klote M' Anas! Ik hoop inderdaad dat alles in een hoek of kast is beland waar je het niet zo snel verwacht. Heb je nog gezocht of geen zin meer gehad?

Jummie vlierbessenjam :-)
Komen julllie op MK's verjaardag? Krijg je een pot mee gezien de enthousiaste reacties hier zal ik binnenkort nog maar een boom gaan leegplukken

(want suup, jij mag deze versie niet, zit zoetstof in)
Ja leuk, wanneer is MK jarig?
5 oktober maar aangezien je ouder bent dan 6, mag ij op 3 oktober komen
Koffie iemand?

Versie met zoetstof laat ik inderdaad aan mij voorbijgaan. Hoewel het rosebier laatst bij kjong ook met zoetstof redelijk goed ging, maar dat was geen aspertaam.

Tila goed nieuws ik kan 3 oktober .

Fijn Darly dat je je portemonnee gevonden hebt.

Druk dagje vandaag. Ga maar snel wat doen.
:-[. Lees net dat Patrick Swayze overleden is. Weer een stukje jeugdsentiment definitief verleden tijd.
Ja, sneu he...

Ik lust wel koffie.

En ik ben moe. Ik hoest nog heel erg, en dat is niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust... en ik heb geen zin om te werken. Bleh.
Dat snap ik wel dat je geen zin hebt om te werken. Ga je nog iets zeggen over polo-incident? Of laat je het maar even vanwege dat je je niet lekker voelt.

*geeft meer koffie*
Zo, mag ik even meedippen? Hee Mims, had je gisteren trouwens even aan mij kunnen vragen hoor, ik liep met allerhande cash van GG vanwege nog uit te ruilen spullen met Gitarist (Is gisteravond allemaal geregeld voor zover GG dat nog niet gedaan had, dus nu iedereen weer voorzien van alle eigen sleutels, pinpassen en lenzendoosjes )

Voel me niet lekker en het weer helpt niet.

Gedver M'nas, dat lijkt me echt een RAMP. Fijn shoppen best leuk, maar dan dat het toevoegt aan wat je gewoon hebt. Maar het moet toch ergens zijn, dat kan toch niet zomaar verdwenen zijn?

Ik heb een polo-incident gemist geloof ik, waar moet ik naar terug?
Heb wel ontzettend lief een prachtige parelhanger gekregen van getrouwde Vriendin, voor bewezen campagne- tevens bruiloftdiensten. Was er helemaal emosiejoneel van.
Oh, wat lief, Lil, van Vriendin!

Poloincident is van vrijdagavond. Doordat er helemaal niks aan me was doorgegeven stond ik vet overdressed op de premiere, en dat was Niet Leuk.

Heb het niet meer aangekaart. Heb geen zin in confrontatie, bovendien zat ik tot 1300 alleen op kantoor (wat kan je dan lekker dóórwerken!) en daarna was het planningvergadering.

MK speelt bij vriendinnetje. Wat heerlijk, rust in huis
Hee D! We zijn allebei experienced farmers!

(Heb een beetje obsessief zitten boeren vandaag )
In kelder het stukje voor mijn oude baas

Ik heb 11 woorden geschrapt. Ze doen het er maar mee.
Iemand koffie?
Graag.

Heel erg nodig.

Het was weer een memorabele stamkroeg avond. Inclusief scharrel die mij flink heeft bezig gehouden vannacht.
*ringelt een belletje* Tis mediation day today!
Lekker, Tila.

Fijn, Suup.

Succes, Darly.

Oh, en:

Argh, Tila. Op 5 oktober is Mops er niet... Da's balen!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven