Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
En op 3 oktober? Want ik had al zo'n vermoeden dat Mops niet direct na school zou aanschuiven bij MK...

Hoe gaat de mediation?

Ik baal. Net Jommetje apatisch van de koorts opgehaald op de creche. Met een hele nare hoest. Dat is morgen vast niet over.

Hij was echt heel zielig, kon alleen maar hangen en zei niks, behalve 'uh-huh' en 'ah-ah' gemompel. Mk vond hem zo zielig dat ze hem al haar knuffels heeft gegeven, om mee te slapen...
Alle reacties Link kopieren
Hi Mims.

Ca Va?

Tila wat balen en zielig zeg. En wat lief van MK dat ze hem alle knuffels heeft gekregen. voor jom en jou.
Ik bedoelde eigenlijk al de 5e, Tila.

Mops is dat weekend bji Mansey...

Oei, Jom klinkt heel zielig. Arm ventje, beterschap.

Pas je op dat jullie morgenochtend niet allemaal met sombrero's op wakker worden?

En ik ben een beetje dipperig, Suup, en dan hou ik niet zo van praten. Ik ben een asociale dippert. Maar dat ik hier weer post is een goed teken, dus het gaat weer steeds beter. Rustig aan doen helpt stukken. Thanxxx, dear!
Wat wilde ik nou toch typen?
Praten hoeft niet Mims.

*lekker in een luie stoel naast de open haard met een kopje thee*. Ook een goed idee?

Ik kom niet op gang vandaag, gek he? Met weinig slaap en seksspierpijn. Wist niet eens met wie ik vannacht in bed heb gelegen . Dankzij googlewonderAnemoon weet ik het nu wel. (wist een achternaam, een voorletter en zijn beroep).

Darly hoe gaat het met de mediation vandaag?
Ik had geheel en al over de seksscharrel heengelezen!

Huisarts vermoedt geen mexicaanse griep. Wel kinkhoest dus Jom heeft AB (nu goed opletten wie uit welk flesje moet krijgen) . Laat je daar al die prikken voor zetten!

Ik ga even opzoeken waar er kinkhoestepidemieen zijn.

Wel opvallend: bij de apotheek waren de schappen van anti-verkoudheidssypmtomen-middelen behoorlijk leeg aan het raken... heel UberVinex is ziek!
Tssssk heb ik eens een scharrel lees je eroverheen.

Kinkhoest tjeee, das best heftig
pompidom, mijn computertje is er weer.
Hee, da's fijn

Jom is ook echt niet lekker. Heeft 4 happen eten op en lag er op eigen verzoek alweer om 1800 in. Lief blijft morgen thuis bij hem, en hoe we het vrijdag doen zien we dan wel weer.

Weet je nog wel of het leuk was, de seksscharrel?
Grinnik...ik ben wel benieuwd naar de sexscharrel!

voor Tila en haar zieke kinders

Verder info in de Kelder!
Dank

Vertel eens wat meer in de kelder? Ik ben reuze benieuwd!
Ja hoor ik weet nog best hoe het was, lekker namelijk .En onerzadigbaar en ik ben het allemaal niet meer gewend.

voor Jom.

*duikt nog even de kelder in voor ik in mijn bed stort*
Hahahahahahaha, Suup heeft gesloerd!!! En groot gelijk heb je trouwens, van sex knapt een mens altijd erg op.

Tila: wat naar voor Jom. Oudste Dochter heeft ook kinkhoest gehad toen ze een jaar of 8 was, en dat verliep "normaal", dus: een week of 6 ziekig maar alleen de eerste dagen écht erg ziek. Toen de koorts gezakt was na een paar dagen, knapte ze op en had ze weliswaar nog wel fikse hoestbuien (feins gecombineerd met braken) maar ze was niet meer enorm ziek. Ik hoop dat dat bij Jom ook het geval is. Die hoestbuien zijn behoorlijk angstaanjagend, he?

Mims: knuffel. Ik vind het rot voor je dat je je dipperig voelt en herken het stil worden heel erg, dat doe ik ook als ik me niet fijn voel. Komt vanzelf weer, als je van je af wil tikken dan lezen we je (hier danwel in de kelder) en als je even stil wilt zijn dan is dat ook helemaal goed. Ik hoop wél dat de zon snel weer een beetje gaat schijnen bij je.

Ik ga even de Darly-update lezen in de Kelder voordat ik mijn bed induik, ik heb namelijk vergadermarathonweek en vertrek 's ochtends midden in de nacht 's ochtends midden in de nacht al op het onchristelijke tijdstip van zes uur van huis, om er rond half 8 's avonds weer in te rollen en ik ben dus moe.
.
Wat een tijdstip! Dat zou verboden moeten worden!

Het suffe is dat die hoestbuien niet heel erg lang duren. Ze klinken wel behoorlijk onappetijtelijk (lees: op de creche deed ie het voor het eerst, terwijl ie naast me stond en mijn instinctieve reactie was opzij springen, zodat ie mij niet vol zou kwatten, waarop de leidsters heel erg moesten lachen om mijn reactie)

Het is afwachten. Als het kinkhoest is - want de test is nog niet terug - zijn we er in ieder geval erg snel bij. Scheelt weer.

Suup neemt nog steeds niet op. Ik doe een kasteelbelavondje. Had Bloes al aan de lijn, maar dienam gapend op, poog suup dus te bellen, maar die neemt ook niet op. Hmmm. Is er nog iemand wakker?
Suup sliep al toen je belde. Ik heb vaag in mijn onderbewustzijn geregistreerd dat de telefoon ging en en weer verder gaan slapen.

Marie dat is vroeg en wat Tila zegt, zou verboden moeten worden. Sterkte.

Wanneer krijg je uitslag van de tests Tila?

Ik heb drukochtendje, daarna met mamasuup naar ziekenhuis voor de hectingen verwijderen en vanavond (durf het bijnaniet te zeggen) bijeenkomst in stamkroeg.

Maar eerst koffie
Volgende week pas uitslag. Jom heeft geod geslapen en minder hoge koorts, dus dat is al iets.

Hehehe, weer naar stamkroeg. weet je zeker dat je je nog durft te vertonen, of heb je je misschien misdragen
Dat is fijn Tila.

Misdragen begon pas thuis

Oh wat ben ik blij dat ik mijn laptopje weer heb.
Gezellig zeg, stamkroeg . Is die ene waarvan je inmiddels weer een voornaam paraat hebt er wellicht ook?
Wellicht ja. Zou zomaar kunnen. En zo niet we hebben elkaars nummer
Hihi

Nou, poehpoeh, wat is Jom ziek zeg. Hij heeft nog wel verhoging en produceert af en toe ene hoestbuitje - vergeleken bij gister ect niet imposant - heeft weliswaar bijna 5 uur geslapen vanmiddag, maar is nu vrolijk aan het spelen.

Ik voel me altijd een beetje bekocht als we daarvoor allerlei thuiswerkdingen mobiliseren
Zoooooooooo, ik ben 'm wat vroeger gepeerd vandaag, dus op een redelijk christelijk tijdstip thuis.

Tila: fijn dat Jom minder ziek is dan je vreesde! Dat bekocht voelen ken ik trouwens, hahahahaha.

Lil: ik las elders nogal alarmerende berichten van je. Da's schrikken! Ik zend je gewoon wat extra kilo's van mij toe, ik zeg: een win-win situatie.

Suup: neukse vanavond :-).
.
Mag je morgen nou op een normale tijd uit bed?

Jom zakte gelukkig toch nog een beetje in en werd weer wat warmer, vanavond, zo vlak voor z'n AB-shot. 'Gelukkig' is ie dus toch nog een beetje ziek.

(Agos, dat kereltje toch, zit ik em ziek te 'wensen' zodat ik het voor mezelf kan verkopen dat ik morgen thusiwerk.... ontaard! Dat ben ik!)
Nee, morgen mag ik op een abnormale tijd uit bed, want ik werk morgen thuis dus slaap lekker even uit. Of niet, als ik mijn voornemen om voor dag en dauw mijn ouders uit te zwaaien (ze gaan nl op vakantie morgen) wil uitvoeren. Daar denk ik dus nog even over na.

Hahahahahaha, geniet gewoon van je thuiswerkdag morgen!
.
Na uitzwaaien kan je iig je bed weer in... als je zou willen...

Ik geniet nooit echt van thuiswerken. Moet mezelf echt dwingen nuttig te zijn, ik ga altijd werkontwijkend gedrag vertonen...
Ik ook, daarom ben ik zo gek op mijn thuiswerkdag :-)
.
Ja, maar ik werk maar 16 uur, en ik heb gemiddeld genomen voor 20 uur werk. Dan is hatseflatsen ook niet handig...

En dat malle boerderijverslavinkje waar Darly me aan geholpen heeft werkt ook niet echt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven