Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
AAAAh wat schattig Darly.

Sterkte bij bedrijfsarts straks. Hoe laat moet je er zijn?
;0 dank jullie wel!

Darly, sterkte.

Suup, misschien wel. Robuuste man, zwart haar, snor. Was altijd op feestjes van mijn ouders.

Hoe gaat het met pjoeter? Beter dan gister, of moet ie weer terug?

MK heeft net heel stoer zich voor het eerst in het Verkeer begeven, op fietsje zonder zxijwieltjes. en ze is nu een beetje over haar overmoed heen (gelukkig maar) maar ze heeft wel heen en terug naar zwemles gefietst! Knap kind!
De afspraak is om half 2, helemaal in de Hoofdstad helaas maar dat was de enige mogelijkheid want anders werd het pas vrijdag. Ben er toch wel een beetje peux nerveux over maar het zal vast wel meevallen. Ben de laatste van de afdeling die de afgelopen weken nog niet bij hem is geweest :-)
Hey Tila, van harte met je jubileum! (Ik las je post in het teltopic )
Dank, Sarah!

Niet nerveus zijn, D, het is maar een arts die het beste met je voor heeft en je het liefst zo snel mogelijk zo gezond mogelijk weer aan de bak heeft. Komt goed
En dat kwam het inderdaad. We hebben afgesproken dat ik net zo lang ziek blijf totdat er een structurele oplossing wordt geboden voor het gedoe op de afdeling. En die oplossing is niet ' trek het je niet aan' , ' doe maar wat je kan op zo'n dag' of ' gewoon loslaten' .

He fijn, dat lucht op: eindelijk rust :-)

*zet thee neer* Koekje erbij?
He, wat fijn, D! Goed zo!

Geen koekje, geen koffie, want heb net heeeeerlijk gegeten met mijn Lief, mijn kroost en mijn ouders Mijn kroost (en mijn ouders en mijn Lief, maar dat wist ik al) zijn geweldige disgenoten en trekken het zo nu en dan best tot heel erg laat en MK is nu met ouders mee ter logering ende vermaeck

Ik heb wel teveel wijn op. Maar ook Coquilles en de meest goddelijke entrecote, dus ik ben helemaal blij
Oooooo coquilles - dat is zo lekker!!! En entrecote waarschijnlijk ook, maar dat heb ik vegetarisch verdrongen

Wauw: 12,5 jaar: en nog steeds goed en leuk en mooi. Daar mag (moet) op gedronken worden * proost met bubbels * !

Zo, heb net goed rondje gesport voor eerst na omvalincident, dat stemt tevreden.

Sjonge Darly, geen kattepis (sorry Suup) allemaal. Wel fijn van rust. Nou nog graag structurele oplossing natuurlijk, maar misschien niet allemaal in ene week te regelen.

Ik ga pogen met gezin en al naar de MK verjaarsviering te komen (wat een heerlijk enthousiaste reply op mijn bericht had je Tila ): zijn jullie daar ook allemaal? Ja? Ah, toe? Lijkt me erg gezellig (en anders ook wel hoor, maar nóg leuker met Kasteelvrouwen in overvloed).

Poe, nou is die bruiloft achter de rug en hoef ik niet meer driemaaldaags met de Gitarist over de telefoon, de mail of live in contact te kissebissen over hoe we wat allemaal moeten doen en wie nou precies muzikaal gelijk heeft (ik natuurlijk, maar jullie weten dat gewoon), en nou mís ik het. Het is een Zwart Gat. Ik bedoel: ik ga er overheen komen hoor, het is geen dramatisch gemis, maar een mens raakt eraan gewend, za'k maar zeggen. Er waren ook mensen op het feest die oprecht meenden dat wij een 12,5 jaar gesetteld stel waren, en helemaal in shock waren toen ik me vol overgave op GG stortte .
Goed feestetentje dus tila?

Fijn.

Hoe gaat het met je vader? Is hij erg verdrietig?

Ik geloof niet dat ik zijn vriend kan herinneren. Was even bang dat het om vader van M ging.

Darly, opgelucht dus? Heb je al contact gehad met je werk? *knuf* Als er iets is, of als je van je af wilt praten, weet je me te vinden he.

Ik had een nogal klotedag op het werk. Hopelijk morgen beter.

Wijn iemand?
Ik ook, van vader van M. Gelukkig niet maar toch mooi K...

Marie; doe's op de mail wat goed nieuws!?

Dar, rustig aan pop, laat dat mens je niet gek maken. Ben je veel te leuk voor.

Ik deed gisterenavond Lil na en viel om, gelukkig in de armen van MM. Hij vind het achteraf wel een mijlpaal; er is nog nooit een vrouw flauwgevallen voor hem maar het was toch een tikkie vervelend. Want de visite (buren) stond met bloemen voor de deur en de kinderen sliepen nog niet (maar wel in bed). Oudste bood spontaan haar favo-knuffeltje aan. Ik heb lieve kinderen!

Weekend was leuk! Zaterdag met drie meiden appeltaart gebakken met Eigen Appels en Zelfgelegde Eitjes. En gisteren de hele middag met VL en Dochter en nog wat mensen door de dierentuin gestruind. Suup; die kinderen zijn ook lid van jouw clubje, trouwens. Heerlijke dag want blije bekkies en zonnetje en gezellig bijgeklept, afgesloten met schransen bij de grote gele M.

En 's avonds, als het werk af is, liggen we met Denny Crane en Alan Shore in bed.

En we hebben zojuist een weekend Dublin geboekt! Dus het is druk hier maar wel goed.
Ja ben wel opgelucht, ook al merk ik dat ik deze week echt nog wel nodig heb om alle spanning een beetje uit mijn lijf te krijgen. Ook voelt het wat onzeker dat ik niet weet wanneer ik weer ga werken; volgende week, 2 weken, 3 weken? Maar goed, we zien wel. Ik heb zeker contact gehad met mijn werk; mijn naaste collega die volledig achter me staat maar het zelf ook bijna niet meer trekt en lieve steunbetuigingen van andere collega's. En, ondanks dat ik had aangegeven geen contact met haar te willen: een sms van Gekke Chefin die aankondigd morgen te gaan belllen. Zucht. Die ga ik dus niet opnemen.

Tila, ik ga ook proberen te komen maar ik heb de avond ervoor een verjaarspartij in stamkroeg (de mijne, niet die van Suup ) dus ik weet niet hoe laat ik er ben. En in welke staat :-)

Suup. Klotedagen zijn stom. Maar gaan ook weer lekker voorbij. Hoe is het met de sexscharrel?

Heb ik over het omvalincident heen gelezen Lil?

Mims, hoe is het?

En hoe gaat het met Bloes en M' anas?
Grinnik...simultaan post met Bloes!

Niet omvallen hoor Dames! Tenzij er een leuke meneer klaar staat om je op te vangen :-)
Vooral niet omvallen. Isniegoed.

D, nog niet aan denken. Er zijn vast wel dingen die je in je huis of in je hoofd nog wilde opruimen. Nu is een goed moment. Bedenk voor jezelf hoe je het wèl wil hebben op je werk, en werk dat uit naar concrete voorstellen. Meer hoef je niet te doen, kan je ook niet doen.

Ik ben een beetje behoorlijk teut was lekkere wijn bij het eten, en we hadden de zoveelste fles nog niet leeg en dus maar mee naar huis genomen. Die is dus nu wel leeg
*zet een schaal met broodjes neer, een kan dampende koffie en een doosje aspirines voor de eventuele kater van Tila*
Doe mij die broodjes maar, ik ben echt uitgehongerd. Nu duizelingen afnemen krijg ik weer ontzettende honger - realiseer me opeens dat afvallen wel eens verband kan houden met duizelig en misselijk * pling *, gunst.

~gaat fanatiek in de weer met roomboter en volvette kazen~
*stuitert* OMG! Mijn Grote Grote Held Eddie Izzard komt voor de allereerste keer naar Nederland! Waaah! Zat ik net te overwegen om naar Engeland te vliegen omdat ik hem gewoon een keer MOET zien, krijg ik net het bericht dat ie in de HMH komt met zijn nieuwe show! Donderdag om 10:00 begint de voorverkoop en ik zit er nu al helemaal klaar voor! OMG! *stuitert*

Om alvast in de stemming te komen Eddie
Lil, geen suier meer eten houdt niet in dat hje geheel en al moest stoppen met energie tot je nemen.. is je suiker gecheckt?

**geeft Darly een slaapzak om haar voor het onlineticketkantoor warm te houden**

Heb net mijn Moedermonsterrr extended version opgehaald! Ik ben helemaal blij Mk is weliswaar uit logeren, nu,dus ik n=kon even oefenen zonder kind op de aanhangfiets. Dat was wel fijn. Coole fiets heb ik nu!
Tila: gevielzieteerd met je 12.5 jarige jubileum!!!!!!
.
Dank wel! Neem allemaal een glaasje prosecco van me!
Koffie, dan?
*zet broodjes klaar voor de lunch*

Darly nog een nachtje slapen voor de kaartverkoop begint. Leuk hoor dat je er niet voor naar Enge;and hoeft. Hoewel, das ook wel leuk natuurlijk .

Ik zit even beetje vol in het hoofd. Dingen lopen niet zo leker werktechnisch. Allemaal niet zo ernsitg geloof ik, maar tis niet helemaal mijn week zullen we maar zeggen.
Hm, dat klinkt niet zo heel fijn Suup. Sterkte meid. Als je zin hebt om te spuien...

Tila, geen nood hoor, ik eet echt altijd goed, en meestal ook veel (je ként me toch!).

Nu snel mijn meisje halen, en half uurtje zoet houden totdat de papa het weer komt overnemen
Goed zo Lil, goed veel eten. flauwvallen is eng.

Suup. MIsschien ook combi met uiting van stress van zorgen voor Mamasuup?

Lekker gewerkt. Zowaar en lekker Jom gehaald, en nu ligt er een tosti in de pan voor me

Mag het natuurlijk niet zeggen, maar wat is het heerlijk rustig, zo zonder MK. Niet de superstress van de woensdagmiddag van Geen Minuuut Vertraging Mogen Hebben anders loopt alles in de soep, maar gewoon rustig op de markt kekke ondergoedjes kunnen scoren, en daarna eens rustig naar de bus enzo
Suup, als ik je ergens mee kan helpen, luisteren of kan adviseren doe je bellen he! Niet dat ik de Werknemer van de maand ben op dit moment. Zojuist braaf briefje van de bedrijfsarts gehad dat ik ' opgebouwde spanningsklachten heb ontstaan door werksituatue' en dat de arts gaat bellen met de directie over ' oplossingsgerichte voorstellen' . De brief was wel gericht aan een voor mij totaal onbekende vrouw dus het is maar goed dat de arts zelf volgende week op vakantie gaat

Verder helemaal blij met allemaal nieuwerwetse kado's: een nieuwe touchscreen telefoon, een media-harde schijf van mijn ouders als kado voor mijn verjaardag en nieuwe laarzen die niet nieuwerwets zijn maar wel fijn.

Fijn die rust Tila, ik zou me niet schuldig voelen en er lekker van genieten. Hoe is het bij jou op werk?

Ben ik te oud voor armwarmers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven