Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
voor Suup. En werkze!

**geeft tissues aan Mops**

Alhowel ik me af en toe afvraag of het ij van die enorme snotgolven niet handiger is om tampons te verschaffen

Mk was weer heel erg vroeg, vanmorgen Ik vind half zes geen tijden om wakker te worden! En ze is weliswaar heel lief stil in haar bed gaan spelen, maar hoe kan ze nou ooit uitgerust raken als ze zo retevroeg wakker is? En aan gezien ze ook een snotgolf heeft, lijkt slaap me een aangewezen geneesmethode...

Maar goed.

Koffie. Of eigenlijk: espresso. Die niet zo geweldig lekker is, maar hee, het is koffie!
Alle reacties Link kopieren
voor Suuppie...I know the feeling.....

Hier snot onderdrukt met ibu, anti-hooikoortspillen (voor de zekerheid) en neusspray...nu alleen overal pijn en zweethandjes :-S

Maar koffie gaat er altijd wel in :-)
**geeft koffie**

Aangezien dat er altijd wel ingaat

Raar dagje op werk. Bloedspoed is voorbij, kaartverkoop is begonnen, dus nu weer fluks door naar de normale gang van zaken en voorbereiding van andere dingen... even wennen, ook lastig om weer in gang te schieten.
Wat een dag zeg. tis weer eens gekkenhuis. nou ja nu even rust in de trein. zo even jarige vriendin zoenen en eigenlijk ook nog wat werkdingen. zaten er maar wat meer uren in een dag.
Woah Grote Gesprek op werk is ineens morgen! Geen tijd om voor te bereiden dus dan maar lekker fris er in...oe spannend!!!

Nu bij paps en mams want paps is jarig :-)
Spannend, Darly! Gefeliciteerd met je paps!

Suup al thuis?
Kweenie. Ikke wel, na een betrekkelijk zinloze expeditie naar kantoor (afspraak ging niet door, bleek toen ik er al was. Da's 4 uur reizen voor de kat z'n, eh, voor niks). Wel goed gewerkt hoor, maar dat had vanuit huis ook gekund.

Afijn, beetje te druk en te veel achter computer om nog lekker relaxt te Kastelen, maar wel even dit: Zeelucht is Heel Heilzaam voor al uw snotkwalen . En ik heb begrepen dat het donderdag alleszins redelijk weer wordt Dus...

(Ik durf niet zo goed meer toe te geven dat ik echt niet van Herman hou, echt héél niet, maar ik vind het heel fijn dat Suup het zo mooi vindt, aangezien zij daar dan toch in de zaal zat!)

Darly: gefeliciteerd met je papa en sterkte morgen, laat je even weten hoe het ging?

Ik ga de laptop uitzetten, heb koppijn.
O zeg, vergeet ik nog helemaal een Wapenfeit: Dotta is zomaar de hele dag droog gebleven! Alles gepoept en geplast op de wc * haartjes omhoog van pure verbijstering * . En niet dat het zo goed ging afgelopen weken, ze had er heel geen zin in. Vandaag opeens knop om kennelijk, en nou maar hopen dat het zo blijft.... (Zie je wel, ik wíst wel dat ze het kan, volgens mij kan ze het echt al heel lang. Kleine Diva, kind valt echt nergens ook maar zachtjes toe te dwingen, en ergens vind ik dat ook helemaal goed )
Spannend darly. Hoe laat?

En van harte met je papa.

Lil wat stoer van dotta.

En je mag best toegeven hoor dat je niet van herman houdt.

Sterkte met koppijn.

Suup nog niet thuis, sta te roken op balkon bij jarige vriendin. Even ontspannen na rare drukke dag.
Geef jarige vriendin een dikke knuffel!
Wat wilde ik nou toch typen?
:-) mims
Gesprek is morgen om 13:00. Meer nieuws voor nu in de Kelder.

*geeft Dotta een welgemeende WHOA*
Sterkte morgen Darly
Komt goed, Darly, maar toch: sterkte! Altijd spannend, zo'n gesprek!
**goeiemorgen!**

**zet koffie neer**

Darly, sterkte vandaag!
*pakt dankbaar koffie*

Ben al even aan het werk. Twee persberichten op scherp, eentje voor zo, eentje voor maandag en een derde rond ik straks op kantoor af vor vanmidddag. Ook nog even een interview voorbereid voor straks.

pfff en de dag is nauwelijks begonnen.

Ik heb wel energie geloof ik.

Ik liep gisteren op andere wekplek zo te stuiteren van alles wat er tegelijk gebeurde, maar blijkbaar met zo'n positieve inslag dat ze vroegen of ik misschien verliefd was

Darly niet ligen malen vannacht? Het komt goed. Het is goed dat er iets gebeurt
Hup Darly!
Dankjewel Ladies :-) Ik heb prima geslapen, tot mijn grote verbazing. Nu wel een beetje zenuwachtig maar tegelijkertijd ben ik mezelf geestelijk enorm aan het oppeppen. Getting ready to rumble. En op een vage manier heb ik ook wel zin in het gesprek: eindelijk krijg ik de kans om mn hart te luchten, eindelijk gebeurt er in ieder geval iets.

Chefin is al op kantoor en doet enorm vriendelijk en of er niks aan de hand is. Maar zoals mijn moeder gisteren al zei: zij voelde zich ook niet schuldig toen jij in tranen thuis zat en heel ongelukkig was dus nu hoef jij dat ook niet te doen.
Darly: ook van mij heel veel succes gewenst vandaag! Zet 'm op.

Suup: wat heerlijk dat je zo genoten hebt bij Herman! Nu je zegt dat het mag, durf ik ook wel toe te geven dat ook ik heel erg NIET van Herman houd. Ik krijg altijd kriebels op nare plaatsen van de stem en vooral de intonatie van die man. Goed dat smaken verschillen dus :-).

Gisteren verhuisd met Werk. Het zal best allemaal heel cool ende trendy zijn, maar die verhuizing met bijbehorende problemen (niks werkte naar behoren, mijn verhuisdozen met werkdossiers en persoonlijke bureau-spullen zoekgeraakt en nog niet boven water etc.) zorgde dat ik gisteren een soort melt-down had op werk. Gelukkig ben ik vanaf nu bijna 2 weken vrij om me op Project Verhuizing te storten. Ik zou zoooooo graag willen dat het gewoon ineens POEF zondag was en het ergste achter de rug!

*gaat weer verder met dozen inpakken, kan geen doos meer zien*
.
*duim duim*

Ik heb vandaag een aanvraag gedaan voor een blue tooth oortje, krijg een muisarm van het bellen.

Verder draai ik op pure adrehaline. Heerlijk

M'anas sterkte de komende dagen.
Een aanvraag gedaan? Had het maar gezegd, ik heb er meerdere. Geef een gil als het niet lukt, dan stuur ik er 1 op.

Lil: ik heb inmiddels 2 flinke tassen vol met kleding Maat Klein. Ik zal even met Bloes overleggen over de overdracht enzo. Haast heeft het trouwens niet eens, want om deen of dandere reden is de meeste kleding winterkleding. Betekent dat dan dat ik in de winter dunner ben dan in de zomer, of gewoon dat de meeste kleding die ik heb, winterkleding is vanwege slechte zomers ofzo?

Voor degenen met interesse in kinderkleding in diverse maten: morgen ga ik de kasten van de kinderen opruimen. Bloes, welke maat heeft Oudste Bloesje? Nog interesse in kleding die nu wellicht te groot is maar handig voor geval ze de hoogte in schiet?
.
Kelder :-) !
O, kleertjes! Kleertjes! Het wordt (helaas, maar nu toch ook wel weer gelukkig) vanzelf weer winter

Verhuizen op werk én privé tegelijk is ook wel veel gevraagd van den mensch, Nas (het wordt steeds korter), kan me de melt down wel voorstellen.

Hoe is het met Darly, weet iemand dat al??
Met Darly gaat het goed Lill :-) Eerste indruk van het gesprek heb ik in de Kelder gezet.
Ik ga zo even kijken Darly.

M'anas wat lief.

Ik heb de aanvraag gedaan om het voor werk is, dus dan mag werk er ook voor zorgen vind ik. Maar dat moet dan via mijn leidinggevende. Lekker bureaucratisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven