Het Kasteel
woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
maandag 17 augustus 2009 om 18:47
Oudste heeft me gecorrigeerd op vakantie; ik mag geen lullig meer zeggen. Daarom: Suup, wat piemelig voor je!
(en? en? Had je een schoon bed of lag de vib nu in de koelkast?)
Nu nog even wat werken want vanmorgen nadat we de meiden weg hebben gebracht naar de Onmisbare Buren op de camping zijn we naar de dermatoloog geweest. Die gaat in november mijn spataders wegspuiten. En omdat de Bloesjes er niet zijn, nemen wij het ervan; we gaan straks Japans eten. He, gezellig, met mijn vent uit zonder lastig te worden gevallen door correcties van de Bloesjes. "Thank you, thank you very very muhuhuhuhuch!" moet je zingen voortaan mam. Tsk!
~Hikt nog wat na en kijkt om de hoek van de Kroeg~
(en? en? Had je een schoon bed of lag de vib nu in de koelkast?)
Nu nog even wat werken want vanmorgen nadat we de meiden weg hebben gebracht naar de Onmisbare Buren op de camping zijn we naar de dermatoloog geweest. Die gaat in november mijn spataders wegspuiten. En omdat de Bloesjes er niet zijn, nemen wij het ervan; we gaan straks Japans eten. He, gezellig, met mijn vent uit zonder lastig te worden gevallen door correcties van de Bloesjes. "Thank you, thank you very very muhuhuhuhuch!" moet je zingen voortaan mam. Tsk!
~Hikt nog wat na en kijkt om de hoek van de Kroeg~
maandag 17 augustus 2009 om 19:52
Als alle melezers die vandaag ook in een deuk hebben gelegen zich nu even laten zien, dan kunnen we snel een schoon nieuw kasteel openen. Ja ik voel me er ook wel een beetje lullig piemelig onder. Aan de andere kant ze heeft meer huizen waar ze schoonmaakt dus ze is vast wel eens iets soortgelijks tegengekomen. Toch toch?
Maar ja mijn bed was dus opnieuw opgemaakt en de vib lag in een mandje naast mijn bed waar allerlei rommeltjes inliggen. En volgens mij was ie ook nog schoongemaakt . Nou ja verder is het huis (inclusief koelkast) ook schoon.
Nou ja ik vergeet hem dus nooit meer op te ruimen.
Goed bzig geweest vandaag in huis Tila. En eens met Marie schoon opgeruimd huis geeft ook opgeruimd hoofd. Maar mij lukt dat vaak niet. (vandaar de poets)
Bloes veel plezier met uit eten met je vent.
Darly is het goedgekomen met je 500 mails?
Ik had het crisisdruk vanmiddag en ben nu alweer aan weekend toe. Nog vier dagen voor weekend en dan nog maar 1 dag werken en dan 3 weken helemaal niets . Nu nog even katten gaan vrzorgen.
Laters
Maar ja mijn bed was dus opnieuw opgemaakt en de vib lag in een mandje naast mijn bed waar allerlei rommeltjes inliggen. En volgens mij was ie ook nog schoongemaakt . Nou ja verder is het huis (inclusief koelkast) ook schoon.
Nou ja ik vergeet hem dus nooit meer op te ruimen.
Goed bzig geweest vandaag in huis Tila. En eens met Marie schoon opgeruimd huis geeft ook opgeruimd hoofd. Maar mij lukt dat vaak niet. (vandaar de poets)
Bloes veel plezier met uit eten met je vent.
Darly is het goedgekomen met je 500 mails?
Ik had het crisisdruk vanmiddag en ben nu alweer aan weekend toe. Nog vier dagen voor weekend en dan nog maar 1 dag werken en dan 3 weken helemaal niets . Nu nog even katten gaan vrzorgen.
Laters