Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
m'anas hoe was het in het huis vandaag? voelt het goed nu met sleutel?
Ik mag het misschien niet zeggen als rasechte suupstadter, maar een keer een stuk van die andere nacht is ook best leuk. ik heb meegezongen met andre en gedanst op straat. nu nog een wijntje voor het slapen gaan. truste
Ik mag het misschien niet zeggen als rasechte suupstadter, maar een keer een stuk van die andere nacht is ook best leuk. ik heb meegezongen met andre en gedanst op straat. nu nog een wijntje voor het slapen gaan. truste

Volgens mij is elk grootstedelijk sfeertje hetzelfde bij dit soort dingen. Is alleen het accent van de mensen op de straat anders

Hier vrolijke kindertjes. MK heeft gister besloten dat twee violen en een trommel en een fluit een heel 'gesjikt lied is voor de koningin' en is er nu zelf liedjes bij aan het bedenken.

Ik denk dat ik haar op een kleedje zet, met een bakkie voor d'r voeten. Kan ze poen ophalen. Zet ik Jom ernaast, dan kan ie af en toe de tweede stem zingen ("Hoewaaa!")

Wat denk je. Zou het een trustfund opleveren?

Iemand koffie?
Jaa goed idee tila, laat ze maar voor inkomen zorgen.

Ik vond de sfeer hier toch echt wel anders dan in suupstad, maar was ook mijn eerste k-nacht hier.

Zon schijnt, papasuup ook al wakker dus een bakkie en dan de straat op.

Fijne dag allemaal
Veel plezier!
Ach, Bloes, dat is inderdaad SUPERlief! Heel erg veel plezier (duhuh....) in het hotelletje! O nee, je was vannacht natuurlijk in het hotelletje. Nou, dan hoop ik dat je lekker geslapen hebt, grijns.

Supra: het voelt mét sleutel inderdaad nog steeds supergoed. We hadden de 2 jongsten meegenomen en Jongste Zoon werd duidelijk erg blij in het huis, hij liep te rennen en blij vanuit de woonkamer de tuin in te huppelen en liep in zijn eentje van kamer naar kamer. Daar ben ik dan het allerblijste mee, want verhuizen is voor hem Eng en Anders en dus had ik daar wel zo mijn zorgen over. Die blijken dus voor niks, want hij kwam gisterenavond nog even vertellen dat: "Ik vinnut huis heel mooi, mama en ik wil een blauwe kamer met rood!".

En zo leuk: we wilden een schouw in de woonkamer maken en die vonden we gisterenavond zowaar. Op marktplaats. We hebben zo'n lol in het maken van plannen en denken over de inrichting! We moeten onszelf regelmatig even herinneren aan het feit dat het allemaal reuzeleuk is enzo, maar dat het de komende 3 weken hard werken wordt om alles af te krijgen. Ik zal zo eens kijken hoe ik foto's in de kelder kan plaatsen, volgens mij weet ik helemaal niet hoe dat moet.

Tila: op een goede omzet dan maar!

Iedereen veel plezier vandaag, wij gaan zo ook even de straat op.
.
Wil net een heel verhaal gaan tikken als ik live het ongeluk in Apeldoorn zie gebeuren...jezus
Even in suup-papa-huis. heftige beelden zeg.
Gatverdamme. Beelden uit Apeldoorn. sjesis. Ik zie het net pas. En MK stond naast me terwijl ik op het filmpje klikte
Koniginnedag was leuk, verder. We hebben niks omgezet hoor, M'anas, we hebben gekocht. MK blijkt een superafdinger, en heeft voor het luttele bedrag van 6 euro 70 , een berg barbi-meubilair, een ballenknikkertoren, een opblaas winnieh the pooh, zwemflipperttjes, een zwembordje, een knuffel-kikker , een 'juwelenkist' ( van karton) een telraam en een stofzuiger gekocht. En wat was ze trots op haar eigen portemonneetje!

Jom heeft ook weer de nodige zooi: een stuurtje-met-geluid, een fisdherpricetrein, een boekje, een knuffelnijntje (exacte kopie van die ene die die ooit van Roque kreeg) en een bromtol gescoord.

En ik heb 2 tassen en 3 loesje boekjes.

En nu een knoop in mijn maag vanwege Apeldoorn.
M'anas, wat fijn dat het huis zo geliefd is, al, meteen
Hier ook knoop in de maag en op weg naar huis. beetje vanwege apeldoorn hoewel ik al wel van plan was niet te laat terug te gaan om trein-drukte te vermijden. Maar met mogelijkheid aflassing in amsterdam heb ik wat sneller gelopen. nu alweer bijna in suupstad.

Hoe reageerde mk? pff al die mensen die het live op tv zagen gebeuren.....

Darly hoe is het nu?
Goede aankopen tila. hier rustig. heb een erg mooie sjaal gekocht voor 2.50. dat was het eigenlijk. niet eens een bambi.
ik heb een bambi voor je gescoord! "Bambi en het verdwaalde eekhoorntje", heb je die al?
MK zei "Maar het was toch een leuke koninginnedag? Was het die auto die bij ons ook zo hard reed? Maar je màg toch niet tegen mensen aanrijden?"

Ik zit als een soort van ramptoerist fotot's op geenstijl te kijken... gatverdegatver... die ene waar dat meisje 'zit' en duidelijk dood is... brrrr...
Ik heb MK trouwens op een gegeven moment weggestuurd bij de computer. Ze heeft de beelden nu een keer gezien, dat is genoeg. Te veel al, eigenlijk.
Om Gerrit Komrij maar es te citeren: " ademloos getuige van de definitieve ondergang van het zaklopen"
De foto's op geenstijl zijn echt heel erg :(

Ik kan er niet naar kijken, goed dat je MK daarbij weghaalt.
Ik kreeg kippenvel bij de toespraak van Beatrix. Wat klonk die verslagen zeg.
quote:tilalia2 schreef op 30 april 2009 @ 15:27:

ik heb een bambi voor je gescoord! "Bambi en het verdwaalde eekhoorntje", heb je die al?Wat lief. Maar ik heb hem al. Voor Jom en MK?
Die foto's op GeenStijl zijn inderdaad erg heftig, brrrr.

Ik wel wat behoefte nu aan leukere foto's: M'anas heb je al kiekjes van je nieuwe huis?

Nog steeds bij papaSuup, Suup?
Nee thuis. Verbijstering naar tv te kijken.
Ja ik ook.
Ik ben gewoon totaal in shock. Ik voel me wel een aansteller eigenlijk, maar ik ben écht aangeslagen. Zo erg aangeslagen dat wij ons feestelijke etentje bij plaatselijke toprestaurant hebben afgezegd, ik heb er geen zin in, komt volgende week wel weer.

Ik kan er gewoon niet bij. Zo sta je je oranje shirtje aan te doen en verheug je je op de tocht waar jij lekker bij gaat zijn, en zo ben je dood of heb je een dierbare verloren.

Ik ben normaliter geen overemotioneel mens ofzo, maar ik heb echt hardop voor de TV zitten snikken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven