Het Kasteel

woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?

donderdag 30 april 2009 om 08:21
Volgens mij is elk grootstedelijk sfeertje hetzelfde bij dit soort dingen. Is alleen het accent van de mensen op de straat anders
Hier vrolijke kindertjes. MK heeft gister besloten dat twee violen en een trommel en een fluit een heel 'gesjikt lied is voor de koningin' en is er nu zelf liedjes bij aan het bedenken.
Ik denk dat ik haar op een kleedje zet, met een bakkie voor d'r voeten. Kan ze poen ophalen. Zet ik Jom ernaast, dan kan ie af en toe de tweede stem zingen ("Hoewaaa!")
Wat denk je. Zou het een trustfund opleveren?
Iemand koffie?
donderdag 30 april 2009 om 08:42
donderdag 30 april 2009 om 11:32
Ach, Bloes, dat is inderdaad SUPERlief! Heel erg veel plezier (duhuh....) in het hotelletje! O nee, je was vannacht natuurlijk in het hotelletje. Nou, dan hoop ik dat je lekker geslapen hebt, grijns.
Supra: het voelt mét sleutel inderdaad nog steeds supergoed. We hadden de 2 jongsten meegenomen en Jongste Zoon werd duidelijk erg blij in het huis, hij liep te rennen en blij vanuit de woonkamer de tuin in te huppelen en liep in zijn eentje van kamer naar kamer. Daar ben ik dan het allerblijste mee, want verhuizen is voor hem Eng en Anders en dus had ik daar wel zo mijn zorgen over. Die blijken dus voor niks, want hij kwam gisterenavond nog even vertellen dat: "Ik vinnut huis heel mooi, mama en ik wil een blauwe kamer met rood!".
En zo leuk: we wilden een schouw in de woonkamer maken en die vonden we gisterenavond zowaar. Op marktplaats. We hebben zo'n lol in het maken van plannen en denken over de inrichting! We moeten onszelf regelmatig even herinneren aan het feit dat het allemaal reuzeleuk is enzo, maar dat het de komende 3 weken hard werken wordt om alles af te krijgen. Ik zal zo eens kijken hoe ik foto's in de kelder kan plaatsen, volgens mij weet ik helemaal niet hoe dat moet.
Tila: op een goede omzet dan maar!
Iedereen veel plezier vandaag, wij gaan zo ook even de straat op.
Supra: het voelt mét sleutel inderdaad nog steeds supergoed. We hadden de 2 jongsten meegenomen en Jongste Zoon werd duidelijk erg blij in het huis, hij liep te rennen en blij vanuit de woonkamer de tuin in te huppelen en liep in zijn eentje van kamer naar kamer. Daar ben ik dan het allerblijste mee, want verhuizen is voor hem Eng en Anders en dus had ik daar wel zo mijn zorgen over. Die blijken dus voor niks, want hij kwam gisterenavond nog even vertellen dat: "Ik vinnut huis heel mooi, mama en ik wil een blauwe kamer met rood!".
En zo leuk: we wilden een schouw in de woonkamer maken en die vonden we gisterenavond zowaar. Op marktplaats. We hebben zo'n lol in het maken van plannen en denken over de inrichting! We moeten onszelf regelmatig even herinneren aan het feit dat het allemaal reuzeleuk is enzo, maar dat het de komende 3 weken hard werken wordt om alles af te krijgen. Ik zal zo eens kijken hoe ik foto's in de kelder kan plaatsen, volgens mij weet ik helemaal niet hoe dat moet.
Tila: op een goede omzet dan maar!
Iedereen veel plezier vandaag, wij gaan zo ook even de straat op.
.

donderdag 30 april 2009 om 14:55
Koniginnedag was leuk, verder. We hebben niks omgezet hoor, M'anas, we hebben gekocht. MK blijkt een superafdinger, en heeft voor het luttele bedrag van 6 euro 70 , een berg barbi-meubilair, een ballenknikkertoren, een opblaas winnieh the pooh, zwemflipperttjes, een zwembordje, een knuffel-kikker , een 'juwelenkist' ( van karton) een telraam en een stofzuiger gekocht. En wat was ze trots op haar eigen portemonneetje!
Jom heeft ook weer de nodige zooi: een stuurtje-met-geluid, een fisdherpricetrein, een boekje, een knuffelnijntje (exacte kopie van die ene die die ooit van Roque kreeg) en een bromtol gescoord.
En ik heb 2 tassen en 3 loesje boekjes.
En nu een knoop in mijn maag vanwege Apeldoorn.
Jom heeft ook weer de nodige zooi: een stuurtje-met-geluid, een fisdherpricetrein, een boekje, een knuffelnijntje (exacte kopie van die ene die die ooit van Roque kreeg) en een bromtol gescoord.
En ik heb 2 tassen en 3 loesje boekjes.
En nu een knoop in mijn maag vanwege Apeldoorn.
donderdag 30 april 2009 om 15:12
Hier ook knoop in de maag en op weg naar huis. beetje vanwege apeldoorn hoewel ik al wel van plan was niet te laat terug te gaan om trein-drukte te vermijden. Maar met mogelijkheid aflassing in amsterdam heb ik wat sneller gelopen. nu alweer bijna in suupstad.
Hoe reageerde mk? pff al die mensen die het live op tv zagen gebeuren.....
Darly hoe is het nu?
Hoe reageerde mk? pff al die mensen die het live op tv zagen gebeuren.....
Darly hoe is het nu?

donderdag 30 april 2009 om 15:27

donderdag 30 april 2009 om 17:45
Ik ben gewoon totaal in shock. Ik voel me wel een aansteller eigenlijk, maar ik ben écht aangeslagen. Zo erg aangeslagen dat wij ons feestelijke etentje bij plaatselijke toprestaurant hebben afgezegd, ik heb er geen zin in, komt volgende week wel weer.
Ik kan er gewoon niet bij. Zo sta je je oranje shirtje aan te doen en verheug je je op de tocht waar jij lekker bij gaat zijn, en zo ben je dood of heb je een dierbare verloren.
Ik ben normaliter geen overemotioneel mens ofzo, maar ik heb echt hardop voor de TV zitten snikken.
Ik kan er gewoon niet bij. Zo sta je je oranje shirtje aan te doen en verheug je je op de tocht waar jij lekker bij gaat zijn, en zo ben je dood of heb je een dierbare verloren.
Ik ben normaliter geen overemotioneel mens ofzo, maar ik heb echt hardop voor de TV zitten snikken.
.