Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren

Cute inderdaad. En die twee nachten niet slapen was op de foto haar niet aan te zien.

Ik heb lekker in tuin gehangen bij vriendin, roseetje leuk gezelschap en een schmer die invalt, het leven is mooi, maar supra nu wel moe.

Van uitslapen zal de komende dagen wel niet veel komen in een vol broerhuis, dus ik duik mijn bedje in,
Veel plezier,
Dank, maar tis wel eenzaam lekker rustig
Eh suprabedje bedoel ik overigens
Eigen keus,.Je hád een wilde nacht kunnen hebben.
Veel plezier Suup!

Darly, hoekleinzijnze en hoelang en vertel vertel, mocht je ze al vasthouden en knuffen enzo of zijn ze daar te klein voor? Bij hoeveel weken zijn ze eigenlijk geboren?

Ik vind UPC maar stom. Eerst al 2 keer internet- en telefoonstoring, nu hebben we al sinds gisteravond geen vaste telefoon. Gelukkig wel internet

Iemand koffie?

Ik ga zo bij Bloes helpen. Natuurlijk uit de goedheid van mijn hart. Of ben ik gewoon retenieuwsgierig hoe het eruit gaat zien
Ja hoor, iedereen mocht ze oppakken en knuffelen. 2-ling vriendin en haar vriend zijn daar ook heel erg relaxed onder.

Ze zat volgens mij net wel of net niet in haar 37ste week. Hoe zwaar en hoe groot ben ik eerlijk gezegd vergeten :-) Ik zet wel wat foto's in de Kelder.

Maar het gedoe begint al hoor vertelde vriendin: dan liggen ze samen in zo'n wiegje en dan krijgen ze allebei tegelijk honger en zetten ze een keel op...maar wie pak je nou als eerste om te laten drinken :-) ?

Verder vandaag een rustig dagje. Ouders komen vanmiddag de hond brengen die bij mij blijft slapen omdat mijn moeder moet zingen vanavond. En aangezien de hond niet alleen kan blijven, betekent dit dat ik de rest van de dag maar een beetje met hem ga wandelen en op de bank ga hangen. Ach...zo naar is dat nou ook weer niet

Suup al wakker/onderweg? Tila, veel klusplezier bij Bloes!
Ja suup is wakker, na een heerlijke rustige slaapnacht.

Kjong ik hou die wilde nacht gewoon van je tegoed ok?

Ik vlieg pas om kwart over drie ben al ingecheked en heb boardingpas en alleen handbagage dus hoef pas rond 1 uur het huis te verlaten. Moet nog wel even boodschappen doen. Zou ik problemen krijgen als ik basterdsuiker meeneem in het vliegtuig?
Oh en ik spreek broer net het is daar heel erg warm

En we eten vanavond asperges
Dat klinkt goed Suup, have a safe trip!
nu al vertraging van 3kwartier.

hobbel dus maar een beetje rond op schiphol.
Iedereen een lekkere zaterdag gehad?

Tila, Bloes ging het klussen goed vandaag?

Ik ben goed aangekomen. Lekker al aan het bier en de asperges gezeten. En morgen heerlijk in de buitenlucht.

Het leven is mooi
**komt binnen met verse koffie, verse jus en geroosterde boterhammetjes met echte boter en kaas van de markt **

Het wordt zoooooo mooi bij Bloes! Echt, ik was flabbergasted toen ik het zag, wat een verschil! Ik heb nuttig kunnen zijn: die 'ene billy' die in elkaar gezet moest worden bleek 'een-billy-geheel' van 5 billy's + 5 bovenkastjes, dus ik heb productiewerk geleverd. En het ss allemaal zo mooi! En het was erg gezellig, en vermoeiend, want Tila vond het nodig de powerlifter uit te hangen en heeft samen met Bloes d'r MM een kachel verzeuld. Is maar goed dat ik geen powerlifter ben, want ik zag sterretjes!

Darly, fijn dat de knullen zo groot en sterk zijn!

Suup, hoeissiedaar? Asperges zijn alvast een goeie binnenkomer!
O wat fijn dat het mooi wordt bij Bloes! Ik willut ook zien! Wil ik!!

En Darly tante en Suup op reis (naar asperges ; dat zijn de betere tripjes Suup!) en hier is het ook al helemaal rielekst met alleen maar La Diva in da house en lekker rustig weekend, leuke dingen, lekker etendrinken, goed slapen en alles. Ik kom weer helemaal bij

Ga nog even bij GG in de tuin zitten voordat hij naar zijn mama gaat, en straks komt ook nog Vriendin, die even in Nld is, het leven is GOED!
Zo, Vriendin weer op de trein, lekker vertrouwd met haar. Ze heeft Dot weer eens gezien, dat was lang geleden, Dot kreeg een ijsbeer-knuffeltje van haar dat volgens kinderen van Vriendin IJsbrand moest heten, waar Dot niet mee uit de voeten kon dus nu heet het dier IJsbram, Bram for short.

Wát een lekker weekend, en dat was welkom na de afgelopen week! Heerlijkfijnrustig.

Suup, ben jij vrijdag bij Kjong? Lijkt me gezellig . Ik ben er waarschijnlijk met La Diva.

Bloes, komt het einde van het geklus in zicht? Fijn dat het zo mooi wordt! (Foto's???) Lief van Tila dat je zo geBilly-d hebt

M'nas, ik vind die trolly's ook vre-se-lijk, hoewel ik er soms ook niet aan ontkom wegens overbelading en slechts 2 armen/schouders om te behangen met alle werk-parafernalia. Maar ik stap ook altijd in kekke jurkjes en dito hakken op een vouwfiets, dus of ik image-wise goed overkom is sowieso maar de vraag. Wanneer ga jij nou verhuizen?
Lil, dat klinkt als een heerlijk weekend. Hier ook fijn weekend: gisteren weinig uitgevoerd maar uitgeslapen, aangerommeld en op tijd naar bed met DVD van Beyoncé - The Experience (het is dat ik niet van de damesliefde ben, maar anders had ik ongetwijfeld een natte droom gehad vannacht, DAMN wat is dat mens lekker mooi.

Vanochtend heel vroeg naar Werkplek want ook daar gaan we verhuizen en ik hoorde dat mijn secretaresses gepland hadden om vandaag het archief te gaan opruimen. Dat vond ik echt te erg, dus ik ben ook gegaan en heb fors geholpen. Daarna kwam Man me ophalen met een auto vol met kinderen en zij we met zijn allen gaan zwemmen. Ik HAAT zwembaden maar het blije koppie van met name Jongste Zoon maakt veel goed. Afsluitend culinair verantwoord gedineerd bij de Mac.

Thuisgekomen plannen gemaakt voor de aanstormende verhuizing. Lil: we krijgen deze week de sleutel al en verhuizen dan het derde weekend van mei, hebben we gepland. Ambitieus, inderdaad, maar hé, wij zijn nooit vies van een kleine deadline :-).
.
Bloody hell, M'anas, wat gaat dat snel! Als jullie besluiten dat jullie een ander huis willen dan moet het allemaal wel geloof ik NU enzo! Chapeau!

Goed dat je je secretaresse helpt. Zeker op dat soort momenten wordt dat heel erg gewaardeerd

Trolleys zijn een noodzakelijk kwaad Toch, in combi met kek jurkje en hoge hakken kunnen ze wel hoor.

Gister een poging gedaan tot vrolijcke Gezinnerigheid: hops naar het bos. Blijkt MK een metropolitain (Ik Wìl Niet Tùssen de bòmen lòpen!) en Jom een luiwammes "Nee Lopen! Bubby zitte". Met als klap op vuurpijl dat toen we MK eindelijk ietwat genietend van het bos hadden, ze gegrepen werd door een brandnetel, en toen Jom eindelijk liep, stuiterde hij een diep gat in z'n knie door de een of andere gemene kiezel. Ik weet niet of we e binnenkort nog meekrijgen

Daarna culi-verantwoord afgesloten met steengrillen. Kindjes hebben gewoon 2 uur aan tafel gezeten, lekker etend en babbelend goed man.

En nu is het heel erg rustig. MK is uit logeren. Gek hoor

Iemand koffie?
Hi there,

Het is hier nog steeds lekker weer.

Ik heb zojuist even inkopen gedaan. Hele mleuke en ook praktische sandaln, die ik in nederland niet goed kon vinden.

Zo wer nar het buitenhuisje en dan word ik vanavond weer naar het vliegeld gebracht.

M'anas, dat is allemaal wel vlug zeg. Gaaf hoor.

Lil ik ben er vrijdag ook . Leuk zien we elkaar al weer.Tila neef gisteren ook in de brandnetels terecht gekomen, terwijl hij een schoentje verloor zo op blote voeten in de brandnetels, zo zielig. Gelukkig bracht badje en daarna de rescuezalf van Bach uitkomst.

Ok we gaan zo weg, tot vanavond of morgen.
Agoissie, neef ook al te grazen genomen! Ik vond het zo zielig, dat kleine voetje onder de blaasjes... En brullen dat ze deed! (recht in m'n oor dat was minder)

Maf hoor, Suup, zo'n flitsbezoek. Is het ook gezellig ?

Ik heb net heerlijk klerenkasten uitgemest. Heb in de aanbieding: 3 tassen meisjeskleren, maten varierend van 98 tot 116, bijbehorende schoentjes en sandaaltjes maat 26, en voor jongetjes: 1 tasje tot maat 62, en 2 tassen 74-86, inc schoenen waaronder 1 paar nieuwe., sandaaltjes, laarsjes. waaronder 1 paar nieuwe. En een hele goeie winterjas.

Iemand? Zijn er ergens nog kleine jongetjes te vinden?
Hm, ik heb ze niet, en kan ze in de Kroeg ook zo snel niet bedenken.... Denk nog even door.

Proest, ik zie de Tilakinders al helemaal gaan door al dat nare natuur: ieuw! Vies, pijnlijk en vermoeiend gedoe in zo'n bos.

Dot stond trouwens vorige week tot haar luierkont in de brandnetels - met blote benen. Ik verwachtte een gilpartij, maar ze trok een frons en zei "Dat voelt níet lekker", en liet het daarbij. Later zag ik brandnetelblazen all over haar benen, maar ze liep er stoicijns mee door. Gekke griet. Straks obesiconsult nr 2, 't zal mij benieuwen.

Lekker luie maandag hier; geen school, geen zwemleps. geen grote kindjes. Experiment Dot luierloos laten lopen erg mislukt (ze plast nu vrij braaf op wc, maar kennelijk toch maar niet als ze het echt helemaal zelf moet zeggen), maar lekker om voor dat soort dingen wat meer tijd te hebben.

Dat gaat lekker snel M'nas en ach: als je toch weet dat je gaat, kun je ook maar beter gaan, toch? Vanwaar de zwembadhekel?
Wat een bikkelDotta! Zelfs ik loop te miepen met brandbnetelblazen!

Hier ook relaxed: geen zwemleps en geen MKtje op te halen straks, en een hele hoop huischhouden gister al gedaan. Ga zo de bugaboo maar eens poetsen en op de kiek zetten om te kijken of er op marktplaats nog wat op geboden wordt. Heb gister voor Jom goeie nieuwe opvouwbare buggy gescoord (ouwe was gansch verschimmeld in de garage) en daar moet ie het dan het komende jaar(TJE!) mee doen, en dan zijn we echt baby-af, denk ik.

(Heeeerlijk!)

Dotta om het uur op de plee zetten? Helpt dat? Of echt in haar blote kont?

Iemand lunch? In het kader van het obesiconsult heb ik gebakken eieren in de aannbieding!
ja het is ook gezellig. nu bij het buitenhuis.

ik vind dot ook bikkel. qua meisjeskleren misschien kjong, maar ik weet chip haar maten niet
Suup al op weg terug?

Lil, hoe ging obesiconsult?

Heb voor het eerst van mijn leven allemaal dingen op marktplaats gezet. Had stiekem verwacht dat mailbox vol zou lopen en dat mensen over elkaar zouden struikelen bij het zien van mijn Geweldige Waar en ben lichtelijk teleurgesteld dat ze dat niet doen

Lekker teuteldagje met Jom alleen gehad. Lekker knuffelen
ja op vliegveld nu. over uurtje vliegen.

klinkt als fijne dag tila. bij wie logeert mk?
Schoonouders.

Goede reis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven