Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Doorzoeken inderdaad Tila, dit klinkt niet fijn. Straks heb je een bore out! Nee, zonder dollen - klinkt niet leuk.

Opeens breken/scheuren werkelijk al mijn nagels af, snap er niks van. Van mooie lakbare set opeens allemaal rare vage niksnagels. (In de serie: nonproblemen.)

Suup, achgetsie, dat is niet leuk en zeker niet makkelijk. Zo'n oerwens kan vulkanisch uitbarsten. Wel erg fijn dat het goed is met de exvlam/collega, waardevol.

Je hond gebruiken als excuus om te zuipen, zo vind ik 'm nog wel origineel .

Ik ga wat werkdingen regelen, mijn (stief)zusje bellen omdat het wicht 17 is geworden (ZEVENTIEN!!! Zeventien jaar geleden min een halve dag stond ik met het mooiste kindje dat ik ooit gezien had in mijn armen, snotterend van ontroering, ze had nog vet op haar neusje en pikzwarte haartjes en ze was zoooooo cute. En afgelopen zomer was ik met haar op Grieks eiland en vielen alle Grieken tussen 15 en 55 spontaan kwijlend van de scooter als ze haar zagen en kreeg ik helemaal moordneigingen van wat zich hitsig flirtend allemaal aanbood aan mijn kleine zusje!!! Zucht, ik word oud.), eh, afijn, ik ga iets doen dus en dan naar kantoor afreizen.

Fijne dag allemaal!
Nou ja! Zet ik net mijn Senseo aan, hoor ik een hele harde klap, het hele huis donker en een fractie van een seconde later schiet alles weer aan. Dus ik stoppenkasten nagekeken maar niks doorgebrand of er uit geschoten. Belt mijn vader: bij hem gebeurde precies hetzelfde en het bleek dat er een storing was bij Eneco. Ik opgelucht, check voor de zekerheid nog alle aparaten in het huis: blijkt dat mijn hele surround-systeem is opgeblazen Nu net gebeld met Eneco en ze sturen een schade-formulier, hoeveel ze gaan vergoeden is nog niet duidelijk maar ik zit er maar mooi mee
Jaaaa eerste wapenfeit

Ik duik zo de kelder in.
Darly dat is schrikken zeg. En ook behoorlijk balen
Wat een kutzooi, D, heb je nou helemaal geen muziek, behalve van de pjoeter?

Was het speciaal spul of kan je bij wijze van de mediamarkt inlopen voor een nieuwe?

Ik ga een wapenfeit zoeken

Al moet ik eigenlijk mijn freelance klus gaan schrijven...

**wie geeft me zin? Want ik heb niet meer**
Jaaaa in de kelder.

Tila
Dank komt wel goed hoor. Ben net in een boek gedoken en het leest lekker, maar is niet zo handig om ècht te leren/lezen terwijl je ook 'over mijn lijk' aan het kijken bent.

**note to self**

Niet werken tijdens over mijn lijk. Is nie handig.

Goed wapenfeit!
quote:supra schreef op 22 april 2010 @ 08:32:

Dat is iets wat je ook zelf kunt doen, via het werkbedrijf bijvoorbeeld. Hoeft niet altijd iets gelikts van een organisatie achter te zitten.Werkbedrijf doet helemaal niks voor me, hebben ze al gezegd in januari. Ik heb te kort een uitkering en ben te goed plaatsbaar dat ik het allemaal zelf mag bedenken. Al eindig ik achter de kassa van de eksjun, het zal ze rukken wat ik met mijn kwalificaties doe, als ik maar geen uitkering vang.
Ok dat werkt dus weer per gemeente anders.

Hier lag er een folder in de bus van het werkplein, waar ook in vermeld stond dat het voor herorientatie was. Vandaar.

Heb je crechepleinmoeder nog gesproken trouwens?

Ik dacht ik slaap een beetje uit vandaag, ik heb mijn uren wel gemaakt deze week dus ietsjes later op kantoor mag vast wel (ondanks hele drukke agenda vandaag), word ik drie kwartier voor de wekker wakker . Nou ja dan maar kofie en toch zo naar kantoor.
Haha! Onbewuste arbeidsethos!

Crechepleinmoeder nog gesproken, het is heel druk momenteel, ze zou baas aan jasje trekken.

Ik denk dat jij langer ww krijgt, waardoor het ze serieus geld zou kosten als je die ook daadwerkelijk lang 'geniet'. Of dat in Suupstad het geld nog niet op is en in UberVInex wel

Ha! Ik heb nu al het zaterdagmagazine en het kunstboek van de volkskrant binnnen
**legt Klimt kunstboek op de koffietafel**

**en gaat koffie halen om erbij te zetten**
Nou wat ik zoopallend vond was dat de folder van het werkbedrijf gewoon een strooifolder was die huis aan huis verspeid is. Nou is de werkloosheid in mijn wijk natuurlijk wel hoog
Mooooi
Gefeliciteerd met wapenfeit Suup!

Vorige week had ik een sollicitatiegesprek bij een kunstgerelateerd bedrijf in ex-Werkstad dat met jongeren werkt. Helaas was het salaris wat ze boden veels te laag, gisteren nog met de manager heen en weer gemaild omdat zij mij, na dat gesprek, heel erg graag wilden hebben en dus bereid waren tot onderhandelen maar we komen er echt niet uit. Jammer....woensdag eerste gesprek bij outplacement-club (dezelfde als Suup) en daarna een kennismakingsgesprek met iemand van een kunstinstelling uit Suupstad die mijn cv had gelezen en es wilde babbelen.

Maar vandaag eerst maar es genieten van mijn vrije tijd en het hopelijk mooie weer dus ik ga zo lekker met een vriendinnetje op een terrasje zitten!

*pakt kunstboek en koffie*
Heb baas eindelijk te pakken gekregen. En dat is heel fijn, want nu weet ik dat er over anderhalve week weer veel werk aankomt, en ik heb me erin geluld om de eindredactie/correctie van de tijdschriften te doen!

Baas: "You actually lìke doing that?" eh, yeah. "Both english & dutch?" eh, yeah..."Wow! Thanks so much!"

Ik weet weer een beetje waar ik aan toe ben

Jammer, D, van het salaris. Heb je zin in outplacement club?
Fijn Tila!

Wapenfeit rolt lekker door. Fijn om eerste werkweek mee af te sluiten.

En nieuw wapenfeit voor volgende week voorbereid. Leuk, leuk. Verder nog net genoeg tijd voor ademhalen.
Goed zo!

**wuift een beetje zuurstof richting Suup**
Zo, iedereen weer lekker in de werk modus

Mensen, het is vrij-dag! ~schenkt rosé in en zet lekkere kaas en olijven klaar~
Jammie!

**zet er een zelfgemaakte tonijnsalade naast**
Ow lekker

Zoweeh weekend.

Ik ga met de benen op de bank en kom daar voorlopig even niet meer af.
Mogguh,

Wat is het lekker weer zeg.

*serveert koffie in de tuin*
**gaat languit in de tuin zitten**

Heerlijk weer!
Staan er bij jullie nog leuke weekendplannen op het programma meiden?

Mijn plannen bestaan uit uitrusten, van het mooie weer genieten en schrijven aan mijn zelf analyse voor het traject.

Darly ben wel benieuwd met wie de je de afspraak hebt woensdag. F?

Ok ik ga bijna rijlessen, nog even meer koffie.
Iedereen sociaal leven buiten kasteel?

Heerlijk genoten van het weer vandaag. Rijles ging redelijk en nu maar eens gezond koken. Lentepasta van de vrouwonlinesite.

Krijg een geheime loge vandeweek (nee geen spannende liefde helaas), zie kelder
Veel zon hier, heb wel de kindjes z ongeveer met een stok naar buiten moeten slaan. 'Wij willen liever op de playstation...'

Ja doei! Rare kinders.

Hihi, de geheime logee Spannend hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven