Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Mogguh!

En? Kon je je Baas bereiken dit keer?

Ik ben Professioneel Vriend geworden met TilaLief, trouwens.

Marie vindt het vast veel minder "lekker" als haar broer als zodanig op tafel wordt gelegd, dacht ik zo....

Gisterenavond hebben MM en ik het Verweer in elkaar gezet en naar de advocaat gemaild, nu hoop ik dat het uit mijn hoofd verdwijnt tot het weer nodig is. Iemand dus een kop koffie?

Vandaag is Oudste met Ritalin begonnen. Ze merkte al na een kwartier verschil. Sure dear.... Ze kan in haar dagboekje opschrijven hoe ze zich voelt en wat ze merkt op school, de juf mag er ook in schrijven van haar en ze sleept met dat boekje alsof het iets heel kostbaars is. Wel fijn dat ze het niet vervelend lijkt te vinden.

Intussen is de Vaderfiguur van mening veranderd. Gut!? Dat doet ie anders nooit. Hij is er 2 weken geleden met Oudste over begonnen omdat hij het zelf heeft gebruikt vroeger en er veel baat bij heeft gehad (op school). Maar nu heeft hij een ander voorstel; laten we Bachbloesem proberen, zo stelt hij voor. Nou vindt ik BB helemaal niet een verkeerd idee maar eerder iets voor schimmeltenen en jeuk en zenuwen. Daarnaast heb ik natuurlijk ook de risico's van échte medicijnen afgewogen maar ben tot de conclusie gekomen dat we toch ergens moeten beginnen en dan liefst met iets waar artsen en psychiaters van denken dat het werkt. Nu hoop ik dus dat de Aso achter dit plan blijft staan (hij heeft eerder al zijn akkoord gegeven) en dit ook volhoudt bij Oudste, want het zou verwarrend voor haar zijn als haar papa er ineens niet meer achter staat....

Ik rochel nog even door (misschien ook een BBR voor te krijgen?) en ga straks naar het zonnige zuiden voor een presentatie in de hoop dat ze me verstaan met zijn zware shag met whiskey-geluid.
Shoot, M'nas - ging nou je ma avond keukenmeidenavond niet door? Da's mooi stom!
Hai Lil!

Bloes, hoe ging het met je zwareshagstem?
Keukenmeidenromanavond ging inderdaad niet dooor vanwege De Grote Aswolk en dat was enorm stom. In plaats van joelen naar een favoriete schrijfster, heb ik samen met Dochter lekker ergens gegeten en voor waakhond gespeeld, want dat kind heeft continu sjans op manieren waarvan het schaamrood me op de wangen staat.

En verder heb ik het druk. En dan niet een beetje druk maar drukker dan een hoerenmadam op tientjesdag. En ik weet niet of het komt door mijn gekwakkel qua verkoudheid, of door een midlifecrisis, maar heel langzaam bekruipt mij het idee dat ik dit niet meer wil. Dat er meer uit het leven te halen moet zijn en dat mijn worklife balance in zeer ernstige mate verstoord is. Dit kan van voorbijgaande aard zijn hoor, ik heb vaker van die fases waarin ik Ineens! Iets! Anders! Wil!, maar toch. Ik mijmer een hoop en heel langzaam komen er plannen in mijn hoofd die er niet meer uit lijken te willen.

*stopt vingers in oren voor zinnen die "lekker" en "Brananas" tegelijkertijd bevatten*
.
da's balen, Marie! (van Aswolk, niet de winkelsessie met Oudste Dochter)

Effe een flauwe grap:

Verder ben ik erg benieuwd naar de ideeën in jouw hoofd, Marie. Is het irreëel? Wat houdt je tegen?
Geen winkelsessie, Bloes, maar een eetsessie.

Plannen zijn zeker niet onrealistisch, hoor. Maar openbaar forum enzo, dus ik ga die plannen even niet hier spuien :-).
.
In de kelder wel?

Wie wil er koffie?
Kindjes werden helemaal blij toen ik de gordijnen vanmorgen opendeed.

"Daar! Een vliegtuig! Ze zijn er weer!"
Eetsessie klinkt ook goed, maar jammer van die boekpresentatie Marie. En je oudste dochter is natuurlijk ook een hele meid dus snap wel dat zij aandacht krijgt. Sterkte met de drukte, klinkt als heel erg vol.

Plannen misschien een keer spuien in de kelder?

Bloes spannende tijden. Merk jij zelf al verschil bij Oudste?Volgens mij werkt Ritalin heel snel dus het kan best zijn hoor dat ze de werking gelijk merkt. Je verkoudheid al wat minder aan het worden? Zware shagstem klinkt wel sexy, maar is natuurlijk niet leuk.

Tila je baas te pakken gekregen?

Darly en Lil alles goed met jullie?

Ik ben nog steeds heel erg blij. Het is heel veel. En ook pittige onderwerpen, maar het voelt goed.

Ok koffie en dan de deur uit.
Hier alles goed! Ga straks met vriendinnetje wandelen door nabijgelegen natuurgebied...hopen dat het weer wel wat mooier wordt dan het nu is. En vanavond naar ex-collega die de verjaardag viert van...haar hond :-S Waar ik ook nog een kadootje voor moet kopen trouwens...
Verjaardag van een hond? Okee....

Ik ben net reuze nuttig geweest. Mierennest in gevel afgekit. Want vanmorgen marcheerden ze keurig in colonne richting keuken, en dat moeten we natuurlijk niet hebben.

En daarna gruweliijk huisgehouden. Het is hier weer keurig
De verjaardag van haar hónd? En ze nodigt JOU uit en niet Fikkie van om de hoek?

Oudste heeft pil 3 pas geslikt en ze zegt al effect te merken (beter concentreren) maar dat melde ze al na een kwartiertje na de eerste pil. Ze luste vanmorgen niet veel eten, hoop dat dat straks over is want ze moet vanmiddag 2 uur naar theaterles. Jongste heeft kijkles van dansen, daar moet ik dus even kijken naar mijn huppeldende grietje met haar blije bekkie.

Nu weer wat werken, schiet niet op want nog helemaal niet fit maar ala.
Goede reden voor een feestje toch?
En? Was het een hot hondenfeestje?

Getsie, Bloes! Af! Ga je man bespringen!

Drukker dan een hoerenmadam op tientjesdag . Daar moest ik ook even heel hard om lachen, maar ik ken het gevoel (denk ik) en da's nieleuknie. Wat me wel opvalt, is dat ik van jou vaak fijn-met-gezin lees M'nas, naast wat toch echt een erg volle baan moet zijn. Zo in de postings zit het wel snor met de worklife-balance, maar ja, het forum zegt misschien niet alles

Hier goed, druk met veel GG-afwezigheid opvangen (en daar soms mopperig over, moet ook weer meer balans in komen) en eigen werkklussen. Maar verder wel lekker, erg blij dat het lichter is en soms ook warmer
Bloes

Lil wat warmer mag het wel van mij worden, Panty met rok op de knie is te koud. Maar dat schijnt het vanzelf te worden.

D lekker gewandeld? En hoe was het feestje?

Lange leuke werkdag, daarna gegeten met collega/exvlam. Nog een en ander uitgesproken over ons verleden en mijn toekomst waarbij mijn kinderverlangen ineens met een rotgang tevoorschijn kwam. Die had ik niet aan zien koen. Had overigens niets met ons verleden te maken. Dat heb ik wel een plek gegeven, wel met de wens an sich die hij wel triggerde. Nou ja moet ik ook iets mee qua denkproces.

Maar tussen exvlam/collega en mij zit het nu gewoon goed, zonder moeilijke gevoelens.

En werk is dus leuk, hoop vrijdag of zaterdag al een eerste wapenfeit te kunnen melden.
Bloes!

Suup, dat doe je goed, zo snel al wapenfeiten!

voor kinderverlangen. Da's niet makkelijk.

Ik heb eel goed gehuischhoudt, maar ben niet blij met baas. Ik vind het niet leuk dat ie niet belt en niet reageert op mailtjes, smsjes en skypejes. Heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta, ook al omdat ik nogal weinig werk heb, momenteel. Als ik drie uur per week haal, is het veel, en dat betaalt de rekeningen niet. En is erg slecht voor mijn ego.
Tja het komt allemaal wel goed, lees: denkproces loopt daarover door. Maar soms schiet het ineens heel erg omhoog. En dat gebeurde nu. Zit ik het ene moment exvlam te vertellen dat het zo fijn is dat we wat we hebben gehad een mooie plek in het verleden hebben kunnen geven om een niewue fase in de vriendschap/collegaschap in te kunnen gaan, zit ik het volgende moment ineens te snotteren. Maar hij snapte wel dat dat niet iets was wat ons contact moeilijker gaat maken (snappen jullie het nog?)

Mmm Tila das niet fijn dat je niet blij bent met de baas. Stiekem toch doorzoeken naar iets anders dan? Kan je het met schoolpleinmoeder/collega bespreken?
Hondenfeestje was uiteraard gewoon excuus om gezellig met een aantal mensen flink te zuipen Was erg leuk :-)
Heel goed Darly

Koffie!
jaaaa, koffie!

Ik zal crechepleinmoeder aanschieten vandaag. En ben stiekem alweer aan het zoeken, want dit is niks.
Moet je wel je gelikte lappie weer inleveren zeker?

Niet leuk nie

Al iets concreets op het oog?
Heb het gelikte lappie nog niet, want dat wordt nog steeds Tila-klaar gemaakt

Niks concreets. Vage plannen. Outplacement zou best handig zijn
Dat is iets wat je ook zelf kunt doen, via het werkbedrijf bijvoorbeeld. Hoeft niet altijd iets gelikts van een organisatie achter te zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven