Het kasteel
maandag 26 oktober 2009 om 08:57
maandag 26 oktober 2009 om 12:43
Dot haar ochtendhumeur is wat onvoorspelbaar, maar vanochtend snapte ze er zomaar snel uit, en ging neuriend een ketting voor mij rijgen, nog in pyama met haren los en vlekken chocopasten tot op haar voorhoofd. Net toen ik er een foto van wilde maken, mikte ze de pot met kralen om, en toen zijn we tot aan zwembadtijd bezig geweest met over de vloer kruipen en alles weer terugvinden. Gelukkig hebben we geen kruipende, oraal georienteerde babies meer in huis
Sollicitatiebrief al gepost, Tila?
Sollicitatiebrief al gepost, Tila?
maandag 26 oktober 2009 om 12:45
ghegheghe. Qualitytime is samen met mama op je knietjes door het huis
Brief nog niet de deur uit. Wel braaf gepoetst, wat zowaar lukte omdat Jom heel, heel, heel erg zoet alleen met de duplo heeft gespeeld. Ik geloof dat hij ook blij was dat ie even iets kon doen zonder z'n zus in de buurt
En nu ligt ie te pitten, dus ga ik zo eens even kijken wat voor rare brief ik gisteravond laat nog heb geschreven
Brief nog niet de deur uit. Wel braaf gepoetst, wat zowaar lukte omdat Jom heel, heel, heel erg zoet alleen met de duplo heeft gespeeld. Ik geloof dat hij ook blij was dat ie even iets kon doen zonder z'n zus in de buurt
En nu ligt ie te pitten, dus ga ik zo eens even kijken wat voor rare brief ik gisteravond laat nog heb geschreven
maandag 26 oktober 2009 om 17:28
Die griepprik voor Jommetje, die stellen we uit tot vrijdag. Er stond net, een kwartier na aanvangstijd, een rij van 15 meter mensen tot buiten het gebouw waar de huisarts in zit. Een beetje oosteuropees deed dat aan. Lief mag vrijdag met Jom. Hopen dat het dan of droger is of minder lang wachten. Of allebei.
maandag 26 oktober 2009 om 23:31
Tjee 15 meter dat is best wel lang. Ik snap dat je het dan even uitstelt, hopelijk inderdaad vrijdag minder lange rij.
Heerlijk ecubaanse avond achter de rug, al blijft het raar om in een zaal te zitten met dit soort swingende muziek.
Maar het was een leuke avond.
Nu net thuis en zo maar naar bed. Moet helder zijn morgen, want krijg morgen een cameraploeg op bezoek. Ieks. Met in ieder geval 1 vraag op de lijst waar ik onwijs mee de mist in kan gaan. Ik leg het kelderwise zo wel even uit.
*doet nog een slaapmutsje*
Heerlijk ecubaanse avond achter de rug, al blijft het raar om in een zaal te zitten met dit soort swingende muziek.
Maar het was een leuke avond.
Nu net thuis en zo maar naar bed. Moet helder zijn morgen, want krijg morgen een cameraploeg op bezoek. Ieks. Met in ieder geval 1 vraag op de lijst waar ik onwijs mee de mist in kan gaan. Ik leg het kelderwise zo wel even uit.
*doet nog een slaapmutsje*
dinsdag 27 oktober 2009 om 10:29
~schiet in oude werkmode~
Maar vroeger in OE geen rijen voor de dokter! Wel voor allerlei consumptiegoederen, maar medische voorzieningen nou net wel behoorlijk en ruim voorhanden en zo
~schiet weer uit oude werkmode want snapt ook wel hoe Tila het bedoelt~
Ik keek gisteravond naar documentaire over Moskou, van Jelle Brand(t?) Corstius, wat is die jongen toch goed. En wat kreeg ik een heimwee, naar die rare Russen en dat eindeloze geouwerhoer en dat veel te grote land en die eeuwige avonden met veel te veel eten en drinken en alles. Hm. Waar je heimwee naar kunt hebben.
Afijn, nu weer de realiteit van vandaag
Maar vroeger in OE geen rijen voor de dokter! Wel voor allerlei consumptiegoederen, maar medische voorzieningen nou net wel behoorlijk en ruim voorhanden en zo
~schiet weer uit oude werkmode want snapt ook wel hoe Tila het bedoelt~
Ik keek gisteravond naar documentaire over Moskou, van Jelle Brand(t?) Corstius, wat is die jongen toch goed. En wat kreeg ik een heimwee, naar die rare Russen en dat eindeloze geouwerhoer en dat veel te grote land en die eeuwige avonden met veel te veel eten en drinken en alles. Hm. Waar je heimwee naar kunt hebben.
Afijn, nu weer de realiteit van vandaag
dinsdag 27 oktober 2009 om 13:34
*sluipt geruisloos het Kasteel binnen na ein-de-lijk een beetje bijgelezen te zijn*
Ik ben er ook nog! En het gaat goed met me, maar net zoals Lil druk met vanallesennogwat. Allemaal leuke dingen, maar wel erg Veel. Gelukkig ben ik straks een paar dagen vrij, lekker.
Mims: wat naar. Idee: als we nou allemaal een gedeelte van het topic printen, dan heb je een bundel zonder dat je zelf het hele topic door moet. Dat kun je dan later eens doen, als je dat wilt, of niet, maar mét de wetenschap dat het topic er gewoon nog is en dat je het altijd op een tijdstip dat jou uitkomt, nog kunt lezen.
Ik ben er ook nog! En het gaat goed met me, maar net zoals Lil druk met vanallesennogwat. Allemaal leuke dingen, maar wel erg Veel. Gelukkig ben ik straks een paar dagen vrij, lekker.
Mims: wat naar. Idee: als we nou allemaal een gedeelte van het topic printen, dan heb je een bundel zonder dat je zelf het hele topic door moet. Dat kun je dan later eens doen, als je dat wilt, of niet, maar mét de wetenschap dat het topic er gewoon nog is en dat je het altijd op een tijdstip dat jou uitkomt, nog kunt lezen.
.
dinsdag 27 oktober 2009 om 19:14
Haaaalloooo *
**echoot Tila door de kasteelschuur**
Wat een zee van ruimte als die meubeltjes weg zijn! En wat voelt mijn knip vol
Lil, snap ik wel hoor, heimwee naar gekke russen. Ik heb af en toe heimwee naar gekke architecten. Niet vaak hoor maar af en toe wel.
Mijn benen protesteren van een week niet fietsen zijn ze danig onder de indruk van 2 dagen fietsen. Da's goed, kunnen ze weer in het gareel.
M'anas, doe 'es een update in de kelder?
Iemand een bakkie leut?
**echoot Tila door de kasteelschuur**
Wat een zee van ruimte als die meubeltjes weg zijn! En wat voelt mijn knip vol
Lil, snap ik wel hoor, heimwee naar gekke russen. Ik heb af en toe heimwee naar gekke architecten. Niet vaak hoor maar af en toe wel.
Mijn benen protesteren van een week niet fietsen zijn ze danig onder de indruk van 2 dagen fietsen. Da's goed, kunnen ze weer in het gareel.
M'anas, doe 'es een update in de kelder?
Iemand een bakkie leut?
woensdag 28 oktober 2009 om 00:48
Lil Ik snap je helemaal.
Ik heb heimwee naar moederland stiefmam. Voor het eerst langer dan een jaar daar niet geweest. Ik mis de mensen daar.
Tila hoezo vol in de knip? Geld ging toch naar Joms spaarrekening?
Marie goed je weer te zien, ik miste je al!
Fijn dat het goed met je gaat!.
Darly zag dat je belde vanavoind, was in stamkroeg. Hoe is het met jou?
Stamkroeg was leuk, was er met papa suup en nu dus pas net thuis. Latertje dus. Bizarre ontmoetingen werktechnisch. En goed zaken gedaan denk ik. Eerder vandaag: Opname ging goed als ik collega,mag geloven. Ik geloof het pas als ik het zie. (ik zet datum en zender nog wel in kelder duurt nog even).
Ik heb heimwee naar moederland stiefmam. Voor het eerst langer dan een jaar daar niet geweest. Ik mis de mensen daar.
Tila hoezo vol in de knip? Geld ging toch naar Joms spaarrekening?
Marie goed je weer te zien, ik miste je al!
Fijn dat het goed met je gaat!.
Darly zag dat je belde vanavoind, was in stamkroeg. Hoe is het met jou?
Stamkroeg was leuk, was er met papa suup en nu dus pas net thuis. Latertje dus. Bizarre ontmoetingen werktechnisch. En goed zaken gedaan denk ik. Eerder vandaag: Opname ging goed als ik collega,mag geloven. Ik geloof het pas als ik het zie. (ik zet datum en zender nog wel in kelder duurt nog even).
woensdag 28 oktober 2009 om 08:04
woensdag 28 oktober 2009 om 15:45
Ow? Nu word ik ook nieuwsgierig hoor.
Dat weet je toch Lil we worden hier allemaal steeds opnieuw 29. Fijn he
Ik heb een journalist net heel gelukkig gemaakt met een reactie. Dat doe ik graag. Ik hoop alleen wel dat ik vanaf morgen niet als discriminerend bekend sta . (en verder kan ik er nog helemaal niets over zeggen)
Dat weet je toch Lil we worden hier allemaal steeds opnieuw 29. Fijn he
Ik heb een journalist net heel gelukkig gemaakt met een reactie. Dat doe ik graag. Ik hoop alleen wel dat ik vanaf morgen niet als discriminerend bekend sta . (en verder kan ik er nog helemaal niets over zeggen)
donderdag 29 oktober 2009 om 16:33