Het komt allemaal goed...schatje

23-12-2009 19:58 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder jaar weer maak ik me druk over hoe het toch weer allemaal moet met de verjaar- en kerstdagen. Eerste kerstdag wordt mijn oudste zoon 18 en tweede kerstdag jongste zoon 14.....plannen noemen sommige mensen dat.

Van een lichtslang en meters ijzerdraad heb ik toen de jongens al op bed lagen,een hele grote 18 gevormd. Tenslotte vind ik 18 ook wel speciaal! Deze slang wil ik dan voor het raam hangen, het raam aan de achterkant.

Ieder jaar opnieuw is jarig zijn met kerst toch wel onhandig en moet ik dit jaar zelfs nog gewoon 2 ochtenddiensten draaien maaaaaar ik geloof dat ik alle boodschappen binnen heb en kunnen de jongens jarig zijn!! Afgelopen 2 dagen nog 3 verjaardagen buiten de deur gehad en bij mijn moeder in het verpleeghuis nog een kerstgeurtje gebracht....

Net moesten jongste en ik nog even snel naar gemeentehuis om zijn identiteitspas op te halen want meneer is tenslotte bijna 14!

Na een diepe zucht van mij in de auto zegt hij: het komt allemaal wel goed,schatje

Ik hoop dat ie gelijk heeft!
Twee kinderen op 1e en op 2e kerstdag geboren, jeemig, wat onhandig, maar ook leuk! Gefeliciteerd met je jongens.

Wel grappig dat ze ook dezelfde uitgerekende datum hadden. Ik had ook dezelfde uitgerekende datum bij mijn kinderen. Er zaten uiteindelijk 5 dagen tussen. Maar ik kan me vooral de reactie van de gyneacoloog herinneren: "pffff, ik wil me ëens voorstellen hoe jullie dat in vredesnaam voor elkaar hebben gekregen..!"
Geweldig, twee kerstkinderen, hoe heb je het zo uitgekiend! Mijn kerstkind wordt vrijdag drie, ik vind het nog steeds helemaal leuk, die datum, al moet ik tzt nog wel even uitvogelen hoe en wanneer we feestjes en zo gaan organiseren.

Maar goed, ut kind heeft gewoon gelijk natuurlijk, alles sal reg kom
Beide kerstengeltjes wogen dan ook maar liefst 5 kg!! Leken wel baby's van 3 maanden!!

Vandaag nog wat kleinigheidjes halen die me vannacht ineens te binnen schoten en vanavond nog werken......

Is het nog geen zondag?
quote:eleonora schreef op 23 december 2009 @ 21:20:

Hoe is het trouwens met je scheiding Monique?

Wat heeft het voor nut om me te vragen hoe het met mijn scheiding is?

Ik heb niet zo'n zin om daar nog maar iets over te vertellen.
de slingers hangen,alles is klaar..net carnaval binnen pffffff

Ik kan gaan slapen en morgen weer vroeg op om nog te gaan werken.......

fijne kerst!!!
quote:Monique_64 schreef op 24 december 2009 @ 21:50:

[...]

Ik heb niet zo'n zin om daar nog maar iets over te vertellen.Blijkbaar heb je ook geen zin om ook maar het kleinste beetje vriendelijk op een oprecht vriendelijke vraag te reageren. Maar fijne kerst verder.
Oprecht vriendelijke vraag.......... ik weet hoe vriendelijk deze vraag bedoeld is en aangezien ik niet geloofd word,heeft het totaal geen zin. En zijn er maar een paar mensen die weten hoe het écht in elkaar zit en ik nooit 1 woord gelogen heb.

Bovendien gaat dit topic over mijn jarige kinderen toch?

Ik ga werken nu en vier straks de verjaardag van mijn tweede kerstkind!
quote:Monique_64 schreef op 24 december 2009 @ 21:50:

[...]

Ik heb niet zo'n zin om daar nog maar iets over te vertellen.

Niet?

O..........
quote:Monique_64 schreef op 26 december 2009 @ 07:35:

Oprecht vriendelijke vraag.......... ik weet hoe vriendelijk deze vraag bedoeld is en aangezien ik niet geloofd word,heeft het totaal geen zin. En zijn er maar een paar mensen die weten hoe het écht in elkaar zit en ik nooit 1 woord gelogen heb.

Bovendien gaat dit topic over mijn jarige kinderen toch?

Ik ga werken nu en vier straks de verjaardag van mijn tweede kerstkind!

Tis goed hoor Monique.

Vrolijk kerstfeest inderdaad.
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 26-12-2009 10:24
Reden: aangepast, niet belangrijk
% gewijzigd
quote:minny schreef op 25 december 2009 @ 09:02:

[...]

Blijkbaar heb je ook geen zin om ook maar het kleinste beetje vriendelijk op een oprecht vriendelijke vraag te reageren. Maar fijne kerst verder.Jij ook een fijne kerst trouwens Min
Jij ook Eleo!
Het zit er weer op! De jongens hebben een leuke gezellige verjaardag gehad gelukkig!!

Ik ga de slingers opruimen en de verlichte 18 van het raam halen. Leuk slingers, maar heel vervelend als ze er morgen als ik thuis kom van mijn werk nog hangen vind ik.

Zie je nou wel dat het goed is gekomen mam,zei mijn zoon net nog....:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven