Het lief en leed van het forum

05-07-2008 22:00 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 8 jaar Viva forum ben ik zo benieuwd naar jullie ervaringen. Ik bedoel niet de " grote Viva momenten" .Niets groots qua opinie. Ik heb er zoveeel plezier, steun en leed aan gehad, iemand anders ook?



Ikzelf ben getrouwd geweest, gescheiden, Viva vriendin verloren en nog meer ellende, maar altijd op steun kunnen rekenen hier. Hoe ervaren jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik was zo verrast om te lezen dat er meer meiden waren die in zo'n bizarre relatie zaten als ik zelf was beland. Wat een herkenning.

Nadat ik daar halsoverkop wegging ben ik opgevangen door een drietal lieve viva-meiden, live en telefonisch.

Niks 'het is maar internet'. Ik heb er echte vriendinnen leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ook hier. Ik vind hier herkenning, maar ook zoveel steun en verschillende meningen, op mijn eigen onderwerpen of op andermans onderwerpen. Niets zomaar Internet, Mamzelle. Maar een bron aan hulp en informatie, feedback en inzichtten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal leuke contacten overgehouden aan het forum. Geweldig dat meeschrijven hier zich zo kan ontwikkelen. Dat had ik nooit gedacht toen ik eraan begon, ergens in 2001.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor mij dus geen: het is maar internet!
Alle reacties Link kopieren
Mamzelle, dat verbaasde mij ook zo! In een treurige nacht was er een Forumster! Mijn gebroken geest opvegen om weer inelkaar zetten....Ik heb er echt fantastische vrienden/vriendinnen aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
yeps, heb hier meerdere malen, ook uit onverwachte hoek op onvoorwaardelijke steun en virtuele schouders om op uit te huilen kunnen rekenen.

ik heb hier echte vriendinnen leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
en idd in treurige, oneindige nachten waarin ik ontroostbaar leek, waren er forumsters waar je even terecht kon
Alle reacties Link kopieren
beh schiet er helemaal van vol...
Alle reacties Link kopieren
Muis66 schreef op 05 juli 2008 @ 22:07:

Ja ook hier. Ik vind hier herkenning, maar ook zoveel steun en verschillende meningen, op mijn eigen onderwerpen of op andermans onderwerpen. Niets zomaar Internet, Mamzelle. Maar een bron aan hulp en informatie, feedback en inzichtten.
Goed verwoord...hulp, informatie, feedback en inzichten... dat heb ik zeker gekregen via dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 05 juli 2008 @ 22:13:

en idd in treurige, oneindige nachten waarin ik ontroostbaar leek, waren er forumsters waar je even terecht kon
Onvermoeibaar en altijd lief.
Alle reacties Link kopieren
Kook!



Ik ga deze zomer maar liefst 4 forummers opzoeken! Leuk, hè?
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 05 juli 2008 @ 22:22:

Kook!



Ik ga deze zomer maar liefst 4 forummers opzoeken! Leuk, hè?






Heel leuk! X-D



Ik heb hier prachtige dingen meegemaakt, teveel om op te noemen en hele goede vriendinnen opgedaan!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Super! Veel plezier! :-)
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef op 05 juli 2008 @ 22:25:

[...]





Heel leuk! X-D



Ik heb hier prachtige dingen meegemaakt, teveel om op te noemen en hele goede vriendinnen opgedaan!
Volgens mij zit jij hier ook al sinds den beginne.......of vergis ik me nou?
Alle reacties Link kopieren
quadesh schreef op 05 juli 2008 @ 22:21:

[...]





Onvermoeibaar en altijd lief.
Vooral dat onvermoeibare inderdaad. Mijn ex en ik zijn sinds een week voor de 3e (en laatste!!!!) keer uit elkaar, dus heb hetzelfde liedje deze week alweer voor de 3e keer gezongen en mijn digidinnetjes nemen er de tijd voor, vinden het niet vervelend, bellen en smsen zelfs, ik krijg er echt een brok van in mijn keel
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel waar, ben ik bang ;-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Was voor Quadesh.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ach Lalein, heb daar niets van meegekregen! Heel veel sterkte gewenst! Fijn om digisteun te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
dankje quadesh.

zit nu ook even in een dip, vandaar mijn huilie gedrag bij het denken aan de lieve mensen op t forum
Alle reacties Link kopieren
Dippies zijn er om er weer uit te klimmen, ik hoop zo voor je dat het je lukt. Huilie dagen zijn soms ook wel lekker, die ken ik wel. Tranen met tuiten. Angst, gemis, alles.... heel veel sterkte meid!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lalein!



Ik heb ontzettend veel troost gevonden hier tijdens de ziekte en na het overlijden van mijn zus.

En ik heb hier een paar hele lieve meiden leren kennen.

En (heel triviaal maar voor mij niet minder belangrijk) aan de meiden van het 100+ kilo topic heb ik nu enorm veel steun.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ik dachut al wel! Je bent consequent met je nick......Vond je toen al een coole poster..nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
ja triviaal...ik kan er ook heel blij van worden als een forumster mijn vraag beantwoordt of ik bitterballen en frietjes samen in de oven kan bakken hahaha
Alle reacties Link kopieren
Voor jou, en degene die reageren, is het niet triviaal Lalein. Ik hoop dat je er goed door heen komt vandaag. En morgen. Ik weet niet hoe ik een plaatje in dit bericht krijg, maar dan maar zo...BOS BLOEMEN EN VEEL CHOCOLA!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven