Het lief en leed van het forum

05-07-2008 22:00 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 8 jaar Viva forum ben ik zo benieuwd naar jullie ervaringen. Ik bedoel niet de " grote Viva momenten" .Niets groots qua opinie. Ik heb er zoveeel plezier, steun en leed aan gehad, iemand anders ook?



Ikzelf ben getrouwd geweest, gescheiden, Viva vriendin verloren en nog meer ellende, maar altijd op steun kunnen rekenen hier. Hoe ervaren jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat ben jij lief vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik, als Geertje, in 2004 in chemotherapie ging, kreeg ik iedere keer oneindig veel smilies mee.

Ech bladzijdes vol en daar moest ik altijd ook om 'smilen' als ik het zwaar had.

Echt dat heeft me toen ontzettend geholpen. Ik vond dat altijd zo lief.....
morrigana schreef op 06 juli 2008 @ 13:23:

Toen ik, als Geertje, in 2004 in chemotherapie ging, kreeg ik iedere keer oneindig veel smilies mee.

Ech bladzijdes vol en daar moest ik altijd ook om 'smilen' als ik het zwaar had.

Echt dat heeft me toen ontzettend geholpen. Ik vond dat altijd zo lief.....




Hoe is het nu met je?

Bijzondere nick heb je gekozen trouwens, hoort die beter bij je dan Geertje?
Alle reacties Link kopieren
Geertje, ik herinner me jou nog van de leuke quotes die je altijd wist te vinden en toe te lichten! Hoe is het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Tarantelle schreef op 06 juli 2008 @ 20:57:

Geertje, ik herinner me jou nog van de leuke quotes die je altijd wist te vinden en toe te lichten! Hoe is het nu met je?


Heel erg goed. (klopt even op hout)

Mijn leven loopt weer op rolletjes.

@Eleonora, de Nick is uit een boek van Ann Rice, uit de heksencyclus. Morrigan eingelijk, maar die was helaas al weg.
Alle reacties Link kopieren
Geertje! :smile:
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt heerlijke terugblik topics.

Ook ik heb hier behoorlijk wat tranen achter gelaten. Begonnen te kletsen over mijn toenmalige vriend die net uit een andere relatie kwam en mij toen veel pijn heeft gedaan. Heeft even geduurt voordat ik daar overheen was. Maar hier hebben veel meiden me daar doorheen getrokken. Met een van de meiden (weet haar nick van hier niet meer) nog steeds contact via msn en hyves. Elkaar beloofd dat we pas elkaar voor het eerst zouden zien op een van onze bruiloften. En inderdaad, afgelopen 16 mei was ze er. Vond het helemaal geweldig dat ze er was.

Inmiddels kennen we elkaar nu zo'n 6 jaar. En schrijf ik hier ook zo'n 6 jaar. Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar miste het te erg en ben lekker weer terug!

Liefs Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven