Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Haha, wat een leuk topic!

Hier mijn genante momenten:

Voor mijn werk naar Portugal. Op de laatste dag zou de gastvrouw mij de omgeving laten zien. Alleen hadden mijn baas en ik de avond ervoor alles door elkaar gedronken en had ik een kater zoals ik nog noóít had gehad. Ik moest om de haverklap overgeven, maar vond dat ik t niet kon maken niet te gaan.

Dus ik proberen mijn kokhalsreflexen onder controle te houden en te doen alsof er niks aan de hand was. Tot ik met onze gastvrouw bij de pinautomaat stond en ik het niet meer hield en zó de stoep onder kotste... genant! Gelukkig had ik al zoveel moeten overgeven dat er niet heel veel meer uitkwam...

En deze is nog erger: Op skivakantie met voornamelijk mannen. Ik had zo'n wit heuponderbroekje wat wel wat op een boxer leek. Op een of andere manier had ik daar ongemerkt een remspoor in achtergelaten (gatver, alleen die naam al!!). En toen ook nog zo stom geweest die in de gezamelijke badkamer te laten hangen (niet gezien onder de handdoek). Tot een vriend met onderbroekje binnenkwam en aan de andere mannen ging vragen van wie die vieze boxer was... Jaaaa, van mij dus... schaam schaam schaam...
Oh ja mijn meest genante poepincident:

Samen met mijn lief op vakantie, allebei voedselvergiftiging opgelopen. Het kwam er echt aan beide kanten uit. Bij de zoveelste spurt naar de badkamer leek het of ik eerst moest spugen en de rest nog wel kon binnenhouden. Gebukt over de wc bleek dat toch niet het geval...

Projectielbraken kon ik al, toen geleerd dat je ook projectiel-diarree kunt hebben... het zat aan de andere kant van de badkamer, tot bijna aan het plafond..
Hahahaha geweldige verhalen weer!!!
projectiel-diarree...... LOL!!!!
Dit is geen topic om tijdens de lunch te lezen, realiseer ik me nu...
Haha... ik was zo verdrietig maar wat lig ik nu in een scheur..! :D

Mijn poepverhaal:

Tijdens een vakantie naar Portugal had ik waarschijnlijk iets verkeerd gegeten.. het spoot er letterlijk uit...

Advies van mijn vriendin was.. neem wat Norit, maar dus niet zoveel als ik er in had genomen :S

Nachtenlang op de wc gezeten, kreunende geluiden kwamen uit de badkamer, en mijn vriendje heerlijk verder slapen...

Tot het moment dat ik dacht dat zwemmen, door de bewegingen, vast en zeker zou helpen en ja... daar was tie dan..

Een klein, rond, hard drolletje... midden in het zwembad... tja.. zo genant...
Ik had ongeveer 4 maanden met mijn vriend,we waren aan het stoeien op bed.. Toen ging hy ineens met zn neus tussen mijn billen ( met kleren aan ) ik liet toen een scheet,en die kwam best hard,een enorme knal,en me vriend vloog letterlijk naar achteren.. Ik schaamde me achteraf wel heel erg,maar we hebben hier ontzettend veel om gelachen.. We zijn bijna 2 jaar samen.. )
quote:Lotte35 schreef op 10 januari 2012 @ 12:30:

Dit is geen topic om tijdens de lunch te lezen, realiseer ik me nu...Kan best hoor, ik ben nu aan het ontbijten
Een jaartje of achttien was ik...........

Mee met mijn broer op de Harley, super stoer. Leren broek & jas aan, iedereen kijken naar ons bij een stoplicht enzo........

Wij gingen even in een strandplaats wat drinken. Motor geparkeerd en wij lopen in een bar naar binnen. Mijn broer praatje met barman, mooie moter e.d. want die zag ons al aankomen.

Ik pak mijn peukies en leg mijn tas welke nog open was op de bar en wat denk je, rolt daar zo een tampon uit die pas halve wege de bar stopte met rollen.

Iedereen lachen natuurlijk, maar ik kon toen wel door de grond zakken. OMG als ik er nog aan denk, hahaha.
Ik heb ook nog een poep-story wat ook niemand ooit te weten mag komen IRL, want ik schaam me nog steeds......

Ik was de hond aan het uitlaten en ik voelde opeens een drang, het was niet meer te houden, echt niet meer normaal. Dat transport was dus niet meer tegen te houden.......

Ik duik de bosjes in, laat mijn broek zakken en binnen 5 seconden lag daar echt een giga super grote dikke cubaanse sigaar. Had ik nog nooit gezien, kwam dat uit mij?!

Terwijl ik mijn broek weer aan het dichtmaken was rent die hond erop af en neemt een enorme hap! WTF!?!? Heeft die hond dus de helft van mijn giga drol opgegeten met als gevolg dat zijn hele bek vol met mijn poep zat. Omdat hij de andere helft ook op wilde eten (hij was er niet vandaan te slaan) heb ik hem maar aangelijnt en ben snel naar huis gegaan.

Dit heb ik dus echt nog nooit met iemand gedeeld...................
Hahahahaha esther
Iieeeewwwwlllll hahaha
Komt wel goed, schatje!
Muahahahahahahaha, wat een GEWELDIG topic dit!!

Esther, ik heb echt de tranen van het lachen op mijn wangen staan van jouw verhaal, hi-la-risch!!!

Hier dan mijn 5 cents:

De keer dat ik aan een bar zat (en enorm aan het sjansen was met de knappe jongen naast me) en er pas 2 uur na het naar de wc gaan achter kwam dat er een stuk pleepapier van een halve meter achter uit mijn broek hing. Ineens snapte ik ook waarom hij maar niet op mijn avances inging.

Na een operatie zat ik door de narcose heel erg verstopt, wat veel pijn en ellende met zich meebracht, zeker na een dag of 8. Op doktersadvies eerst maar begonnen met laxeermiddel. Uiteindelijk op de wc flauwgevallen met geen poep, maar wel een hoop bloed in de pot en langs mijn benen en mijn broek op de enkels. God wat voelde ik me lullig toen mijn vriend me op moest rapen..

Op vakantie nadat ik heel elegant uit het zwembad stapte en soort van sexy terug dacht te lopen langs een bomvol zwembad-terras, om er bij mijn ligbedje achter te komen dat mijn tiet uit mijn bikini hing.

Ik ging bij een vriendin langs die op de 4e woonde en, uiteraard, geen lift had. Toen ik in de buurt van haar huis kwam voelde ik al een aanval van explosieve diarree, helaas redde ik het maar tot halverwege het trappenhuis, alwaar ik zo mijn broek heb laten zakken en de hele boel onder heb gekakt. Een meeeeuuuur, niet normaal! Op dat moment hoor ik beneden de deur opengaan en dus ben ik snel (en heel stil) omhooggevlucht naar mijn vriendin, waar ik met stoïcijns gezicht heb gezegd dat iemand iets heel walgelijks in het trappenhuis had gedaan.. Niet one of my finest moments..
Gatver. Sommige verhalen zijn gewoon ronduit smerig en niet grappig meer.
Heb het he-le topic gelezen....BRILJANT....!!!

ehm, mijn meest genante moment...

1.piesen op een toilet met de klep dicht, de hele badkamer blank..gelukkig wel thuis bij mijn nieuwe vriend

2.eindelijk na dagen verstopping naar toilet kunnen op de laatste dag van de vakantie, en dan een ENORM verstopt toilet achterlaten...schaamde me dood.....

3.onderweg zijn naar nieuwe vriendje maar zo nodig moeten poepen tijdens uitlaten hond, je raad het al...eerst 20 km naar huis om te douchen en schoon goed aan te doen, vriendje vraagt waar of ik bleef anderhalf uur te laat......

4. tijdens file op weg naar werk, geen houden meer aan, enorme buikkramp en diarree, als herinnering aan een vakantie, me ziek gemeld en op plastic tas zittend naar huis gereden...

Heb ook iets van PDS...denk ik.....:(

grootste angst dat dit ooit nog eens in volle zalen of whatever voorkomt...
"Gatver. Sommige verhalen zijn gewoon ronduit smerig en niet grappig meer."

Klopt, en daarom zijn ze erg genant.....

Wat was jouw meeste genante moment?
Whaha geweldig topic!!

Mijn verhaal:

Was de hond uit aan het laten. Rokje aan, zomer.. Heerlijk. Ik met de hond naar het veld aan de overkant van het huis. Hond zit dr behoefte te doen, ik laat 1 klein scheetje die vermomd blerk te zijn in een grote diaree ravage! Het was waterdun en sijpelde zo onder mn rokje uit, langs mn been in mn balarinaschoen!! Whaa! Ik snel heel ongemakkelijk de straat oversteken met hond om gauw naar binnen te gaan. Hond zag het snuffelde en was aan mn been gekluisterd. En die week geen moment meer van mn been! Ik naar binnen en gauw de douche in.. Hond week niet van mn zijde tot ik weer schoon uit de douche kwam!

Ook ben ik een keer over een hondendrol uitgegleden :( ik was een jaar of 7, liep achteruit was tegen mijn zus aan het kletsen die achter me liep en ineens zoeeef gleed ik uit, op mn hand en haar.. Het zat overal en mn zus maar lachen!
Sunflowers,

Die staat ergens aan het begin van dit topic.
Oooooh mensen ik lig echt helemaal blauw van het lachen Gelukkig ben ik alleen thuis
Oh, en dan was er nog die keer na 'n avond wild stappen. Ik kwam er na consumptie van een hoop alcohol achter dat ik mijn vuist in mijn mond kon stoppen en ik heb dat natuurlijk diezelfde avond nog 8x gedaan. Dom! Want de volgende ochtend werd ik wakker met helse pijn in mijn kaken en kon mijn mond nog maar 1.5 cm open. Uiteindelijk op de afdeling kaakchirurgie terecht gekomen waar mijn kaak ontwricht bleek. Doordat ik een aangeboren afwijking in mijn kaakgewricht bleek te hebben, hebben ze die vastzittende kaak operatief moeten corrigeren tijdens een 4 uur durende operatie, waarbij ze aan de zijkanten van mijn hoofd mijn haar hebben moeten wegscheren en ik nu 2 "oorlogstrofeeën" in de vorm van 5 cm lange littekens heb.
Hahaha! Helemaal geweldig hier!

Blunders:

Als kind met een erg gammel brilletje omdraaien om toilet door te spoelen, en die $&@bril vervolgens uit de volle pot te moeten plukken :-s

Twee jaar terug vergiftiging gehad en de doktersassistent bleef volhouden dat ik op de praktijk moest langskomen. Uiteindelijk gedaan en die hele spreekkamer ondergekotst: het bureau, de stoel, de vloer, de muur... Meteen naar het ziekenhuis!

Of deze: je schoonmoeder feliciteren en niet weten dat zij met zoenen op de andere wang begint. Gevolg: dikke smakkerd vol op haar mond

Of deze: je schoonmoeder feliciteren en niet wetend dat zij met zoenen
X
Oké nu geen vieze......

Ik liep in het centrum met een vriendin, we waren op zoek naar een bepaalde winkel. En ja hoor gevonden........

Dus ik loop met een draf voorop die winkel in; BBOOOIIIIIIIINNNNNGGGGG!!!!!

Bleek dat er bij de ingang een glazen deur dicht zat die superschoon was en ik niet had gezien. Daar was ik echt keihard met mijn gezicht tegen aan geknalt; zo hard dat een mevrouw in de winkel van schrik alle kledingstukken die ze in haar handen had liet vallen en echt de hele winkel stond te kijken.

Wij liggen echt in een lachstuip van ong. 5 minuten om het hoekje van die winkel. Oke bespreking: wat doen we nu???

Besloten om toch weer naar die winkel te gaan en nu dan wel de deur open te doen.

Komen we bij die glazen deur aan zien we een hele vetvlek van mijn gezicht op dat glas zitten.

Whoehahahaha, toen kwamen we weer niet meer bij van het lachen.

Mijn gezicht deed toch best wel zeer en van al dat lachen moest ik plassen. Wij snel naar de Mc Donalds ik kijk daar in de spiegel, en het resultaat was: een tand door mijn lip, bovenlip dik en boven mijn oog een bult..... Auw!

Voortaan probeer ik op een normale manier een winkel binnen te lopen!
quote:zoovie schreef op 13 januari 2012 @ 23:35:

Oh, en dan was er nog die keer na 'n avond wild stappen. Ik kwam er na consumptie van een hoop alcohol achter dat ik mijn vuist in mijn mond kon stoppen en ik heb dat natuurlijk diezelfde avond nog 8x gedaan. Dom! Want de volgende ochtend werd ik wakker met helse pijn in mijn kaken en kon mijn mond nog maar 1.5 cm open. Uiteindelijk op de afdeling kaakchirurgie terecht gekomen waar mijn kaak ontwricht bleek. Doordat ik een aangeboren afwijking in mijn kaakgewricht bleek te hebben, hebben ze die vastzittende kaak operatief moeten corrigeren tijdens een 4 uur durende operatie, waarbij ze aan de zijkanten van mijn hoofd mijn haar hebben moeten wegscheren en ik nu 2 "oorlogstrofeeën" in de vorm van 5 cm lange littekens heb.

OMG

Ik moet bekennen, ik heb het net geprobeerd (vuist in mijn mond stoppen), maar dat lukt me dus echt niet. En ik ga het zeker niet meer proberen in een jolige dronken bui na dit verhaal.

(nieuwsgierig: wat was je verklaring t.o. de artsen, wnat ze wilden vast wel weten hoe het gebeurd was)
ik ben ook wel eens zo met mijn neus tegen een glazen deur aangelopen. Maar een lachstuip had ik allerminst. Ik zag letterlijk sterretjes en heb heel lang moeten zitten omdat ik zowat flauwviel van de pijn. Gelukkig had ik mijn neus niet gebroken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven