Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 11 november 2011 @ 22:17:

overgeven in een vliegtuig, met voorafgaand veel geboer en daarna kotsen, daarna weer boeren. Was echt doodziek door de turbulencie, en ging dus lekker los met zo'n 400 man die toe keek. De vlucht duurde gelukkig maar 4 uur.ooow erg
quote:zoovie schreef op 13 januari 2012 @ 23:35:

Oh, en dan was er nog die keer na 'n avond wild stappen. Ik kwam er na consumptie van een hoop alcohol achter dat ik mijn vuist in mijn mond kon stoppen en ik heb dat natuurlijk diezelfde avond nog 8x gedaan. Dom! Want de volgende ochtend werd ik wakker met helse pijn in mijn kaken en kon mijn mond nog maar 1.5 cm open. Uiteindelijk op de afdeling kaakchirurgie terecht gekomen waar mijn kaak ontwricht bleek. Doordat ik een aangeboren afwijking in mijn kaakgewricht bleek te hebben, hebben ze die vastzittende kaak operatief moeten corrigeren tijdens een 4 uur durende operatie, waarbij ze aan de zijkanten van mijn hoofd mijn haar hebben moeten wegscheren en ik nu 2 "oorlogstrofeeën" in de vorm van 5 cm lange littekens heb.

Ohhhw wat vertel je dat grappig, maar eigenlijk was het dus helemaal niet grappig goeie help

Als ik teveel crusley eet (of iets anders waar je hard op moet kauwen) of bij de tandarts te lang met mijn mond open heb moeten zitten kan ik de volgende dag ook mijn kaken maar 1,5 cm van elkaar krijgen (maar doet geen pijn). Tot nu toe is het altijd vanzelf in de loop van de dag of de volgende dag weer over gegaan. Beetje lastig, brood in stukjes in je mond doen, geen grote happen bij het avondeten en de tandeborstel op z'n kant naar binnen werken.

Ben dus ook een beetje geschrokken van jouw verhaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:esther55 schreef op 14 januari 2012 @ 08:47:

Oké nu geen vieze......



Ik liep in het centrum met een vriendin, we waren op zoek naar een bepaalde winkel. En ja hoor gevonden........

Dus ik loop met een draf voorop die winkel in; BBOOOIIIIIIIINNNNNGGGGG!!!!!



Bleek dat er bij de ingang een glazen deur dicht zat die superschoon was en ik niet had gezien. Daar was ik echt keihard met mijn gezicht tegen aan geknalt; zo hard dat een mevrouw in de winkel van schrik alle kledingstukken die ze in haar handen had liet vallen en echt de hele winkel stond te kijken.



Wij liggen echt in een lachstuip van ong. 5 minuten om het hoekje van die winkel. Oke bespreking: wat doen we nu???

Besloten om toch weer naar die winkel te gaan en nu dan wel de deur open te doen.



Komen we bij die glazen deur aan zien we een hele vetvlek van mijn gezicht op dat glas zitten.

Whoehahahaha, toen kwamen we weer niet meer bij van het lachen.

Mijn gezicht deed toch best wel zeer en van al dat lachen moest ik plassen. Wij snel naar de Mc Donalds ik kijk daar in de spiegel, en het resultaat was: een tand door mijn lip, bovenlip dik en boven mijn oog een bult..... Auw!



Voortaan probeer ik op een normale manier een winkel binnen te lopen!









*ziet 't helemaal voor zich*
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar moest ik naar de tandarts omdat ik een zenuwbehandeling kreeg. Gelukkig ben ik niet bang voor de tandarts, want ik heb al mijn hele leven een hele leuke lieve tandarts-meneer :-D. En ik heb 3x bij de kaakchirurg mijn verstandkiezen moeten laten weghalen met per keer 7 prikken als verdoving...dus je raakt eraan gewend



Maar goed, ik dus naar de tandarts voor een zenuwbehandeling, deed geen pijn want veel verdoving. Na de behandeling ging ik weer terug naar kantoor en mijn hele mond was nog verdooft, inclusief lippen (en dat duurt altijd een paar uur voordat dit weer weggetrokken is). Na een tijdje had ik toch honger, dus ik heel voorzichtig mijn brood eten, want door die verdoving voelde ik niet al te veel van wat er daar binnen gebeurde.



Daarna ging ik even naar de winkel om een boodschap te doen en iedereen keek me zo vreemd aan. Dus ik dacht dat je kon zien dat ik verdooft was aan mijn mond, dus besteedde er niet te veel aandacht aan.

Sta ik in die winkel in het pashokje en kijk ik in de spiegel, zit mijn hele mond en kin en wang onder het bloed!!! Bleek ik tijdens het lunchen mijn halve lip en tong meegegeten te hebben en door de verdoving voelde ik daar natuurlijk niets van! Ik schaamde me dood en heb snel met een zakdoekje mijn gezicht schoongeveegd.



Ik heb nog een week lang last gehad van die wondjes aan mijn lip en tong.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca21 schreef op 16 januari 2012 @ 10:46:

Bleek ik tijdens het lunchen mijn halve lip en tong meegegeten te hebben



(Sorry, maar ik zag het even voor me. )

Verder: AU!
Alle reacties Link kopieren
En Esther: 2x ieuw!!!!

Vooral die tweede, getver de getver...



Hier geen genante gebeurtenissen verder, dus wie biedt verder?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat een geweldig topic dit. Ik ben ook echt een Kluns met een hoofdletter K, dus hier mijn blunders



1) Ik had gala op school, en natuurlijk moest ook ik een galajurk. Dus ik samen met mijn moeder naar de C&A, en ik zag daar echt zo'n mooie jurk! Het was de laatste, en op het kaartje bleek mijn maat (40 toen) te staan. Dus ik trek die jurk over mijn hoofd, hmm, zit een beetje strak. Mijn moeder kwam even kijken, maar ik kreeg gewoon geen adem meer. Toen bleek dus, dat er een verkeerd kaartje aan zat. Het was een 36! Mijn moeder heeft echt met man en macht aan die jurk getrokken om hem terug over mijn hoofd uit te krijgen. Sinds dien weet ik dat kleding makkelijk over je borsten glijd, dan dat het terug gaat. Achteraf wel heel hard om gelachen, en de jurk was compleet gescheurd.



2) Ik was een jaar of 15, toen gingen we naar CenterParks. Ik weet niet meer hoe het park heette, maar ze hadden binnen in het zwembad een soort surfbaan. En daar stond dus een heeeeele leuke vakantiekracht als 'badmeester'. Iedereen moest een t-shirt aan, omdat die stralen zo hard waren. Er was nog 1 t-shirt over, maar omdat ik zo lang ben, (toen al 1,70 ofzo), kwam dat t-shirt tot boven mijn bikini-broekje. Nou, maakt niet uit, vond ik natuurlijk alleen maar leuk. Dus ik ga op die surfplank liggen, en wil heel charmant gaan surfen, vliegt mijn bikinibroekje gewoon UIT! Dus toen lag ik daar, op de grond, zonder bikinibroekje aan, dus je zag alles, tussen de ouders met kinderen, en die leuke badmeester bracht mijn broekje naar me toe. Dat was even heeeel genant.



3) Toen ik vorig jaar voor het eerst op vakantie ging met mijn nieuwe vriend kenden we elkaar pas 1 maand. We hadden dus nog weinig van elkaar gezien. In die vakantie ben ik zo gigantisch ziek geworden! We hadden hele dunne wandjes op de kamer, en het toilet zat precies, je raad het al, naast het bed. Met 1 simpel gips plaatje ertussen. Ik heb heel erg mijn best gedaan om geen geluid te maken, maar de spetters vlogen overal heen. Dat was echt heel erg. Heb minstens 15 minuten op die wc gezeten.



Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer, maar deze vergeet ik nóóit meer
Alle reacties Link kopieren
Ohh xangelalove... die tweede is volgens mij het ergste wat je als puber kan overkomen... Maar toch:



Inderdaad een fantastisch topic dit!

(er is nog zo'n leuke, zal even zoeken en een link plaatsen zo).
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
blundertopic, erg grappig!



deze vond ik ook nog, is ook erg vermakelijk!



Ik denk dat iedereen die dit topic met plezier leest, dit ook leuk vind. Heb er meerdere keren in mijn eentje tranen om gelachen.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ik was een beetje down maar door dit topic een beetje door te lezen ben ik weer helemaal opgeknapt!!! Ik lig helemaal in een deuk hier!



Ik maak zelf ook altijd genante momenten mee, hier een aantal:



1. In mijn tienerjaren viel ik nog wel eens zonder reden flauw. Zo ook toen ik 17 was. Was met mijn ex uit in een overvolle discotheek. In die tijd dronk ik nog geen alcohol(was erg braaf, alleen het jaar daar op begon ik met drinken) en alleen maar cola. Op een gegeven moment voel ik me eng worden en strompel dizzy naar mijn ex, ik weet alleen nog te melden dat ik echt moet zitten en val meteen flauw. Terwijl ik bij kom voel ik een scherpe pijn in mijn oksels en voel dat mijn benen bewegen. Met een ruk doe ik mijn ogen open en zie dat ik gedragen word. Een onbekende man heeft mij onder mijn oksels beet en mijn ex heeft mijn benen vast. Iedereen staarde me aan en moest lachen. Ik kijk richting mijn buik/benen en zie tot mijn grote schrik dat mijn truitje omhoog is geschoven en dat mijn bh voor iedereen zichtbaar is! Ik schaamde me dood, ben er ook 3 jaar weg gebleven.



2. Toen ik 20 was, ging ik met ex op vakantie naar Portugal. We hadden besloten om een nachtje in Lissabon te blijven en daar leuk te gaan stappen. Ondertussen had ik de alcohol ontdekt. Tijdens het stappen zijn we in 1 kroeg blijven hangen want daar hadden ze van die lekkere shotjes en hele lekkere popcorn met zout en peper. Die combinatie werkt niet want na het 4e shotje meld ik (wederom) aan ex dat ik eng word en naar buiten moet. Eenmaal buiten ga ik keihard over mijn nek en spuug zo over mijn open schoentjes heen, ondertussen houdt mijn ex mijn haar op zij(dat was wel lief). De portier maakt zich toch wel ongerust en vraagt of ik water wil. Ik murmel si, si aqua, aqua. Ik krijg een flesje water aangereikt(ik hang nog steeds met hoofd naar beneden), neem een slok en weet dit is fout.... Portier gaf me water met bubbels, dit zorgde ervoor dat ik weer over mijn nek ging en weer over mijn open schoentjes heen!!! Ik was ondertussen in huilen uitgebarst want ik heb een hekel aan overgeven. Water aan mijn ex gegeven en die probeert met het water mijn voetjes schoen te spoelen en ik sta ondertussen nog als een klein meisje te grienen omdat ik moest overgeven hahahaha



3. Een aantal jaar geleden kregen we een nieuwe collega. Collega was vrijgezel en mijn schoonzusje ook. Collega wilde graag een keer uit en ik dacht, mooi, misschien kan ik ze koppelen. Dus wij met zijn drie uit. Ik werd aangeschoten, en om 3 uur gaan we naar huis. Mijn schoonzusje reed en vroeg aan mijn collega of hij misschien ook een lift wilde. Ik moest een scheetje laten en dacht, dat kan best, is een kleintje. Helaas was het een mega scheet die nog erger stonk als het rioolen waar een duizend klapper niks bij is. Mijn collega schrok ervan en zei toen dat hij wel ging lopen hahahaha. Collega en ik kunnen hier nog steeds heel erg om lachen. Schoonzusje ook trouwens!



Goh ik heb er nog veel meer man.... Hoe meer ik aan het bedenken ben, hoe meer er weer boven komt drijven hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Oke nog 1:



Een keer toen ex en ik met de auto naar Portugal gingen(wij gingen elk jaar naar Portugal met de auto) hadden we onze hond bij ons. Het is een lange rit dus het beestje moet ook regelmatig haar pootjes kunnen strekken.



In Spanje hebben we weer een pauze ingelast en ik denk, weet je? Ik ga even met Loesje rennen, het is een grote hond en die heeft gewoon haar beweging nodig. Op dat stukje waar we stopte was een groot stuk veld, nou ja zanderige open vlakte. Ik was bang dat ze door de nieuwe geuren(ze ging voor het eerst mee) niet goed zou luisteren en had haar aan de riem. Wij rennen met zijn twee. We hadden een hoop bekijks, Loesje en ik. Ik dacht omdat Loesje groot was en naar mijn idee een erg mooie hond was. Tot ik weer bij de auto kom en mijn ex keihard begint te lachen. Mijn topje was van een elastisch spulletje gemaakt en af gezakt ter hoogte van mijn navel, aangezien ik toen nog pronte borstjes had, vond ik het niet nodig om die dag een bh aan te trekken. Ik heb dus zeker 3 kwartier in mijn blote borsten rond gerend op een open vlakte!
quote:Mirrimpie schreef op 20 januari 2012 @ 16:05:

Ik heb dus zeker 3 kwartier in mijn blote borsten rond gerend op een open vlakte!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 13 was werd ik voor het eerst ongesteld en tussen de menstruaties door had ik witte vloed. Ik vond het maar smerig allemaal. Mijn moeder stelde voor om inlegkruisjes te kopen. In die tijd had je nog geen inle kruisjes van Always, die mooi naar het lichaam gevormd waren en aan de achterkant 1 grote plakstrip waren. Nee, toen hadden we inleg kruisjes die rechthoekig waren, iets dikker als de huidige Libresse invisible maandverband en er zat een dun plakstrookje aan de achterkant.



Ik was 13 en er net achter gekomen dat jongens interessante wezens waren. Dus hing ik met vriendinnen in de speeltuin want ja daar gingen de leuke jongens voetballen. 1 van de leuke jongens kwam een praatje met me maken. Ik was quasi verlegen en erg vereerd. Tot een vriendin van mij keihard gilde: MIR!!!! WAT HEB JIJ AAN JE BROEKSPIJP HANGEN??!!!! GATVER HET IS EEN OUWE OPOE MAANDVERBAND!!!!!



Mijn inlegkruisje was uit mijn broek, langs mijn been, mijn broek uit gekropen..... Schaamde me dood..... Ik deed net of die daar al lag en dat iemand anders hem verloren was. Het werd geloofd, maar toch, de schaamte....
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me dat we eens met school aan het wandelen waren. Ik voelde dat mijn inlegkruisje had losgelaten en was gaan schuiven richting achterkant.

Bij iedere stap voelde ik dat ding verder schuiven en ik was zo bang dat ie op een gegeven moment boven de broekrand uit zou schuiven.

Het was niet zo'n dun exemplaar en was gaan 'kreuken' tot een soort lange prop.

Ik denk dat ik voor de zekerheid mijn jas maar omgeknoopt heb toen. Was blij toen we klaar waren met wandelen en ik het ding kon weggooien.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 20 januari 2012 @ 16:50:

Ik herinner me dat we eens met school aan het wandelen waren. Ik voelde dat mijn inlegkruisje had losgelaten en was gaan schuiven richting achterkant.

Bij iedere stap voelde ik dat ding verder schuiven en ik was zo bang dat ie op een gegeven moment boven de broekrand uit zou schuiven.

Het was niet zo'n dun exemplaar en was gaan 'kreuken' tot een soort lange prop.

Ik denk dat ik voor de zekerheid mijn jas maar omgeknoopt heb toen. Was blij toen we klaar waren met wandelen en ik het ding kon weggooien.Ik geloof dat we dezelfde soort inlegkruisjes hadden
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het Kotex was.



Het heeft even geduurd voor ik 'mocht' overstappen naar dun maandverband want mijn moeder vond dat veel te duur. Maar die paar euro per maand waren mij zo veel waard!



(met inlegkruisjes ben ik weer gestopt op een gegeven moment)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldige verhalen weer!!
quote:famke76 schreef op 16 januari 2012 @ 15:32:

blundertopic, erg grappig!



deze vond ik ook nog, is ook erg vermakelijk!



Ik denk dat iedereen die dit topic met plezier leest, dit ook leuk vind. Heb er meerdere keren in mijn eentje tranen om gelachen.Ohh die oudere kende ik nog niet, is ook fantastisch
Oh in door een verhaal in dat andere topic schiet me nog wel een genante situatie te binnen. Ik was voor stage in Canada en ging een auto huren. Die jongen doet alle papierwerk met rijbewijs, woonplaats, creditkaart etc. Hij checkt of ik wel de goede leeftijd heb, want auto huren mag pas vanaf zoveel jaren rijbewijs ofzoiets en mijn rijbewijs is in het Nederlands, dus het is nog een gedoe. Dan uitgebreid buiten een rondje om de auto heen lopen en op al bestaande krasjes wijzen. Vertellen welke brandstof er in moet en dan geeft hij mij de sleutel en wenst me veel plezier. Hehe, ik kan weg. Ik stap in, vind uit hoe de lichten aan moeten en start. En dan zie ik dat het een automaat is, natuurlijk. En daar heb ik natuurlijk nog nooit in gereden. Ik dacht daarvoor altijd dat een automaat ook echt alles automatisch deed, maar zo'n ding blijkt nog 5 standen te hebben, die allemaal in een rechte lijn liggen t.o.v. de pook. Ik had echt geen idee. Dus ik moest weer het verhuurbedrijf in om aan die jongen te vragen: 'ehh, hoe werkt 'ie?'



Edit: dat heeft hij me trouwens wel lief netjes uitgelegd
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me stond te wachten op de trein toen ze iets pakte uit een vakje van haar tas, maar ze deed dat zo snel dat allemaal maandverband en tampons (zaten in hetzelfde vakje) over de wereld vloog. Ik heb zó hard gelachen toen ze dat vertelde, zag het helemaal voor me!
Alle reacties Link kopieren
Ik werkte bij een nieuw bedrijf en ging met een paar collega's lunchen. We kochten wat eten en gingen op zo'n grote stenen trap zitten om het op te eten. Het was die dag nogal warm en we zaten er best wel lang. Ik zat me echt rot te zweten.

Op een gegeven moment gingen we opstaan en ik draaide me nog even om om mijn flesje drinken te pakken. Toen zag ik dat ik met mijn billen en bovenbenen een afdruk gemaakt had op de stenen trap. Och dacht ik nog, dat is raar, kan dat ook op steen?

Zal wel wegtrekken toch?

Nou je raadt het al; die afdruk van mijn billen staat vandaag de dag nog steeds op die trap!!!! Mijn collega's begonnen er bijna elke keer weer over als we daar langs kwamen, wat hebben we gelachen! Maar hoe dat nou precies kan, weet ik nog steeds niet....
Alle reacties Link kopieren
quote:famke76 schreef op 16 januari 2012 @ 15:32:

blundertopic, erg grappig!



deze vond ik ook nog, is ook erg vermakelijk!



Ik denk dat iedereen die dit topic met plezier leest, dit ook leuk vind. Heb er meerdere keren in mijn eentje tranen om gelachen.aaah dankjewel.. Was bijna weer uitgelezen en baalde al, dus ga ik deze zo even bekijken, dat wordt weer lachen (terwijl vriend en katten me aankijken alsof ik gek ben).
Alle reacties Link kopieren
Niet echt een blunder van mij, wel van een ander, heel zielig voor die vrouw:



Ik werkte in een schoenenwinkel en een vrouw was laarzen aan het passen. Ik stond daar in de buurt, was aan het opruimen en beetje aan het kletsen met die mevrouw, maar opeens werd het heel erg stil.. Keek haar kant op ,zat ze aan die laars te trekken, ze kreeg hem niet meer uit. Rits zat vast (aan een stuk leer van de schoen bleek later, achter de rits zit een soort flapje die je been beschermt tegen het schuren van de rits tegen je been).



Ik probeer haar te helpen, maar geen succes. Ik heb er 2 verschillende collega's bijgehaald, die kregen het ook niet voor elkaar. Zelfs met tangetjes/ander gereedschap wou het gewoon niet, rits bleef dicht.



We kregen op den duur ook publiek: op den duur stond iedereen die in de winkel aanwezig was nieuwsgierig te kijken wat er gebeurde. M'n baas besloot dat het tijd was voor rigoureuze maatregelen: hij wou de laars losknippen, maar probeer maar eens leer te knippen met een papierschaar. Klanten gingen zich er ook mee bemoeien en kwamen met allerlei trucjes, ook geen succes. Die mevrouw maar sorry zeggen, bijna in tranen, ze vond het zo erg. En dan ook nog al die mensen eromheen, het was net een circus: 3 personeelsleden met gereedschap in de handen en mn baas die als een gek aan een laars loopt te wrikken bij een vrouw met een knalrood beschaamd hoofd.



Uiteindelijk heeft mijn baas met een tang de tandjes van de rits omgebogen tot er genoeg ruimte was voor de vrouw om haar voet eruit te krijgen.

We zijn meer dan een uur bezig geweest om die vrouw te bevrijden, vond het zo sneu voor haar. Was ook haar schuld niet, de rits had een soort buiging (productiefout) waardoor hij vastliep in de flap die erachter zat en niet meer te bewegen was.

We hebben haar uiteindelijk ook maar een kortingsbon gegeven omdat we haar zolang hebben vastgehouden haha.

Ze werd uiteindelijk wel een vaste klant, dat dan weer wel, elke keer als ze weer kwam moesten we er (met haar) weer om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Oh dit is grappig!

Hier ook een erge (heb al een keer eerder op blundertopic gepost, dus wie het al gelezen heeft, excuus).



Had een afspraak met een klant op kantoor. Het regende heel hard en zij moest na de afspraak naar het station. Ik, aardig als ik ben, bood haar een lift aan. Onderweg kreeg ik enorm las van mijn darmen en vreselijk kramp. Ik haar bij het station eruit gezet en kon eindelijk een enorme wind laten, kwam geen einde aan en stonk vreselijk. Komt ze opeens aanrennen, aaaagh, had ze haar trein gemist... of ik haar naar het volgende station wilde brengen. Heeft de hele rit een beetje wit om haar neus gezien..
Alle reacties Link kopieren
Mijn meest recente blunders:



Heb al jaren mijn rijbewijs en altijd gezegd dat ik géén automaat wilde. Nu, door lichamelijk probleem moest ik toch echt een automaat aanschaffen. Het ging opvallend goed de eerste maanden... Kort geleden moest ik even langs mijn ouders, parkeerde daar de auto en toen ik na de koffie de auto weer wilde starten lukte dat niet... Hij deed echt helemaal niets meer! Dus bij mijn ouders de dichtstbijzijnde garage gebeld, die zouden er binnen een uurtje zijn. Dus nog maar effe een bakkie koffie bij pa en ma. Na een minuutje of 50 kwam ik op het idee de auto een beetje op te ruimen (lees: mijn auto is soms net een vuilstortplaats) ik ga achter het stuur zitten, probeer nog een keer te starten en zet de automaat in z'n vrij (hij stond nog op de 'D' van drive.....) En warempel..... Hij start!!!! Snel de garage gebeld... "ja, uhhh.... hij doet het weer..." Vroegen ze wat er aan de hand was geweest, want dat was toch wel raar dat een auto het 'vanzelf' weer ging doen.... Heb gezegd dat ik zo ontzettend géén idee had!!



En nog één.

Afgelopen week had ik een vervelend onderzoek in het ziekenhuis. Had mezelf vorig weekend daarom getrakteerd op een nieuw lingerie-setje. Eén uit de nieuwste collectie, met een bloemetje. Beetje degelijk misschien, maar wel heel erg ziekenhuis-proof.

Onderzoek was achter de rug.... In totaal 4 artsen hadden mij in mijn ondergoed gezien. Maar: mooi setje, dus ik voelde me redelijk relaxed. Totdat ik 's middags thuis naar het toilet ga en zie dat er een mega-scheur in zit. Bleek dat het slipje verkeerd gestikt was en de achterkant over de hele breedte los lag.....

In het vervolg voor mij dus geen spiksplinternieuwe setjes meer voordat ik naar het zh ga.... Eerst maar eens een paar keer dragen en een paar keer wassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven