Het nieuwe forummen....

27-05-2011 12:14 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar kunnen we andere forummers blokkeren, wat vinden we daar van?

Hieronder een aardig geval, ik spreek iemand aan op paniekzaaierij (ze beschuldigt iemand onterecht van coke-handel incl staffen) en vervolgens word ik door haar geblokkeerd omdat het antwoord haar niet aan staat....

Babybox vervoeren van NL naar Zuid-Spanje
quote:hansjeklok schreef op 27 mei 2011 @ 12:47:

[...]

Tsss.... ik doe het lekker terug!Ik heb het wel opeens een stuk drukker, jij ook?
quote:Starshine schreef op 27 mei 2011 @ 12:48:

[...]

huh, bij jou staat het er wel bij...

edit: wijzigheel typisch, of zien jullie onder dat bericht wel 'gewijzigd om...' staan?
Ik denk niet dat ik die functie ga gebruiken. Ik zou het vervelend vinden dat ik een deel van de discussie mis. Maar blijkbaar zijn mensen die het wel gaan gebruiken.
Ja ik wel.. Starshine.

-vreemd-
enn wijzigde dit bericht op 27-05-2011 12:50
Reden: Kijk zie je? Kan er ook nog wat in tikken enzo....
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja die optie ' gewijzigd om' staat er nog wel bij.
quote:Starshine schreef op 27 mei 2011 @ 12:49:

[...]

heel typisch, of zien jullie onder dat bericht wel 'gewijzigd om...' staan?Ik kan mijn eigen (duh...) berichten wijzigen en daar staat dan ook nog 'reden van wijziging' bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En hoe kan ik geblokkeerde forummers deblokkeren?
zou dat het zijn? Dat je perse een reden in moet voeren?

Even posten en testen.

edit: testerdetest
anoniem_70707 wijzigde dit bericht op 27-05-2011 12:52
Reden: test
% gewijzigd
quote:batwom schreef op 27 mei 2011 @ 12:49:

[...]

Ik heb het wel opeens een stuk drukker, jij ook?Man, ik blok en staf me de pestpokke. Ik zou er RSI van krijgen.
aha, opgehelderd. Je moet dus de reden opgeven en dan staat er dat en wanneer er gewijzigd is.
quote:MEFS schreef op 27 mei 2011 @ 12:51:

En hoe kan ik geblokkeerde forummers deblokkeren?Op bekijk bericht aan de rechterkant (pijltje drukken ), het vinkje weer van het block icoontje af halen en verder gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Starshine schreef op 27 mei 2011 @ 12:53:

aha, opgehelderd. Je moet dus de reden opgeven en dan staat er dat en wanneer er gewijzigd is.

Nee hoor...

Edit: Kijk maar
Laat maar... Ik was mosterd. En nog foute mosterd ook.
anoniem_31464 wijzigde dit bericht op 27-05-2011 13:07
Reden: Mosterd en test
% gewijzigd
quote:Enn schreef op 27 mei 2011 @ 12:53:

[...]

Nee hoor...

Edit: Kijk maar

Wel dus!

(sorry)
quote:nouschi schreef op 27 mei 2011 @ 12:19:

Ik zou dat echt hilarisch vinden als iemand mij zou blokken.Pffff, ik had je geblokkeerd om te testen en ik kon je niet meer terughalen. Gelukkig kan ik jou weer lezen

Dankje Enn
Zou niet handig zijn als er een gebruiksaanwijzing zou zijn?
Doen jullie smiley's het nog wel? Die van mij willen niet meer bewegen!

effe proberen.
Yep bij mij bewegen de smiley's wel .
Die van jou kijkt nu alleen héél zuur, doet niks.
Iemand nog iets van hansje Klok gehoord lately?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik dacht al, geen OP, maar die is dus van jou Spectral.

Ik vind het heel erg dat je dit doet, mij zo zwart maken.

Jij lijkt overal mij op te zoeken in topics, om me daarna zwart te maken. Ik hou daar niet van. Daarom heb ik je geblocked, ik zag dat het een nieuwe functie was (is) en kon 'm zo meteen proberen.

Wil je er alsjeblieft mee ophouden mij zwart te maken? Ik heb al de eerste stap gezet, door jou te blocken, zodat ik jouw berichten niet hoef te lezen.

Bedankt Spectral!
quote:nouschi schreef op 27 mei 2011 @ 13:07:

Iemand nog iets van hansje Klok gehoord lately? is hij foetsie Nouschi?
quote:nouschi schreef op 27 mei 2011 @ 13:07:

Iemand nog iets van hansje Klok gehoord lately?

Ik ben unblokkebel.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 mei 2011 @ 13:08:

Ik dacht al, geen OP, maar die is dus van jou Spectral.

Ik vind het heel erg dat je dit doet, mij zo zwart maken.

Jij lijkt overal mij op te zoeken in topics, om me daarna zwart te maken. Ik hou daar niet van. Daarom heb ik je geblocked, ik zag dat het een nieuwe functie was (is) en kon 'm zo meteen proberen.

Wil je er alsjeblieft mee ophouden mij zwart te maken? Ik heb al de eerste stap gezet, door jou te blocken, zodat ik jouw berichten niet hoef te lezen.

Bedankt Spectral!Het helpt nog niet helemaal dat blocken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven