Het onvermijdelijke persiflage topic

31-03-2009 14:49 569 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo nou het onvermijdelijke persiflage topic is geopend hoor!
PROSECCCCOOOOO BUUUUUFFFF
Schaap! Bedankt voor je mailtje, ik was je al aan het zoeken
Eeehhhh .... hengelen is dus verboten, da's duidelijk.

Maar flirten en dollen ? Ook een ban ?

* trekt alvast zijn bruine "kapitein Achmed" broek aan *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:CHOCOlaiLA schreef op 31 maart 2009 @ 16:29:

Mhhh ijsjes, dan kom ik d'r ook bij zitten. Wat voor een ijs hebben we?Natuurlijk mag dat; heb Sundea ijsjes gehaald bij de BK
Ik heb nog een flesje bubbels koud staan en die wil ik bij deze virtueel overhandigen aan dewit

Proost en dat het hier gezellig mag worden voor jullie
Denk jij echt dat die vijver door Viva zelf gemist gaat worden , DS ? Daar verschillen we dan van mening over ; ik geloof er niks van .

Als je zó mensen op moet duikelen vind ik het echt van een trieste armoeiigheid , hoor . En de laatste dagen is toch allang bevestigd dat dat oppikken op elke topic kan .... In mijn ogen was het niks anders dan een kletstopic , of een groepjestopic waarin gekletst werd .... en niet eens op niveau

Maar dat jullie het topic zullen missen ........ zelfs dat geloof ik niet eens als jullie hier verder praten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is de vijver gesloten? Wat een onzin.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ahhh Roosies wat lief!!!

Drink je mee?

*schenkt glaasjes bubbels in*

Proost!

lekker dewit proost!
BGB, natuurlijk was die vijver er niet voor het opduikelen van mensen.... En natuurlijk werd er niet op niveau gepraat maar moet dan dan altijd??? Een beetje dom kletsen op een kleine plek op dit mega forum is toch niet verkeerd?
Bianca, natuurlijk was de vijver een kletstopic en nee, het niveau was geen uni maar een paar dagen geleden is er op de opmerking dat de vijver maar dicht moest gezegd door de angel gezegd dat het aantal hengelaars een heel stuk minder was op andere topics en nu is het ineens een ander verhaal blijkbaar
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als je een heel klein beetje had opgelet BGB had je geweten:

- dat ik vrijwel nooit in de visvijver te vinden was (not my cup of

tea)

- dat ik nooit hengel.

Maar een aantal mensen had er plezier in om daar te komen en het reguleerde mooi het gehengel; wie poogde te hengelen werd subiet verwezen naar de visvijver en aldaar meestal mores geleerd (in de letterlijke betekenis van het woord).

Prima zaak dus, win win noemen we zoiets. En het dichtgooien van de vijver omdat er daar (met recht) gemopperd werd over de ban van DMJN vind ik niet chic.

Dat het een ons kent ons clubje werd is een kul argument. Dan kan je de Nietjes club ook sluiten.

Nu gaan we weer terug naar de vorige situatie: illegaal gehengel op allerlei plekken. Veel lastiger te controleren.

Vandaar mijn opmerking dat de Angels het drukker gaan krijgen.
Nou ja zeg, als het zo moet..... Ik ga me natuurlijk niet verder ophouden op een forum waarvan het burgertrutten- en wijwetenwatgoedvoorjullieis gehalte van de dames moderators zo hoog is.

Ik zeg byebye!!
DS, ik denk dat je helemaal gelijk hebt...
jeetje...

ik moet echt ontslag nemen... ik mis alles!...

hele dag kunnen denken op een mooi antwoord op mn topic... is die eveneens als de visvijver al gesloten...

na jahhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Donkeyshot schreef op 31 maart 2009 @ 17:02:

Als je een heel klein beetje had opgelet BGB had je geweten:

- dat ik vrijwel nooit in de visvijver te vinden was (not my cup of

tea)

- dat ik nooit hengel.

Maar een aantal mensen had er plezier in om daar te komen en het reguleerde mooi het gehengel; wie poogde te hengelen werd subiet verwezen naar de visvijver en aldaar meestal mores geleerd (in de letterlijke betekenis van het woord).

Prima zaak dus, win win noemen we zoiets. En het dichtgooien van de vijver omdat er daar (met recht) gemopperd werd over de ban van DMJN vind ik niet chic.

Dat het een ons kent ons clubje werd is een kul argument.

Dan kan je de Nietjes club ook sluiten.

Nu gaan we weer terug naar de vorige situatie: illegaal gehengel op allerlei plekken. Veel lastiger te controleren.

Vandaar mijn opmerking dat de Angels het drukker gaan krijgen.Donkey, wij moeten even babbelen
Eens DS.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
DS, hoewel ik nou net denk dat het mores leren waar jij het over hebt door Viva wordt gezien als ' het niet toelaten van iemand' ...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 maart 2009 @ 16:55:

Denk jij echt dat die vijver door Viva zelf gemist gaat worden , DS ? Daar verschillen we dan van mening over ; ik geloof er niks van .

Als je zó mensen op moet duikelen vind ik het echt van een trieste armoeiigheid , hoor . En de laatste dagen is toch allang bevestigd dat dat oppikken op elke topic kan .... In mijn ogen was het niks anders dan een kletstopic , of een groepjestopic waarin gekletst werd .... en niet eens op niveau

Maar dat jullie het topic zullen missen ........ zelfs dat geloof ik niet eens als jullie hier verder praten .Wat mooi gaat op een tegeltje achter de bar. Met bron vermelding.
quote:Pandeiro schreef op 31 maart 2009 @ 17:04:

Nou ja zeg, als het zo moet..... Ik ga me natuurlijk niet verder ophouden op een forum waarvan het burgertrutten- en wijwetenwatgoedvoorjullieis gehalte van de dames moderators zo hoog is.

Ik zeg byebye!!
quote:mrsLucky schreef op 31 maart 2009 @ 17:10:

DS, hoewel ik nou net denk dat het mores leren waar jij het over hebt door Viva wordt gezien als ' het niet toelaten van iemand' ...

Een mos (Latijn; het meervoud mores is algemener) is een ongeschreven regel of gebruik dat binnen een bepaalde context geldt. Het woordenboek Van Dale vertaalt het in een van zijn edities ook wel als "zeden, gebruiken, conventies".

De dames in de vijver leerden de Neo-hengelaars wat de ongeschreven regels en gebruiken zijn. Dat ze niet zomaar een vrouwtje uit het water kunnen takelen zeg maar. Best wel grappig om mee te lezen. Toen het nog mocht, dat is.
quote:rosanna08 schreef op 31 maart 2009 @ 17:07:

[...]

Donkey, wij moeten even babbelen

Relax lieverd, breathe in breathe out enzo.

Ik pleit helegaar niet voor het sluiten van het Nietjes topic.

Dat zou net zo absurd zijn als het sluiten van de visvijver.
*begin allemaal alvast maar de zwaaien naar schaap*
leuk hoor, die discussie, maar jongens dit is een kletstopic

komop, wie heeft er de fles prossecco?
Donkey ik heb echt helemaal niets tegen je, echt echt echt niet maar ik denk niet dat deze plek de plaats is voor een discussie over de vijver. Misschien dat dat beter in het Mod-topic kan, of het topic Ik vind het hier niet leuk meer.

Ik weet niet hoe de rest er over denkt maar ik wilde juist proberen dit topic vrij te houden van al het gezemel de laatste dagen. Een nieuw stekkie op het zelfde lage niveau als de oude vijver altijd was. Wij vijverbewoners zijn nu eenmaal voorzien van immoreel gedrag en laag intellect. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven