Het positieve topic!

19-01-2021 08:06 55 berichten
Omdat velen van ons wel wat positiefs kunnen gebruiken in deze tijd. Ik wel in ieder geval. :biggrin:

Heb je wat leuks/moois/gezelligs/grappigs te delen? Gooi het erin! :cheer2:
Lientje, wat is dat tof om te lezen!
Respect dat je nog een studie op bent gaan pakken en mooi dat je er zoveel plezier uit lijkt te halen. :D
Alle reacties Link kopieren
Go Lientje!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik las net dat bepaalde dure kankermedicijnen veel eerder beschikbaar gaan komen. Heel fijn bericht!
Alle reacties Link kopieren
Ok, noem me een zuurtje, maar ik vond de foto van Hugo de Jonge die een stevige knuffel kreeg in de gehandicaptenzorg ook wel erg positief. Of op zijn minst aandoenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan weer wat stabieler staan/ lopen en kon heel even meedansen op de muziek. Sowieso heb ik vandaag voor het eerst weer de radio aan omdat ik het eerder te veel prikkels vond geven.
Al met al dus best wat lichtpuntjes :-D
Alle reacties Link kopieren
MissPiglet schreef:
19-01-2021 11:49
Ok, noem me een zuurtje, maar ik vond de foto van Hugo de Jonge die een stevige knuffel kreeg in de gehandicaptenzorg ook wel erg positief. Of op zijn minst aandoenlijk.
Ik ook.
PatatasBravas schreef:
19-01-2021 08:30
Hier ook neefjes en nichtjes die ik veel zie. De jongste speelt graag met strijkkralen.. en ik ook :$ :$
:hihi: Oww en ik ga ook vaak meekleuren met mijn neefje van bijna 5, ik vind dat namelijk enorm rustgevend, en ook gezellig ;-D
herfstappeltaart schreef:
19-01-2021 09:01
Leuk topic TO. We kunnen wel wat vrolijke berichten gebruiken.
Ja idd!
Bedankt trouwens. (andere bericht)
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
19-01-2021 10:03
Lientje, wat is dat tof om te lezen!
Respect dat je nog een studie op bent gaan pakken en mooi dat je er zoveel plezier uit lijkt te halen. :D
Dat dus ook.
Ik doe een werk-leertraject in de zorg en heb er zoveel plezier in.
Haal er heel veel voldoening uit en elke werkdag kom ik weer met een glimlach op mijn gezicht thuis.
Zo blij dat ik deze keuze heb gemaakt.( ondanks dat er nu heel veel nare dingen ook gebeuren, het was me het jaartje wel om in de zorg te starten)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sun.lover schreef:
19-01-2021 14:28
Ik kan weer wat stabieler staan/ lopen en kon heel even meedansen op de muziek. Sowieso heb ik vandaag voor het eerst weer de radio aan omdat ik het eerder te veel prikkels vond geven.
Al met al dus best wat lichtpuntjes :-D

Wat is dat fijn! :hug:
Ben je ziek (geweest), Sun.lover?
Gisteren (alles rondom) de inauguratie gevolgd, om er zeker van te zijn dat het tijdperk Trump dan écht voorbij is.
Wat een mooie dag was het. Ik voelde opluchting, voor de VS en voor de hele wereld. En heb er heerlijk kneuterig onder een dekentje op de bank een wijntje op gedronken. ;-D
PatatasBravas schreef:
21-01-2021 07:26
Gisteren (alles rondom) de inauguratie gevolgd, om er zeker van te zijn dat het tijdperk Trump dan écht voorbij is.
Wat een mooie dag was het. Ik voelde opluchting, voor de VS en voor de hele wereld. En heb er heerlijk kneuterig onder een dekentje op de bank een wijntje op gedronken. ;-D
Ik heb ook een stukje gekeken.
Het deed me meer dan ik verwacht had, de 1e vrouwelijke vicepresident, wauw!!!
En vooral fijn dat die mafketel weg is.
Verder ben ik vrij vandaag, ik werkte de afgelopen tijd 2 dagen thuis en 1 op kantoor maar heb overleg gehad en ik werk in ieder geval deze en volgende week volledig thuis.
Minder leuk en vermoeiender dan op kantoor maar aangezien veiligheid en gezondheid i.m.o het belangrijkste zijn ben ik er toch blij mee.
Anyway eerst even van mijn vrije dag genieten :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een echte shopaholic en ik had mezelf voorgenomen om een koopstop te doen (voor wat kleding betreft). Ik houd dat vandaag precies een maand vol. En dat had ik van tevoren nooit verwacht. Zoveel extra geld op mijn spaarrekening! Geeft echt voldoening.
Alle reacties Link kopieren
Het enige positieve wat ik nu kan bedenken is dat het inderdaad wat langer licht blijft.
Phoebe1982 schreef:
21-01-2021 08:00
Ik heb ook een stukje gekeken.
Het deed me meer dan ik verwacht had, de 1e vrouwelijke vicepresident, wauw!!!
En vooral fijn dat die mafketel weg is.
Verder ben ik vrij vandaag, ik werkte de afgelopen tijd 2 dagen thuis en 1 op kantoor maar heb overleg gehad en ik werk in ieder geval deze en volgende week volledig thuis.
Minder leuk en vermoeiender dan op kantoor maar aangezien veiligheid en gezondheid i.m.o het belangrijkste zijn ben ik er toch blij mee.
Anyway eerst even van mijn vrije dag genieten :rolling:

Veiligheid en gezondheid zijn zeker het belangrijkst. Hoop dat het fijne dag wordt vandaag!
MissPiglet schreef:
21-01-2021 08:07
Ik ben een echte shopaholic en ik had mezelf voorgenomen om een koopstop te doen (voor wat kleding betreft). Ik houd dat vandaag precies een maand vol. En dat had ik van tevoren nooit verwacht. Zoveel extra geld op mijn spaarrekening! Geeft echt voldoening.

Goed bezig!
Wat moet het heerlijk zijn om je spaarrekening te checken. ;-D
Blauwetrui schreef:
21-01-2021 08:14
Het enige positieve wat ik nu kan bedenken is dat het inderdaad wat langer licht blijft.

Er komt vast weer meer positiefs op je pad op enig moment.
Heb zelf een heftige periode (deels) achter de rug en zag het bij vlagen echt niet meer zitten. "Besloten" daar niet aan toe te willen geven, want ik ken de gevolgen voor mezelf inmiddels. Hoe cliché ook, er is elke dag wel iets de moeite waard, hoe klein ook.
MissPiglet schreef:
21-01-2021 08:07
Ik ben een echte shopaholic en ik had mezelf voorgenomen om een koopstop te doen (voor wat kleding betreft). Ik houd dat vandaag precies een maand vol. En dat had ik van tevoren nooit verwacht. Zoveel extra geld op mijn spaarrekening! Geeft echt voldoening.
Wat ontzettend goed! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Thnx PB! Gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk topic!!

Ik heb gisteren een cursus calligrafie aangeschaft. Kan niet wachten tot de pen binnen is en ik kan gaan oefenen :jump:

En ik heb 2 heel leuke zwangerschapsjurkjes gekocht in de uitverkoop, voor mijn prille zwangerschap :)
Alle reacties Link kopieren
@missPiglet, goed bezig!!! Zeker omdat ik online shoppen makkelijker vind dat in de winkel, dus nu sneller/makkelijker iets zou kunnen kopen.

@Followthesun90, gaaf! Ik doe een beetje aan handletteren, maar een calligrafiecursus staat nog wel in de planning. Waar/hoe je de cursus?

Hebben jullie ook zoveel zon?!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Diana: jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik word er helemaal vrolijk van, ik ga zo ook even lekker naar buiten. (Had het anders gepland maar first things first hoor!)
Followthesun: (Ik krijg meteen een liedje in mn hoofd :proud:) gefeliciteerd!! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
21-01-2021 07:13
Wat is dat fijn! :hug:
Ben je ziek (geweest), Sun.lover?
Ja, ik ben erg ziek geworden van Corona, en ben nu al 2 maanden uitgeschakeld. Ben bezig met revalideren.
Followthesun90 schreef:
21-01-2021 09:22
Wat een heerlijk topic!!

Ik heb gisteren een cursus calligrafie aangeschaft. Kan niet wachten tot de pen binnen is en ik kan gaan oefenen :jump:

En ik heb 2 heel leuke zwangerschapsjurkjes gekocht in de uitverkoop, voor mijn prille zwangerschap :)

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :cheer2:

En heel veel plezier met de cursus!
Ik zou het ook wel willen kunnen, vind het prachtig, maar ben niet van het geduldige soort in die dingen helaas. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Followthesun90 schreef:
21-01-2021 09:22
Wat een heerlijk topic!!

Ik heb gisteren een cursus calligrafie aangeschaft. Kan niet wachten tot de pen binnen is en ik kan gaan oefenen :jump:

En ik heb 2 heel leuke zwangerschapsjurkjes gekocht in de uitverkoop, voor mijn prille zwangerschap :)
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En veel plezier met calligrafie. Ik vind het zo knap als mensen creatief zijn. Dan ben ik helaas niet.
Sun.lover schreef:
21-01-2021 09:49
Ja, ik ben erg ziek geworden van Corona, en ben nu al 2 maanden uitgeschakeld. Ben bezig met revalideren.

Jee, wat heftig. Bizar wat dit *peep*virus voor langdurige gevolgen kan hebben. Kan me heel goed voorstellen dat elk stapje vooruit je blij maakt. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven