het spijt me gedicht

05-02-2012 15:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de meesten hier op het forum weten heb ik ruzie met me schoonzus. Ik heb vandaag een spijt me brief geschreven en wil morgen een het spijt me kaartje kopen en daarin een mooi het spijt me gedicht erin schrijven. Wie kent er een mooi het spijt me gedicht!??
Als je niet kunt dichten moet je het ook een ander niet laten verzinnen. Schrijf dan een eigen tekst, zonder rijm, die recht uit je hart komt; dat komt veel beter en gemeender over.
Nou als je ook al een brief schrijft met het spijt me erin en een kaartje waar het spijt me op staat heeft ze het idee denk ik wel.

Verwacht er verder niet te veel van. De dingen die jij gezegd hebt zijn niet makkelijk te vergeven.

Tot slot denk ik niet dat een kant en klaar internet gedichtje het verschil gaat maken.
Je kan het ook overdrijven met het ge-het-spijt-me. Wanneer dringt het nou eens tot je door dat je ze de tijd moet geven en niet moet blijven zeuren?
Schrijf naar John Williams.

http://www.rtl.nl/programma/hetspijtme/home/
Bedankt voor jullie reacties. Dan hou ik het wel op een brief en een kaartje. Ik verwacht er niet teveel van en gun het herstel de tijd. Ik wilde alleen graag aardigs doen om te laten zien dat het me heel veel spijt. Wilde bijna al het familiediner of het spijt me programma inschakelen maar durf ik niet echt.
Zo simpel, drie woorden

Die ik eens wil delen

Met jou en voor ons allebei

De jaren die konden

De wonden niet helen

Dus luister en praat weer met mij

Het spijt me, vergeef me

Anders kan ik het niet zeggen

En valt vanalles uit te leggen

Nog zo'n lange weg te gaan

Het spijt me, vergeef me

Ik kan het echt niet anders uiten

Ik wil dit hoofdstuk nu eens sluiten

Je bent te ver van mij vandaan

Het spijt me, het spijt me zo

Zo simpel, drie woorden

'k Ben jou niet vergeten

Ik wil dat 't weer goed zal gaan

Het leven wordt korter

Je moet 't nu weten

Ik reik je m'n hand, pak 'm aan

beter lezen Sense!
Je eigen broer heeft je gezegd dat het nog te vroeg is, zou je daar niet naar luisteren?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven