Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Weeeh
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:37:

Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Je valt zeker OP!
Alle reacties Link kopieren

Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Voor mij ook graag. Heb ik de hele dag de prins van hot naar her gesjouwd en dan kookt hij niet eens voor me.
Egidius. Niet Eggie.
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:38:

[...]

Hoi Cateautje, de meeste van ons hebben een nickchange gedaan speciaal voor dit topic. Als je ons loept kun je zien dat we pas net lid zijn.

Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Nou, dan druip ik maar af. Veel plezier verder.
quote:_Egidius_ schreef op 12 augustus 2015 @ 18:40:

[...]

Voor mij ook graag. Heb ik de hele dag de prins van hot naar her gesjouwd en dan kookt hij niet eens voor me.Zeker buiten het sprookjesbos dan want geen van ons heeft je gezien. Met zijn zevenen kunnen we aardig het hele bos overzien.

Lekkere paddenpizza's!

quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2015 @ 18:43:

[...]

Nou, dan druip ik maar af. Veel plezier verder. Welnee. Tover een kroon tevoorschijn en je bent prinses Cateautje.
Egidius. Niet Eggie.
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:44:

[...]

Zeker buiten het sprookjesbos dan want geen van ons heeft je gezien. Met zijn zevenen kunnen we aardig het hele bos overzien.Klopt, ik was naar het Zakenbos. Open van 9 tot 5.
Egidius. Niet Eggie.
quote:_Egidius_ schreef op 12 augustus 2015 @ 18:45:

[...]

Welnee. Tover een kroon tevoorschijn en je bent prinses Cateautje.
quote:_Egidius_ schreef op 12 augustus 2015 @ 18:45:

[...]

Welnee. Tover een kroon tevoorschijn en je bent prinses Cateautje.

Als Eggi door kan gaan voor het paard van de witte prins...
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2015 @ 18:43:

[...]

Nou, dan druip ik maar af. Veel plezier verder. Nee dat hoeft niet, maar sommige van ons ken je al langer, terwijl je zou denken dat we nieuw zijn. Mij ken je ook, als truus de mier, altijd druk op zaterdag.

Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Het spijt me, ik ben slechts een simpel geitje.
Gadver...die pizza.

Ik wil graag een vegetarische *please, pretty please*
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:47:

[...]

Nee dat hoeft niet, maar sommige van ons ken je al langer, terwijl je zou denken dat we nieuw zijn. Mij ken je ook, als truus de mier, altijd druk op zaterdag.
Kijk, Eggi snapt hoe het werkt
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:38:

[...]

Hoi Cateautje, de meeste van ons hebben een nickchange gedaan speciaal voor dit topic. Als je ons loept kun je zien dat we pas net lid zijn.

Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?
Nee hoor. Er is geen deurbeleid. Maar je aankleden voor de gelegenheid wordt wel op prijs gesteld
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 18:51:

[...]

Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?Nee Eggie heeft 2 oren getekend dat mag ook
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:47:

Gadver...die pizza.

Ik wil graag een vegetarische *please, pretty please*Ruk de padden er maar af. Blijf niet bezig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 18:51:

[...]

Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:53:

Nee hoor. Er is geen deurbeleid. Maar je aankleden voor de gelegenheid wordt wel op prijs gesteld Precies. Doe wat sprookjesachtig, tover je gevoel voor (al dan niet flauwe) humor tevoorschijn en zwets mee.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 18:55:

[...]

Precies. Doe wat sprookjesachtig, tover je gevoel voor (al dan niet flauwe) humor tevoorschijn en zwets mee.
Oh ja, en wie een duikplank kan maken voor de nog te openen paddenpoel, is extra welkom. Die kleresmurfen laten het afweten
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 18:56:

[...]

[img]http://www.mopvandedag.nl/cdn/res/mopje ... okje-2.jpg[/img]

Zie je, Fee woont hier ook nog steeds!

quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:54:

[...]

Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.Gezellig?
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven