Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
woensdag 12 augustus 2015 om 18:40
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:37:
Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Voor mij ook graag. Heb ik de hele dag de prins van hot naar her gesjouwd en dan kookt hij niet eens voor me.
Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Voor mij ook graag. Heb ik de hele dag de prins van hot naar her gesjouwd en dan kookt hij niet eens voor me.
Egidius. Niet Eggie.
woensdag 12 augustus 2015 om 18:43
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:38:
[...]
Hoi Cateautje, de meeste van ons hebben een nickchange gedaan speciaal voor dit topic. Als je ons loept kun je zien dat we pas net lid zijn.
Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Nou, dan druip ik maar af. Veel plezier verder.
[...]
Hoi Cateautje, de meeste van ons hebben een nickchange gedaan speciaal voor dit topic. Als je ons loept kun je zien dat we pas net lid zijn.
Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Nou, dan druip ik maar af. Veel plezier verder.
woensdag 12 augustus 2015 om 18:44
woensdag 12 augustus 2015 om 18:46
woensdag 12 augustus 2015 om 18:47
woensdag 12 augustus 2015 om 18:47
woensdag 12 augustus 2015 om 18:51
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:38:
[...]
Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?
[...]
Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?
woensdag 12 augustus 2015 om 18:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 18:51:
[...]
Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.
[...]
Ah, dus je mag alleen maar meedoen als je een Echte Sprookjes Nick hebt?Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.
woensdag 12 augustus 2015 om 18:55
woensdag 12 augustus 2015 om 18:57
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 18:56:
[...]
[img]http://www.mopvandedag.nl/cdn/res/mopje ... okje-2.jpg[/img]
Zie je, Fee woont hier ook nog steeds!
[...]
[img]http://www.mopvandedag.nl/cdn/res/mopje ... okje-2.jpg[/img]
Zie je, Fee woont hier ook nog steeds!
woensdag 12 augustus 2015 om 18:58
quote:dezevendwergen schreef op 12 augustus 2015 @ 18:54:
[...]
Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.Gezellig?
[...]
Nee hoor, iedereen die gezellig mee kan doen kan meedoen. Er is hier geen tabel of een openingsfoto van een zeker paleis met alle deelnemers erin verborgen. Sprookjesbos is voor iedereen die iets toe kan voegen.Gezellig?
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.