Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
De smurfjes zijn bange poeperds Elfje.
De smurfjes zijn bange poeperds Elfje.
2x zelfs
Nog steeds dronken?
Hallo sprookjesbosbewoners. Wat vinden jullie, ik ben toch ook een sprookjesfiguur?
Als ik een beetje doorpost vanavond heb ik straks ook PPR!
Sinds wanneer is Jan, Jans en de kinderen een sprookje?
Jan, Jans en de kinderen. En de rode jeweetwel kater.
Hé! Puss!
Nee ik ben NIET die jeweetwelkater. Ik herhaal: NIET!
Nou het is op zijn minst een opmerkelijke familie. Vooral Cateautje. Haar zus heeft in die 40 jaar of zo dat de strip bestaat tenminste nog borstjes gekregen, maar Cateautje is nog steeds dezelfde dikbuikige net-kleuter-af. Zit dus wel een sprookje in, iets van De Bron Van De Eeuwige Jeugd of zo.
Hm.
Die bron is in een ander bos denk ik. Ik ken 'm niet (mijn rimpels zijn mijn getuige)
Dus ik ben een strip, maar dat is toch ook sprookje, modern sprookje weliswaar.
Speaking of rimpels, is de kloppende ader op het voorhoofd van Oppermoppersmurf alweer gekalmeerd?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:24:

Die bron is in een ander bos denk ik. Ik ken 'm niet (mijn rimpels zijn mijn getuige)

Een sprookjesfiguur heeft geen bron nodig natuurlijk, die blijft zo oud hij is juist doordat hij een sprookjesfiguur is.

In dit bos is trouwens wel zo'n bron hoor, maar dat is alleen voor hele speciale voorbijwandelaars die we in ons midden willen hebben en houden.

In de afgelopen 100 jaar is die maar 1 keer gebruikt.

De bron vanuit mijn toiletnaast mijn huis
Zo ik heb even mijn kinderen uit getoverd.. begint maandag de spreukjesschool weer?
Nee, over twee weken pas.
Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 18:32:

[img]http://yolandaentius.nl/afb/bron%2011%20350.jpg[/img]

De bron vanuit mijn toiletnaast mijn huis En ik mocht niet verklappen waar de bron was!
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2015 @ 18:06:

Hallo sprookjesbosbewoners. Wat vinden jullie, ik ben toch ook een sprookjesfiguur?

Hoi Cateautje, de meeste van ons hebben een nickchange gedaan speciaal voor dit topic. Als je ons loept kun je zien dat we pas net lid zijn.

Ik heb heel erg getwijfeld tussen dezevendwergen en truusdemier. Maarja truusdemier is geen sprookjes figuur.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 18:37:

Kan er iemand een pizza voor mij toveren? Ik heb de hele dag geleefd op 1 boterham met ei en 1 roggebroodje met kaas. Ik val bijna op inmiddels.Sorry, pas over 49 posts na deze
Weeeh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven