Het Spuugpaleis-convex regular polychora
woensdag 18 februari 2015 om 13:20
Evaluatie dagbesteding pasijent nr. dos
Pasijent nr. dos kwam bijzonder vrolijk en roze gemutst de creatieve ruimte ingerend. Daar wij dachten dat dit het knikker-effect betrof, pasijent eerst mee genomen bij de groep vandaan om neuscontrole uit te voeren. Hierbij ook even aan de fritten gevoeld.
Neus bleek tot onze verbazing leeg. Pasijent wilde hierna zsm aan de slag. Dit leek een goed teken; echter pasijent stond er op "iets creatiefs te maken voor pasijent nummer uno". Ondanks dat dit tegen de regels is (wetb.art. 12235435546511887: pasjient dient tijdens therapie voor en met zichzelf bezig te zijn) hebben wij besloten de pasjient dit te laten doen. Daarna zijn wij gaan koffie drinken en feestboeken (dus geen info tussen tijdstip 10 uur en tijdstip 12 uur). Bij terugkomst bleek pasijent een vrijstaande woning te hebben gebouwd voor pasijent nr. uno. Ook heeft zij wat eentjes gered en een vijver gegraven voor de gevederde vrindjes.
Pasijent gaf aan dat het "Kraa kraa enorm belangrijk was dat pasijent nr. uno snel zou snel mogelijk zou intrekken in Huize Flumpmania, kraa kraa". Nu gaan wij weer koffiedrinken.
woensdag 18 februari 2015 om 13:55
Mienwijl on the other side of the roem had De commisie van staatsbeheer een spoedcommunie gehad en zijn tot een eenzijdige conclusie gekomen dat er geen plaats is voor een nieuwe stagiare.
En de reden hiervoor is dat dit groepje nu al zo hecht is dat een inherend persoon dit tot instorten kan brengen.
En de reden hiervoor is dat dit groepje nu al zo hecht is dat een inherend persoon dit tot instorten kan brengen.
woensdag 18 februari 2015 om 15:15
quote:StoraHuntur schreef op 18 februari 2015 @ 14:51:
Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.Ik snap ook niet waarom de mod jullie topic van de psuugpijler gehaald heeft hoor.
Misstaat daar zeker niet, óók niet vanwege de invallers die normaliter aan de andere kant van de draaideur opereren.
Maar anderzijds hebben den modsen erg weinig om handen den laatsten weken.
Dus vergeef het ze.
En mij.
Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.Ik snap ook niet waarom de mod jullie topic van de psuugpijler gehaald heeft hoor.
Misstaat daar zeker niet, óók niet vanwege de invallers die normaliter aan de andere kant van de draaideur opereren.
Maar anderzijds hebben den modsen erg weinig om handen den laatsten weken.
Dus vergeef het ze.
En mij.
woensdag 18 februari 2015 om 17:06
quote:StoraHuntur schreef op 18 februari 2015 @ 14:51:
Ik vind dat je niemand mag uitsluiten dus eens met het besluit. Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.
Prima. Als jullie geen 'vreemden' in je topic willen, zet dat dan gewoon ff in de OP.
Als je op een openbaar forum een topic opent, kan in principe iedereen mee komen schrijven. Dat dit een ander soort topic is dan de meeste, was me wel duidelijk, maar dat dit een verboden-voor-bepaalde-mensen topic is, kan ik natuurlijk ook niet weten.
Anyway, veel plezier verder met jullie topic!
Ik vind dat je niemand mag uitsluiten dus eens met het besluit. Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.
Prima. Als jullie geen 'vreemden' in je topic willen, zet dat dan gewoon ff in de OP.
Als je op een openbaar forum een topic opent, kan in principe iedereen mee komen schrijven. Dat dit een ander soort topic is dan de meeste, was me wel duidelijk, maar dat dit een verboden-voor-bepaalde-mensen topic is, kan ik natuurlijk ook niet weten.
Anyway, veel plezier verder met jullie topic!