Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten

Evaluatie dagbesteding pasijent nr. dos

Pasijent nr. dos kwam bijzonder vrolijk en roze gemutst de creatieve ruimte ingerend. Daar wij dachten dat dit het knikker-effect betrof, pasijent eerst mee genomen bij de groep vandaan om neuscontrole uit te voeren. Hierbij ook even aan de fritten gevoeld.

Neus bleek tot onze verbazing leeg. Pasijent wilde hierna zsm aan de slag. Dit leek een goed teken; echter pasijent stond er op "iets creatiefs te maken voor pasijent nummer uno". Ondanks dat dit tegen de regels is (wetb.art. 12235435546511887: pasjient dient tijdens therapie voor en met zichzelf bezig te zijn) hebben wij besloten de pasjient dit te laten doen. Daarna zijn wij gaan koffie drinken en feestboeken (dus geen info tussen tijdstip 10 uur en tijdstip 12 uur). Bij terugkomst bleek pasijent een vrijstaande woning te hebben gebouwd voor pasijent nr. uno. Ook heeft zij wat eentjes gered en een vijver gegraven voor de gevederde vrindjes.

Pasijent gaf aan dat het "Kraa kraa enorm belangrijk was dat pasijent nr. uno snel zou snel mogelijk zou intrekken in Huize Flumpmania, kraa kraa". Nu gaan wij weer koffiedrinken.
Dat is geweldig om te lezen! Ben zo in mijn popjes nu dat ik weer helemaal klaar ben voor de middag.

Het twerk zal met nog groter plezier en vertier verzet worden.

Hoe heb je in Strotiesnaam dat stuk water roze kunnen krijgen?!

Kraa kraa
Mienwijl on the other side of the roem had De commisie van staatsbeheer een spoedcommunie gehad en zijn tot een eenzijdige conclusie gekomen dat er geen plaats is voor een nieuwe stagiare.

En de reden hiervoor is dat dit groepje nu al zo hecht is dat een inherend persoon dit tot instorten kan brengen.
koes koes see you later 168,5 centimeter.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik vind dat je niemand mag uitsluiten dus eens met het besluit. Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.
quote:StoraHuntur schreef op 18 februari 2015 @ 14:51:

Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.Ik snap ook niet waarom de mod jullie topic van de psuugpijler gehaald heeft hoor.

Misstaat daar zeker niet, óók niet vanwege de invallers die normaliter aan de andere kant van de draaideur opereren.

Maar anderzijds hebben den modsen erg weinig om handen den laatsten weken.

Dus vergeef het ze.

En mij.

Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:StoraHuntur schreef op 18 februari 2015 @ 14:51:

Ik vind dat je niemand mag uitsluiten dus eens met het besluit. Straks mag iedere gek hier zeker zomaar meeposten.

Prima. Als jullie geen 'vreemden' in je topic willen, zet dat dan gewoon ff in de OP.

Als je op een openbaar forum een topic opent, kan in principe iedereen mee komen schrijven. Dat dit een ander soort topic is dan de meeste, was me wel duidelijk, maar dat dit een verboden-voor-bepaalde-mensen topic is, kan ik natuurlijk ook niet weten.

Anyway, veel plezier verder met jullie topic!
Grutjes
Gr=K
Moeten we daar nou mee, longstee?
Annie Way ik zit nog steeds met de Chinese Shampee.
Het weet wel de precieze code. Was ook wel erg makkelijk te kraken. Toch vreemd dat zij die hwt moeten weten niet weten.
Dat lege bed geeft momenteel grotere problemen. Normaal is het wel duidelijk als iets vol is. Want dan kan er niks meer bij he
Ik zit zo even te kijken naar dat filmpje waar drs naar binnen wordt gesleurd. Maar dat broekje is kapot van haar hoor. En ze heeft er niet eens iets onder
Lelijk. Nu staat het eronder.
Volgens mij heb jij pasijent nr. 7 weggejaagd.
Dat zal dan niet voor niets zijn geweest.
Heb geeneen doel gehaald vandaag, jij?
Maar de sjineese sjampoo gaat niet door? Dan kan ik dat afsluiten.
Ik was vergeten doelen te stellen, maar ik ben wel liefdadig geweest vandaag.

En jij helemaal, mijn sprookjeshuis met gevederde vrindjes
Ik ben niet van de toelaatcommunie. Geef alleen berichten door zodat ze mij niet neer mogen schieten.
En daarmee is degeen van wie het bericht afkomt ook beschermd.
nog 1 mins

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven