Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Daar heb ik geen weet van.
Vanmiddag nog een poosje en dan is het weer klaar voor vandaag.
Verder heb ik luisjes maar weet niet of het oude of nieuwe zijn.
Daarna ben jij aan de beurt
quote:StoraHuntur schreef op 21 februari 2015 @ 13:34:

Verder heb ik luisjes maar weet niet of het oude of nieuwe zijn.Zijn ze dood of levend?
Sommige dood, sommige levend. Maar de eitjes kunnen hele strenge omstandigheden overleven.
Maar dan krijg ik hulp van Colemani en Aphidoletes.
Het liefste zou ik hulp krijgen van Coccinellidae maar die doen het hier niet zo goed.
En anders gaan ze onder de bio douche.
Bedankt voor de interesse.
Soms denk ik dat wij alleen goed genoeg zijn om maar érgens in een tableau te staan.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik vannacht zo raar deed. Ze waten te laat met de pillenronde of ze hebben de Longstay gewoon express drooggelegd om wat te klieren. Ik snap ook wel dat nachtdienst in het weekend heel saai is en dat ze wat leven in de brouwerij wilden. Hebben ze ook gekregen, ik heb de hele nacht knikkers in mijn neus en oren gestopt. Maar verder is alles wat Fluim zegt gewoon waar. Fluim is de messias en ik haar apostel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik mag zo naar buiten om te luchten. Stond even op de tocht vanwege mijn gedrag vannacht, maar omdat ik gedreigd heb met poep aan de muren smeren, mag ik toch een buitenspeelkwartiertje. Ik heb de kettingzaag stiekem verstopt, anders is het zo saai.
Ik heb een troon voor Flump gemaakt:

En dan voor ons deze, zodat we al onze tijd kunnen adoreren zonder lastige onderbrekingen:

Fluim's drollen zullen dan als muziek in onze oren klinken.
kunnen ze geen paginacijfers onder de laatste reply zetten. werd het refresjen zat dus was maar haan slapen.

als ik moet poepiedoeren, mag ik dan ook gewoon in mij fauteul blijven zitten?
kijk mevrouw de langblijver is al helemaal blij.
ik werd net wakker op een ondergekwijlde kussen en heel mn neus zat onder de opgedroogde snot bij die openingen
Goed laten drogen hoor, dan haal je het er later makkelijker af. Ik laat het meestal een dag of 3 zitten.
Ik krijg die koet pil er niet in en volgens mij heeft ze nu ook een bomgordel omgedaan.

o, ik heb het net door de rauwkost gedaan zodat er het vleugje zout dat wel gewenst was
Ah, als een soort grof zeezout?
strontbomalert?
ben je bang voor wormen dat je je flamoes een pil toe wil dienen?
Aarsmaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven