Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net een belangrijke boodschap door van boven. Ik ben de reïncarnatie van Grote Smurf.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ja nou daar mag je trots op zijn!!
stritje, was je niet opgevallen dat ik na smn nog een ander gezegde had? maar die vond ik eigenlijk zo stom dat ik hem na een paar dagen weg heb gedaan
ik mag geen nrg drink van de tandarts en mondschoonmaakster. heb het een jaar volgehouden en ben toen weer gezwicht. volges mij mag ik alleen water drinken.

ik heb het best warm in mijn koala-berenpak zeg.
je zal mij vast wel een dompie vinden dat ik me ook niet laat onderzoeken he. maar echt niet dat er hier ooit nog iets in komt. alleen eruit, van die viezigheid
Ik heb ook een poosje spappel gedronken maar dat vond ik toen toch vies dus mee gestopt.
Wat was je andere gezegde dan?
Kraa kraa.
die jij hebt natuurlijk!
zoveel heb ik niet meegemakt hoor. ik heb daar gewoon allemaal geen zin in. boeit me evenmin
Nu vind ik het heel erg dat ik dat opgeschreven heb.
Gu guh, dat vind ik wel een goeie want dan kan je het alleen nog zien aan de fritten en het getuite mondje.
haal maar snel weg dat van die ander
bij mij is één keer zo'n ijzeren spatel erin gehaald en toen had ik ineens glamidia. ik trap daar niet meer in
ja nou ik zag dat ik wat postings van jou had gemist en dat was minder prettig. voor je het weet denk je dat ik je onder neger heb
Hoe doe jij zo'n lege??
Proob
Aha.
waarom zijn mensen zo vatbaar voor ziektes?? je zou toch denken dat er iets met eten enzo wordt gedaan. levert een flnke kluit geld op.
maar hoezo is jouw werk hier klaar vraag ik me dan af
Daar heb ik geen weet van.
Aub geen lastige vragen stellen.
ok fif
appelsap is ook vies he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven